Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja


Mara

Hoi Peggy

Heb je de hele Jumper leeg gekocht?

Mara

Peggy

Hoi hoi dames,  nee, heb zelfs helemaal niks gekocht;  Anja was me net voor  ;D ;D  als die eenmaal bezig is, is ze niet meer te stoppen  ;D Ik zag wel een aantal hele grappige mooie parkietjes,  van die lime-groene,zo schattig...maar ik houd het toch maar gewoon bij mijn valkjes.

Hé Wilma,  ik zag je ook nog even in mijn dagboekje,  wat gezellig.  Klinkt heel herkenbaar hoor;  achterlopen in verschillende dagboekjes.  Heb ik ook zo'n last van...ik houd het ook allemaal niet bij maar probeer het wel want is toch wel leuk,hihi  ;D

Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja


Mara

Hoi Anja

Dat had ik al begrepen.  ;D

Hoi Peggy

hahaha....

mara

Anja


Krijgt ie ook al geen grasparkietje :o :o :o :o :o
En de kleur was zo mooi. Nog wel je lievelingskleur.

Groetjes Anja

Anja


Heb je al groen licht gekregen of heb je de foto's nog niet laten zien?

Groetjes Anja

*Petra*

Daar was ik ook nieuwsgierig na ...

Groeten  Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Petra en Anja,

Nee ik heb het er nog uitgebreid met Maart over gehad maar we doen het dus niet. Dan twijfel ik weer en dan Maartje weer  ;D  en dan moeten we het gewoon niet doen. Vind het wel jammer aan de ene kant maar 5 valkjes in de kooi gaat nog net maar dan zit er voor mijn gevoel één alleen en nog een kooi erbij is eigenlijk geen doen.  Oké ,alles kan maar eigenlijk hebben we daar geen ruimte voor. Het is gewoon een beetje jammer dat zazu een popke is maar ja het is nu eenmaal niet anders en ik ben helemaal gek op haar dus ik kan haar niet omruilen tegen een man,  dat red ik niet  ;D Wij zijn allebei eigenlijk van zo'n twijfelmutsen.... :-\ misschien volgend jaar...maar wie weet hebben we dan zelf jonkies want we hebben gelukkig één man  ;D 8) Het is wel een prachtig valkje hoor,  dat bonte witm mannetje v P&R. Ik zag dat jij dus het zusje gereserveerd hebt Petra. Ook een heel mooi valkje hoor!!
Dussss we houden het toch maar bij ons viertal. en ja ik weet het;  ik ben een trubbel tinus  ;D ;D  ik zal het zelf maar alvast zeggen,hihi
Nu ga ik ook niet meer kijken voor nog een man want we doen het uiteindelijk toch niet  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Ik heb een optie op haar, maar ben zelf ook een twijfelaar  :-\.
Zeker omdat rond de tijd dat ze hier naartoe zal komen, ik 3 jonkies en 2 ouders heb, waar ik veel tijd aan zal moeten besteden om ze weer tam te maken en tam te krijgen.
Dus een reservering is het nog niet, en deze week moet de beslissing ook vallen. Het blijft moeilijk, wat het beste is om te doen, dat heb ik hier dus ook.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Hoi Peggy,

Ons oudste jonkie is door onze zoon Nick, "Dirkje" genoemd !
Hij leest nooit op het froum, dus echt zijn eigen keuze !!
Maar vond het zo toevallig, dat ik het op je even wilde zeggen.
Want het is toch geen doorsnee valkennaam, vind je wel  ;D?

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Petra,  wat liefff dat hij zijn eerste jonkie Dirkje noemt en natuurlijk heel toevallig.  Ik vind het ook echt een super naam. en wat een prachtige schattige foto in je handtekening...wauwie  ;D  wat zal jij trots zijn zeg.  ik zal eens gauw in je dagboekje bij gaan lezen  ;D
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Tja, Dirkje, Dropje en Doerakje ..
Nu ze echte namen hebben, en straks tam worden gemaakt, zal het wel pijn doen, als ik er eentje zou moeten verkopen.
De kids zullen zeggen; "niet de mijne" , maar toch ook niet mijn droppie ?? Dus we zien maar even ...

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Tja, dan heb ik straks 6 valkjes, en NOG geen bontje  :-\.

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !