Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoezo.......hoe kom je erbij ;D ;D ;D

Coco en Chantal

22 juni 2007, 19:24:34 #241 Last Edit: 22 juni 2007, 19:26:06 by Coco en Chantal
Ik was hier een verhaal aan het typen om te vragen wie dan de veertjes trekt haha, zie ik net dat ik een mailtje van je hebt, eerst maar ff lezen dan.
Wat een must ben ik toch ;D

Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

oooooo Chantalleke toch,

Het is dat je zelf al toe geeft dat je een muts bent. Hahahahahah je hebt het zelfs verkeerd geschreven hahahahahah nu lig ik helemaal dubbel hier.

Groetjes Anja

Mara

Hey Chantalleke,

Je hebt het maar druk met allemaal die valkjes en bezoekjes.  ;D.

Hoi Peggy

Leuke foto's zeg. Skelters zijn altijd leuk. Die vond ik zelfs leuk toen ik jonger was. Maar goed, ik vond bmx en skateboards ook erg leuk...

Mara

Coco en Chantal

haha ;D ;D ja je hebt gelijk anja, nu blijkt wel hoe GROTE  MUTS ik ben  ;D
nog verkeerd typen ook  ::)
Groetjes Chantal en de valkjes

Caroline

Gave foto´s!!

Zo lief, Melle met Belle.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Mooie en leuke foto's hoor!!!
Tja Skelters... brings back memory's :)
Wat een mooie taart is dat. Het is gewoon zonde om hem op te eten ;D Die moet je laten inlijsten!!!
Oh en wat die voliere betreft... je doet gewoon zoals ik... je gaat naar de dierenwinkel (voor leuke speeltjes) en dan koop je  er meteen maar even een (binnen)voliere bij ;)
Want dat is tzt toch de bedoeling :-X
Wahaha ik was met een collega samen en die stond met grote ogen te kijken dat ik binnen drie tellen het besluit genomen had ;D
Haast je niet met je gewenste voliere, maar volg wel je hart!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

wat een leuke foto's en wat heeeeerlijk, die grote letters..die moeten standaard zijn voor de wat "ouderen" onder ons   :P ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's en een heerlijke taart !!  ;D
Belle is ook een prachtig valkje.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Peggy,

Ik zal jullie eens even ophijsen. Jullie waren zo ver weggezakt.
Hoe is het met de valkjes? Nog 2 daagjes en dan komen ze hier naar toe. Hoi hoi hoi hoi.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Anja,  met Bo en Dirk gaat het erg goed en ja met onze Nikkie gelukkig ook ;D
Helaas gaat het met Belle minder goed :'(  Gisteren samen met Chantal naar da Bijsterveld geweest. Belle heeft een flinke verkoudheid dus zit aan de anti biotica,  zo zielig. Ik mail nu heen en weer met Chantal,  zij houdt ons heel goed op de hoogte.  Het gaat op dit moment redelijk met Belle.Even afwachten,bah bah. Zondagavond was er nog niets aan de hand.  Ze klom gewoon door de kooi heen.Ze had zelfs al een keer gevlogen en begon vd zaadjes te eten. nee niet leuk dit!
Ik hoop zo dat ze het redt.De dierenarts was echter niet zo heel positief omdat het natuurlijk nog zo'n jonkie is,  het kan snel een longontst worden bij zo'n klein valkje. Maar ze schrijft natuurlijk niet voor niks ab voor.  Dus er is nog hoop.

Verder ben ik druk met vanalles;  dingen op school regelen,schoolreisjes,afscheid juf, eindpoets etc etc ,  morgen krijgen we een logée en ik moet natuurlijk de voorbereidingen treffen voor Texel...dus ik hoop zo dat Belle beter wordt zodat we met een gerust hart kunnen gaan.

Maar ik heb vnv voor het laatst gewerkt;  heb iig vakantie nu,  dus das wel heel lekker.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

He bah..... Belle verkouden.  :-\
Hopelijk is ze morgen alweer wat opgeknapt.
Dat is idd niet leuk,maar helaas kan het gebeuren.  :-\
Je hebt iig veel afleiding met van alles en nog wat,dat scheelt toch wel een beetje.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Peggy,

Ik duim mee voor jullie Belle !

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Peggy,

Wat vervelend dat Belle verkouden is. Yeni is ook verkouden geweest maar zij was iets ouder en is er ook door gekomen.
Ik duim voor je meid.

Groetjes Anja

Mara

HOi Peggy

Wat vervelend dat Belle nu ziek is geworden, jonge valkjes zijn wat kwetsbaarder, dat is zeker waar maar ik duim dat alles weer goed komt.

Geniet maar lekker van je vakantie.

Mara