Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy



Het valkje helemaal rechts is onze nieuwe Belle.  Belle woont nu nog in Apeldoorn bij Suzanne.
Belle is een geparelde bonte witm pop,zoals jullie zien  ;D en het gaat goed met haar. Vrijdag 3 aug rijd ik samen met anja naar apeldoorn en dan gaan we ze ophalen.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Prachtige foto´s, fijn dat het allemaal zo goed gaat.

Zazu vind ik super!!  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zo tezien is het een heel mooi valkje !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Peggy,

Wat een schat is het toch die Belle. Ik kijk er nu al naar uit om haar mee te gaan halen. En natuurlijk onze Yubel ook.
Ik heb ook nieuwe foto's in mijn boekje staan van Yubel.

Jij hebt trouwens ook hele mooie foto's geplaatst. Heerlijk in de douche. Hier gaan ze morgenvroeg weer.

Groetjes Anja en werk ze.

Mara

Hoi Peggy

Mooie foto's zeg! En fijne werkdag.

Mara

Anke

Hoi Peggy,
Fijn dat het zo goed gaat bij jou.
Leuke foto's heb je geplaatst. Mooi om te zien hoe ze genieten van het trosgierst eten op je hand :)
Belle is een mooi valkje hoor!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi hoi,

Heb weer even een aantal foto's gemaakt.  zazu is vandaag toch even los geweest.Hij vliegt mooi maar moet nog iets beter de afstanden inschatten. Ik wilde hem eigenlijk nog niet los doen maar hij was iets sneller dan mij ...hij zat ineens op het randje vd kooi en ik dacht ;  laat ook maar,  we zien wel.  Het ging ook goed.Hij doet de anderen na dus het terug in de kooi krijgen was geen enkel probleem. Ik heb hem ,al zittend op een stok, teruggebracht naar de kooi...zo doe ik dat ook met dirkje en dat gaat goed.  als ik met de handen in de kooi kom en ik heb iets in mijn hand,dan komt zazu vrij snel en pakt het dan uit mijn vingers.  Dan kan je toch zeggen dat het goed gaat hè  ;D
Heb vandaag een bakje kattegras in de kooi gezet en daar eten en spelen ze met zijn viertjes van. kei leuk !













Leuke foto's weer hè ?

Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Leuke foto's van je valkjes :)
Wat goed dat Zazu zo netjes de kooi weer ingaat.
Hij zal wel gedacht hebben: Wat... ik er niet uit... nou mooi wel ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Peggy,

Kei leuke foto's.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Peggy

Hele leuke foto's weer. Echt wel. Gewoonweg genieten bij jou hoor.

Mara

Peggy

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag weggeweest voor een buitenvoliere en als de prijs meevalt dan doe ik het ! Ben helemaal enthousiast. de voliere gaat wrsl de volgende afmetingen krijgen ; 3m breedx 2 m diep en 2 m hoog incl een tochtvrij binnengedeelte van 1x1x2m Hoog. Ik laat m tegen de muur ( aanbouw vd buren ) monteren en hij komt grotendeels in de schaduw te staan.  Hij staat dadelijk net achter onze achterraam zodat we onze valkjes vanuit binnen nog prima kunnen zien  ;D
Ik heb samen met 'de maker vd voliere' een tekening gemaakt zoals ik m hebben wil en hij rekent nu uit wat het gaat kosten.Ik heb zelf natuurlijk al een bedrag in mijn hoofd en als het dat ongeveer is dan ga ik het echt doen.

Hoop wel dat mijn valkjes eind augustus ook nog naar buiten kunnen ?  of ben ik dan echt te laat ?  Hoop dus echt dat dat wel gaat anders heb ik een probleem.

Ik denk dat de valkjes het daar beter hebben dan bij mij binnen...ik kan ze niet supervaak los doen omdat ik dan steeds Does vast moet binden en in een buitenvoliere kunnen ze altijd lekker vliegen.  Ik weet niet wat ik met Nikkie doe ( 11 jr en helemaal aan mensen gewend )...ik denk aan de ene kant dat ik hem binnenlaat maar ik weet niet goed wat nu het beste is voor Nikkie. en de hele tijd heen en weer is ook niet goed ,lijkt mij.
Hij tolereert de andere valkjes best goed eigenlijk en ik ga natuurlijk iedere dag de voliere in want ik wil toch dat ze aan mij blijven wennen.
En natuurlijk ga ik vanalles zelf maken in de voliere en ga ik zoveel mogelijk gebruik maken van natuurlijke materialen.Hoop zo dat de prijs een beetje meevalt want ik heb er nu helemaal zin in.  altijd al willen hebben;  een buitenvoliere met prachtige valkjes....de prachtige valkjes heb ik inmiddels al,  ;D ;D Lijkt me heerlijk om de valkjes altijd maar rond te zien vliegen...wat zal ik ervan genieten.
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte...heb ik al gezegd dat ik heel enthousiast ben,hahahaha  ;D
Mss morgen al of iig deze week krijg ik te horen wat het gaat kosten!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Citaat van: Peggy op  1 augustus 2007, 16:22:11
Hoop wel dat mijn valkjes eind augustus ook nog naar buiten kunnen ?  of ben ik dan echt te laat ?  Hoop dus echt dat dat wel gaat anders heb ik een probleem.

Gr Peggy



Hoi Peggy,

Mag ik vragen waarom er dan een probleem is als de valkjes niet meer naar buiten kunnen eind augustus?

Hoop voor je dat de prijs mee gaat vallen. Je zou vrijdag eens bij anietje kunnen kijken hoe zij de voiliere heeft ingericht.

Groetjes Anja

Peggy

dat zal ik eens even uitleggen anja  ;D
De voliere is niet eerder klaar dan eind aug en als het dan te laat is om binnenvalkjes buiten te 'plaatsen' dan moet ik wachten tot het voorjaar,  snappie?
en ik heb al foto's gezien vd voliere van anita;  in één woord ; '' prachtig ''   zoiets wil ik dus ook !!

gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Oké het is duidelijk. Ik dacht even dat het binnen problemen op ging leveren maar dat heb ik dus verkeerd begrepen. ;D ;D ;D

Groetjes Anja