Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Peggy

Een leuke dagboektitel heb je gekozen!!

Verder wil ik jou en je familie het beste wensen voor 2008.



Mara

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Peggy,

Uiteraard wens ik jou, Maartje, Melle en Sam een heel bijzonder en liefdevol 2008 toe. Ik hoop dat het een jaar vol aangename verrassingen voor je wordt.

Liefs,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Peggy

Ik ben zo aan het lezen in allerlei dagboekjes dat ik steeds mijn eigen dagboek glad vergeet  ::)   dus sorry voor de late reactie...

Petra ;  bedankt voor je gelukswensen wb het tammer maken van mijn 4 tal.  Ik ga gewoon mijn best doen en iedere dag met ze oefenen.  Ik gaf ze natuurlijk al aandacht maar oefende niet echt iedere dag. Dat ga ik nu wel doen.  ;D

Ik ga vanaf nu ,met regelmaat, met ze oefenen. Of in de kooi of op de wc of ik neem ze één voor één even mee naar boven voor een privé sessie zodat ze niet teveel afgeleid worden.  en ik zit er ook aan te denken een tweede kooi erbij te kopen zodat belle en pop niet zo opgejaagd worden af en toe door Dirkje.
En ik heb vandaag bij de jumper een mooie ruime bench gekocht voor Does en dat gaat echt super goed. Ik had eerst een maatje kleiner binnen staan en hier durfde does ook niet echt in...ze pastte er wel in maar veel ruimte had ze ook niet dus ik had gelijk zoiets van;  '' die moet groter anders vind ik het zielig ''.  Dus weer terug naar de jumper en een maat groter gekocht en weet je wat;  ik zette het ding op ,  legde does zijn deken erin en mw ging er zelf al in liggen  8)  nu heeft ze ook genoeg ruimte...ze heeft er eigenlijk best veel ingelegen vandaag al,   maar dan gewoon met deurtje open.
Toen ik straks ging oefenen met mijn 4 tal heb ik het deurtje wel dicht gedaan en mw gaf geen kik...toen ik daarna het deurtje weer open deed,bleef ze zelfs gewoon liggen  ::) ;D  Wel heel fijn natuurlijk dat ze zich prettig voelt in de bench anders zou ik het echt niet doen.Vind ik zielig. Maar het gaat dus goed. Nu kan ik tenminste wat vaker met de valkjes oefenen zonder dat ik bang hoef te zijn dat does ze hapt.

Hoi Karin;  wat gezellig dat jij ook in mijn boekje komt en je hoeft echt niet terug te lezen hoor...is bijna niet te doen om alles bij te houden hier op het forum (  spreek uit ervaring )  ;D .   als er iets onduidelijk is dan vraag je het maar gewoon ,  dan hoef je niet helemaal terug te lezen hoor  ;)

Mijn moeder heeft trouwens een binnenvoliere met kanaries en ik help haar heel graag want dat zou ze ook voor mij doen. We hebben een hechte band samen  :D

En wat je zei over dat mijn 4 tal mss wel mijn verdriet gevoeld hebben v Nikkie.  Dat kan best zijn hoor.  Na het overlijden v Nikkie heb ik ze ook even geen aandacht kunnen geven of iig veel minder aandacht.
Maar zoals je hierboven gelezen hebt,gaat dat helemaal goed komen  :D

Ik heb trouwens een hele fijne gezellige jaarwisseling gehad.Bedankt voor je nieuwjaarswens.

Ik lees dus nu pas dat je een foto hebt geplaatst van je paadje v mozaik...ik ga gauw kijken.  Bedankt hoor!

Verder wil ik iedereen natuurlijk van harte bedanken voor de nieuwjaarswensen en natuurlijk wens ik jullie allemaal hetzelfde toe.
Maak er iets geweldigs van... als jullie dat doen...doen wij het ook  :D

En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte wb het oefenen en het tammer mk van mijn 4 tal.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Heel veel succes met het oefenen van je viertal.
Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal wel goed gaat komen.
Je hebt trouwens een mooie titel voor je boekje gevonden.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Citaat van: Peggy op  2 januari 2008, 22:50:26
Hoi Karin; 

Ik lees dus nu pas dat je een foto hebt geplaatst van je paadje v mozaik...ik ga gauw kijken.  Bedankt hoor!

Gr Peggy



Hey die Peggy,

Heb je inmiddels de foto's bekeken van het mooie mozaikpaadje?

Hoe gaat het verder met je 4tal?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Peggy , hoe is het daar met je viertal ? Grtjs Ann



Peggy

Ik heb zo'n goed nieuws gekregen net ;

Eggy van caroline komt hierheen verhuizen als ie groot genoeg is en zelfstandig valkparkietenzaad  ;)  kan eten !
Ik ben hier zo gelukkig mee...zit gewoon te stuiteren achter mijn computer  ;D ;D   Nogmaals hartelijk bedankt caroline voor dit fantastische bericht  :D
Nu ga ik heel erg mijn best doen om een  mooie naam te verzinnen.
Bo&Dirkje,Belle,Pop en ?
Moeilijk moeilijk.......komt goed hoor  ;D

Gr Peggy en eggy  ;D ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Van harte gefeliciteerd met Eggy !!
Ik ben zo blij voor je, dat je ook precies hebt wat je wilde.
Ik zeg 'ook' want ik heb ook goed nieuws  ;)!
Zet jij het ook in Caroline's boekje?

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

jazeker;  zojuist gedaan  ;D
Wij zijn twee hele gelukkige dames hè Petra.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hee Peggy,
Wat leuk dat Eggy naar jou toe komt ;D ;D
Gefeliciteerd!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Citaat van: Peggy op  4 januari 2008, 21:48:46
jazeker;  zojuist gedaan  ;D
Wij zijn twee hele gelukkige dames hè Petra.
Gr Peggy


Super gevoel hé!
En zo leuk dat we allebei krijgen wie we wilden hebben!
We hebben onderling al wat afgebabbeld  ;D ;D

G R E A T ! ! !

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

ja dat hebben we idd;  gezellig hè  ;D

Het voelt zeker goed dat we allebei onze eerste keuze hebben gekregen.

Anke ; dank je wel voor je felicitaties hoor. Ik ben echt helemaal happy dat eggy hierheen mag verhuizen.

Anja; om heel eerlijk te zijn kon ik het mozaikpaadje niet vinden dus heb het nog niet gezien ::)
en het gaat erg goed met mijn 4 tal hoor.  Ik oefen echt iedere dag en ik moet zeggen;  het gaat best goed..ik ben iig tevreden.

Jeanine; dank je wel voor je succes wensen en zoals je het al leest;  het gaat best goed  :D

Ann,  zoals je leest gaat het de goede kant op.Ik doe iig mijn best en ik vind het zeer zeker leuk om te doen en binnenkort heb ik dus een 5 tal  ;D ;D ;D

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier