Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Wat een leuke foto's zeg!!! wat een lief zoontje heb jij zeg.. en dan ook nog eens een heuse bever.. stoer hoor!

wat lief ook om hem met de valkjes te zien.. zo heerlijk.. zo klein als ze zijn..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Hoi Peggy,
Wat een heerlijk 4tal is het, ik heb je foto's met plezier bekeken.

Melle met Belle is erg leuk en zo'n taart met eigen foto  erop is zo gaaf, zeker voor een kind!

Het zegt me nog weinig de scouting, maar ze doen altijd leuke en leerzame dingen. Ik had nog eens zo'n klein zakboekje, waar allerlei tips en knopen maken in stonden en vond het zó stoer dit bij me te dragen  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Peggy,

Hier is het veel spannender, dan jouw boekje doet vermoeden ...  ;).

groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Hoe gaat het met je prachtige viertal?

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

hahahahahaha,  echt wel  ;D

Zal ik die dierenwinkel eens even bellen Petra?  gewoon voor de gein  ::)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Hoi jeanine,
Het gaat heel goed met mijn 4-tal,kan ik wel zeggen...wat leuk dat je ook weer eens komt kijken.  Mijn dagboek was volgens mij wel heel ver naar beneden gezakt.Het is meer een week/mnd boek  ;D

Maar zoals ik al zei; het gaat echt goed met belle,poppetje,dirkje en bo. Dirkje vliegt op t moment weer iets minder makkelijk...zijn rechtervleugel blijft maar sukkelen...steeds weer ''vallen'' de slagpennen eraf en zit de kooi onder de bloedspetters.
De buitenste slagpen zit volgens mij een beetje verkleefd aan de daaropvolgende pen...al een tijdje trouwens.
Misschien dat het daar aan ligt ???  op zich best sneu voor het ventje.
Ik ben ze de laatste dgn weer meer uit de kooi aan het doen en dat gaat erg goed.Moet ik veel meer doen,  worden ze veel tammer en nieuwsgieriger van hier.

Wilma,Caroline,sanna,Debby,Mara en jeanine;  een beetje laat,  maar nog bedankt voor de complimenten betreffende de foto's van melle en belle  ;) en de taart v Melle was overigens heerlijk Jeanine !  ;D
Ik moet toch eens wat vaker hier op t forum komen. Toch wel heel gezellie  ;D

Groetekes Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Het is super gezellie hier op het forum.
Hoop ook dat je weer wat vaker dan de partij bent.
Arm Dirkje. Sommige valkjes zijn wat kwetsbaarder dan andere. Als je eens ziet wat van toeren Zazou uithaalt en met haar gaat het prima.
Leuk is dat als ze zo nieuwsgierig zijn he?
ik geniet ervan om alleen maar te kijken wat voor een toeren ze uithalen als ze uit de kooi zijn. Lady(ons grasje) kan er ook wat van.

Ik ga je boekje weer heel goed in de gaten houden. En goed dat de taart niet alleen mooi was maar ook nog eens heerlijk ;D

Groetjes,
Jeanine.

*Manon*

Hoi Peggy,

Heb je dagboekje doorgebladerd en je mooie foto's bekeken.
Wat heb je leuke kindjes zeg en erg mooie valkjes.
Ik ga je dagboekje zeker volgen.. vind het leuk te lezen wat jullie belevenissen zijn ;D

Groetjes Manon

*Petra*

Citaat van: Peggy op 23 november 2007, 17:50:57
hahahahahaha,  echt wel  ;D

Zal ik die dierenwinkel eens even bellen Petra?  gewoon voor de gein  ::)

Gr Peggy



Doe eens, gewoon voor de gein  ;D.
Niet dat we ze zouden kopen hoor. Maar we willen gewoon van alles weten  ;D.


Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Het is hier beregezellig, maar vergt soms héééél veel tijd  ::) er komen steeds meer vrienden bij en dan moet je oppassen dat je niet iemand gaat vergeten  :-\

Ik loops soms de ongelezen berichten helemaal na  ;D

Stel je voor zeg  ::) :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi jeanine en manon,  gezellig dat jullie mijn boekje ook gaan bijhouden.  Ik probeer ook weer wat vaker aanwezig te zijn want ik vind het toch wel gezellig.
En ja jeanine,  ik kan ook zo genieten van alle toeren die mijn valkjes uithalen;  als ze dan ineens op de kop in de kooi hangen en flink fladderen met de vleugels.
Wat ook zo leuk is,  dat Dirkje werkelijk alle serenades fluit wanneer hij ( zeg maar ) ''  gekomen '' is tijdens het gewipwap met Belle. Zo komisch.
Ik zal zo ook eens een kijkje gaan nemen in jouw boekje manon  ;)

En lieve Wilma;  je hebt helemaal gelijk hoor; er gaat zeker veel tijd inzitten om alles echt bij te houden...ik accepteer het dan ook maar gewoon van mezelf en van  anderen dat je simpelweg niet alles kunt bijhouden.  ;D  Maakt toch ook niks uit;  als het maar gezellig is en je elkaar evt kunt bijstaan/helpen/advies kunt geven.De ene keer kan je dat meer dan de andere keer.  Ik wip zo hier en daar gewoon eens binnen om een kijkje te nemen. en als je dan net zoals ik even niet geweest bent dan loop je idd best achter  ::)Het gaat hier ook ooit erg snel maar gezellig is het zeker.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Het was voor mij ook alweer een poos geleden dat ik in je dagboekje op visite ben geweest.
Dus.. heb ik even bijgelezen.
Grappig dat Zazou nu pop heet :)
Ik heb een poes die Lobke heet maar ik noem haar bijna altijd polle.... tja what's in the name....
Hoe gaat het nu met Dirkje en zijn vleugelpennen?
ik heb genoten van je foto's en vooral die met Melle erop vindt ik erg lief. Leuk ook de foto van Belle op de verjaardagstaart :)
Ik kom weer regelmatig bij je langs hoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Daar verheug ik me nou ook zo op! Mooie fluit serenades ;D
Ik heb een heel tijd gedacht dat Zazou een mannetje was maar denk nu toch echt wel een poppetje.
Dus jij hebt jou Zazou opgedoopt in poppetje.
Ik vind echt dat je hele mooie valkjes hebt.
Ook mooie kinderen hoor ;D

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Dank je wel hoor Jeanine ! Ben er ook heel happy mee. En ja Poppetje heette eerst Zazu maar dat vind ik een beetje een stoere naam en ook eigenlijk voor een manneke.Ze is gewoon echt een poppetje.  een lief,mooi wat angstig valkje.
Dus jouw Zazou is mss ook een popje ? haha
Niks aan de hand Jeanine;  Baloo fluit dadelijk gewoon voor 2  ;D

Leuk je weer te zien Anke.
Dirkje heeft geen pijn aan zijn vleugelpennen maar het vliegen gaat niet zo goed.Verder redt hij zich gelukkig prima.
Zijn buitenste veer zit verkleefd aan een andere veer...dat heeft hij niet aan de linker kant dus ik denk dat het daar wat mee te maken heeft.  Ik hoop eigenlijk dat die veer gauw loslaat. Heb wel eens geprobeerd om hem eruit te trekken maar dat lukt echt niet dus dat probeer ik ook niet meer.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Leuk dat we voor een zelfde naam hadden gekozen. Wie weet in de toekomst nog een keer :P Lekker cryptisch.
Ik vind Zazou overigens een naam die bij een mannetje en poppetje gaat. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening ;) En mijn Zazou is absoluut niet angstig dus een hele stoere meid ;D
Kan niet wachten om zo'n mooi fluitconcert aan te horen ;D

Dus Dirkje heeft een beetje een evenwicht probleem. Lastig als er aan de ene kant een extra veer zit die aan de andere kant ontbreekt. Hopelijk komt het snel goed en kan Dirkje ook weer prima vliegen net als de rest.

Groetjes,
Jeanine.