Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy

Ha die Anja,
Die Ton van jou is me toch een schat hè...wil ie me toch komen helpen ondanks dat ie koorts heeft.

Ik ga zo alles verversen in de kooi en dan krijgen ze van mij het brood;  ik zal er foto's van maken.
Bedankt hoor!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Dat is ie zeker hoor. Ben benieuwd wat je valkjes er van vinden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Peggy

Ik ben ook wel benieuwd wat je valkjes er van vonden.

Mara

Anja

Is het brood in de smaak gevallen of vonden ze het niks?

Groetjes Anja

Anja

Gezinsuitbreiding??

;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Peggy

uiteindelijk wel maar nu nog even niet  ;D ;D

enne Anja;  het brood viel echt wel in de smaak...ze hebben er allevier sowieso heerlijk van zitten smullen ...heb geen duidelijke foto's kunnen maken vh eten zelf want iedere keer als ik het deurtje opendeed,hielden ze op met eten,  de bandieten  ;D

Wilma1

Hoi Peggy,

Voor jou, omdat je zo lief bent mijn valkje Beauty met zijn popje Macy op te halen uit Zaandam..... niet naast de deur  ::)

De valkjes zullen het goed krijgen bij Ton en Anja en de kids..... aandacht genoeg, vooral van soortgenoten, al zal dat ff wennen zijn, want het is al een jaar geleden dat Beauty met zóveel valkjes zat  :) en toen was ie nog zo jong  ::)  ;D

Ik ben blij dat het zo snel goed is gekomen! En zeker met jouw hulp, want aan mij heeft Anja even niets nu  ::)

Wat jamer dat je van de smikkelpartij geen foto's kon maken, tja dat is vaak zo.... je ziet iets leuks en dan kom je met je toestel en OVER is het.... alle blikken zijn dan gericht op dat "ding"  ::)

Zo heb ik nu Ruby in de kooi van Coco zitten, slapend op Coco's slaapstok, maar hij is zóóó veel groter dan Coco dat zijn kin op de hogere stok rust  ;D ;D ;D werkelijk géén gezicht  :o ::) :P !!!  Maar als ik opsta, komt die kop meteen mijn richting in  ::)

:D Wilma

;) Wilma

[/size]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Heel erg graag gedaan hoor...anja en ik gaan hetgewoon gezellig maken onderweg.
en ja het is niet heel dichtbij maar gelukkig hoeven we niet te lopen  ::) ;D
en we kunnen al rond 13.00u vertrekken dus ben zelfs ook nog op een redelijk tijdstip thuis  ;D

Even een gekke vraag misschien maar heb jij nu helemaal geen valkjes meer? ik dacht dat je er nog één of twee had  ::) ik weet dat je sowieso nog een grotere vogel hebt ( halsband... )
Gr Peggy

dank je wel voor je lieve berichtje hè  ;)

Anja

Hoi Peggy,

Wilma heeft geen valkjes meer. Wel een halsbandparkiet en een Alexanderparkiet.
O ja ook nog 2 kanaries.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Peggy,
Top van jou hoor dat je helpt met de valkjesverhuizing!!
Hoe is het verder met je valkjes en het wipwappen??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi anke,

Ik doe het graag hoor en zoals je mss al wel gelezen hebt,  hebben anja en ik genoeg te beppen dus het wordt vast gezellig  ;D

Het gaat trouwens goed hier.  iedere dag wordt er gewipwapt tussen bo&dirkje.Dirkje doet ''het'' ook niet meer met Belle.
Heb de kooi verplaatst...deze staat nu wat dichter bij de bank,dichter bij ons dus en het bevalt goed.Vindt het gezelliger zo.

Heb net trouwens een kijkje genomen op je website anke. Ik zie maar twee koppels...ik dacht dat je 3 koppels had  ???

Jij staat nu toch ook op de wachtlijst bij caroline?voor 2 albino popjes ?  of vergis ik me nu ? Aan wie wil je de popjes gaan koppelen Anke ?  Dus mss heb je straks 4 koppels ?

Wat een vragen hè?
Ik ''moet'' nog steeds aan je db beginnen  ::) :-[

Gr Peggy

*Manon*

Hoi Peggy,

Veel plezier onderweg naar de valkjes, maar dat gaat vast lukken.
Ik vind het ook heel tof dat je dit doet ;D

Groetjes Manon

Wilma1

29 november 2007, 17:46:43 #627 Last Edit: 29 november 2007, 17:49:23 by Wilma1

dit is wat ik had  :D :D :D

en deze 3 kooien stonden er t/o...  ::)

Einde van de middag mochten ze los, tot een uur of negen  :D

Nu staan alleen de 2 buitenste er nog voor Ruby, de Alexanderparkiet en Coco, de halsbandparkiet.... en een kleinere kooi voor de kanarie's op de vensterbank ( díe geven géén problemen  ::)) en dan 2 hamsters aan de anders kant  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

dank je wel voor de uitleg en de foto's...eigenlijk vreemd hè dat de ene vogel geen problemen geeft en de andere wel.  Dus de vogels die je nu hebt stoffen lang niet zoveel dan een valkje ?  waar zal dat dan toch aan liggen,vraag ik me dan af  ::)

gr peggy

mooie foto's trouwens...een gave binnenvoliere hoor! triest allemaal,dat je daar afstand van hebt moeten doen.

ManjaV

Hoi Peggy,

Hoe gaat het met jou en de valkjes? Wat leuk dat Bo en Dirkje elke dag aan het wipwappen zijn. ;D Denk je dat er eitjes op komst zijn?
Ik vind het erg leuk dat je met Anja meegaat om haar valkjes op te halen! Wonen jullie vlak bij elkaar?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki