Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy



Dus mss laat ik bij dit valkje een dna-test doen.als het dan een man is dan koppel ik hem aan Belle.Ik denk er nog even over na.Ik vind het wel een mooi valkje maar ik sta nu ook op de wachtlijst bij Mandy.zij heeft nu 3 bonte witm mannen maar het is nog niet zeker of ik er daar één van krijg omdat ik niet bovenaan sta op de wachtlijst. Dus ik weet niet goed wat ik nu moet doen.Als bovenstaand valkje een man is scheelt het me wel een lange autorit. één keer op en neer naar apeldoorn en dan tegelijk een man en een pop mee naar huis nemen of één keer op en neer naar apeldoorn voor de pop en één keer op en neer naar Bergen op Zoom voor de man. Ik woon zelf in Helmond dus het is een rit van ong 113 km (enkele reis).
Heb dus even een luxe-probleem.  ;D
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

ManjaV

Hoi Peggy,

Toevallig was ik laatst in de buurt van Helmond (te weten Mierlo) om een valkje op te halen bij Gonnie. Zij heeft ook nog kleintjes zitten, mocht je niet zo ver willen reizen. ;)
Of gaat je voorkeur echt uit naar een witmasker?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Peggy,
Wat een mooie douchefoto's heb je gemaakt (en Anja heeft ze prachtig geplaatst ;D )
Ik was gisteravond even niet op het forum en ik heb bij jou ineens heel wat nieuwtjes gemist.
Jullie nieuwe Belle is echt een prachtig valkje.
Lekker he zo'n luxe probleem.... Maar ja ik kan me voorstellen dat je jezelf wel een rit van 113 km wilt besparen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Peggy

KOmt het volgende valkje niet van Chantal af?

Leuke douchefoto's trouwens.

Mara

Anja

Hoi Peggy,

Een supermooi valkje hoor.

Enne ik heb niet uitgeslapen hoor want ik was al druk doende.

Mara,

Het nieuwe valkje zal niet van Chantal af komen anders had Peggy geen 113 km hoeven rijden toch.

Groetjes anja

Mara

Hoi ANja

Ik dacht dat het nieuwe valkje bij Chantal vandaan zou komen, maar dat had ik dus verkeerd begrepen. 113 km. dat is een behoorlijk eind zeg.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat had je ook goed begrepen want de eerste Belle zat wel bij Chantal.
Dit wordt de nieuwe Belle vandaar de verwarring misschien.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, denk dat dat inderdaad de verwarring veroozaakt. Als ik jou toch niet had om dingen op te helderen.

Mara

Anja



Dan was je er vast zelf achter gekomen.

Groetjes Anja

Mara


Peggy

Hoi hoi,

Manja,mijn voorkeur gaat echt uit naar bonte witmaskertjes. Ik wilde heel graag een bont koppel ( onze Bo en Dirk ) en een witmasker bont koppel. Gelukkig heb ik nu alvast een hele mooie bonte geparelde witm pop gereserveerd en natuurlijk krijgt zij een vriendje en dat vriendje gaat dan toch Zazu heten want dat zit nog zo in mijn hoofd. Belle en Zazu;  klinkt wel hè ?! ;D

Mara ; Chantal kan op dit moment nog geen bonte witm kweken anders had ik heel graag bij haar een valkje gereserveerd. Onze eerste Belle kwam ergens anders vandaan ( nabij Nijmegen ) en daar werd Belle niet tam gemaakt en toen heb ik aan Chantal gevraagd of zij dat mss wil doen voor ons en gelukkig zei ze ja. Belle stond op het punt om uit te vliegen en toen heb ik hem/haar meegenomen en naar Chantal gebracht. Het ging drie wk heel goed...belle begon al zaadjes te eten en trosgierst en kon al wat vliegen en ja daarna is ze helaas ziek geworden en kwam ze te overlijden. Heel sneu,met name natuurlijk voor belle zelf maar ook voor Chantal want zij heeft zoveel liefde,en energie aan Belle gegeven en ze hield echt van Belle en wijzelf vinden het natuurlijk ook erg naar, bah bah...ben er best verdrietig van geweest hoor en nu nog wel af en toe als ik eraan denk.

Chantal heeft trouwens wel hele mooie bonte witm zitten hoor maar het schiet nog niet echt op helaas ;D Geen bevrucht eitje te bekennen  ;D Daar baalt ze zelf,volgens mij, ook wel een beetje van, toch Chantalleke? ;D


Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Zo weer helemaal bij gelezen.  ;)

Jullie nieuwe Belle is weer een beauty hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Coco en Chantal

Halloooo

wat krijgen jullie 2 prachtige aanwinsten zeg , superrrr 8)


CitaatChantal heeft trouwens wel hele mooie bonte witm zitten hoor maar het schiet nog niet echt op helaas  Geen bevrucht eitje te bekennen   Daar baalt ze zelf,volgens mij, ook wel een beetje van, toch Chantalleke?


Ja pegggy dat klopt als een bus, daar baal ik enorm van, maar volgend jaar meer kans op bonte witmasker, bont geparelde enz...

Wat ik nu heb van babyvalkjes zijn de laatste valkjes voor dit jaar .
Dan hebben de volwassen valken recht op rust, lekker verwennen en bijkomen van de kids die ze dit jaar hebben gehad.
Groetjes Chantal en de valkjes


Mara

Hoi Peggy

Het is helemaal duidelijk nu.

Hoi Chantal

Ze hebben nu zeker recht op rust met allemaal die mooie kleintjes die ze gehad hebben. En je hebt mooie valkjes zeg!!!

mara

Anja

Hoi Peggy,

Veel plezier in de dierentuin vandaag.

Groetjes Anja