Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D


vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje







De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Bello

Peggy,

Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske




Mara

Hoi PEggy

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.



Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

Peggy

Hoi lieve allemaal,

wat superrr lief; al jullie kerstwensen...dank je wel hoor namens ons allemaal.

en natuurlijk wensen wij jullie allemaal ook hele fijne dagen toe.

Liefs Peggy,Maart,Sam & Melle x x


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Veel pezier bij je niet officiele werkdag.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Peggy,

Zie dat het laatste berichtje van 26/12 is. Hoe gaat het met jou en de valkjes? :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Dank je wel Caroline.
Het was trouwens best gezellig;  sam heeft best lang allerlei spelletjes gedaan met een hele lieve ( begin ) dementerende oudere man  :D

Hoi Manja,
De rust in de kooi is weer een beetje wedergekeerd,kan ik wel zeggen.
Heb alleen niet zoveel tijd gehad voor mijn 4 tal en dat vind ik wel jammer.  en nu de jongens vakantie hebben kunnen de valkjes eigenlijk helemaal niet uit de kooi....jongens lopen namelijk steeds in en uit en dan is de kans groot dat onze hond steeds naar binnen glipt en dat kan echt niet....meestal mogen de valkjes los nadat does goed is uitgelaten ...does ligt dan voor pampus in de gang en heb ik alle tijd voor mijn viertal.
Maare...het gaat wel goed hier hoor  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

ManjaV

Hoi Peggy,

Fijn dat het verder in ieder geval goed gaat. ;)
Soms heb je inderdaad zo een periode dat het je niet lukt, de valkjes al te vaak uit de kooi te halen. Dat heb ik ook. ;)
Het is in ieder geval fijn dat de rust in de kooi is wedergekeerd. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Peggy

Mag ik vragen wat Does voor een hond is? Hoe is het vandaag met je viertal?

Mara

Dierenfreackske

Heykes Peggy ...ik zou ook wel graag eens weten wat Does is voor een hond ? En zit hij achter de valkjes aan dan ? Grtjs Ann



Anke

Hoi Peggy,
Fijn dat de rust in de kooi is weergekeerd :)
Ach soms heb je wat minder tijd voor je valkjes he.
Maar hun tijd komt wel weer :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: Mara op 29 december 2007, 15:48:46
Hoi Peggy

Mag ik vragen wat Does voor een hond is? Hoe is het vandaag met je viertal?

Mara


Citaat van: Dierenfreackske op 29 december 2007, 19:29:32
Heykes Peggy ...ik zou ook wel graag eens weten wat Does is voor een hond ? En zit hij achter de valkjes aan dan ? Grtjs Ann



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

natacha

Hallo Peggy,

Mooie hond zeg die does. Wel jammer dat hij achter je valkjes aangaat. Fijn toch vakantie samen met je zonen.

groetjes
Natacha

Peggy

Hoi Mara en Ann;

Does is een Soft Coated Wheaten Terrier teefje van 5 jaar.
Op zich is ze natuurlijk een schat ve hond,  ze luistert goed,ze is heel lief,met name ook voor de kids maar ik vertrouw ze voor geen meter samen met de valkjes.  Ik denk echt dat ze gaat happen.  Is wel jammer hoor want daardoor moet je altijd kiezen wie los mag...of de valkjes of does.

Bedankt trouwens voor het plaatsen vd foto caroline  :D

Natacha,  ik vind het heerlijk ja dat de jongens vakantie hebben.Lekker op je gemak doen 's morgens en gezellig leuke dingen doen met ze;  heerlijk gewoon.
En ja je hebt gelijk ;  Does is een mooie hond  :P ;D






Nu zie ik hier en daar hele leuke filmpjes van jullie valkjes en dan moet ik toch helaas toegeven dat mijn valkjes lang niet zo tam zijn en dat mis ik eigenlijk best wel.  Ik ben natuurlijk Nikkie gewend.Hij vloog altijd direct naar mij toe en wilde ook altijd bij mij zijn. Mijn 4 tal doet dat helemaal niet.  Belle mag ik wel altijd kroelen als ik mijn vinger bijv in de kooi steek ( tussen de tralies door dan ) en Pop kan en mag ik kroelen op de wc of wanneer ik ze gered heb tijdens een ietswat verkeerde landing van haar...dan stapt ze op en blijft ze ook wel even zitten en mag ik haar kroelen ondanks dat ze er wel bang uitziet dan...ze bijt nooit!  Dirkje komt altijd richting mij als ik bij de kooi sta maar hij wil niet gekroeld worden. Na het douchen ofzo stapt hij wel prima op en blijft hij ook wel eens op mijn schouder zitten als ik hem daarop zet. Hij eet ook uit mijn hand.  Ditzelfde geldt eigenlijk ook voor Bo. zij kan heel lief aan mijn nagels zitten pikken en stapt op als het echt niet anders kan...niet echt vrijwillig vind ik..moet altijd best veel moeite doen totdat mw opstapt..als ze de kans krijgt blijft ze weg trippelen.
Dus eigenlijk zijn ze allevier redelijk tam maar toch mis ik wel het naar mij toe komen,  het kroelen,  het even bij mij willen zitten etc etc...en dit mis ik dan extra als ik zo hier en daar zulke vertederende filmpjes zie.
Zou ik mijn valkjes nog tammer kunnen maken,  nu ze toch alweer een 6 en 8 mnd oud zijn ??
Hoe zou ik dit dan het beste kunnen aanpakken?
Ik zou het gewoon zo leuk vinden als ze ( of tenminste één of twee van hen ) wat meer contact zouden willen met mij.
Toen Nikkie nog leefde en hij dus steeds bij mij zat,  toen kwamen ze wel bij mij zitten en dat was zo fijn.  als ze nu los zijn dan komen ze nooit uit zichzelf naar mij toe..ze vliegen wat rond,spelen gezellig,  snoepen van al het lekkers maar zijn niet echt geinteresseerd in mij  :(
Zou ik dit nog kunnen veranderen ?

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier