Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Peggy

Heb regelmatig je dagboek gelezen, maar nooit gereageerd.
Wat leuk dat je valkjes zo'n vooruitgang boeken.
Ook ik heb een ionisator in huis staan, die dus om de paar dagen schoon gemaakt moet worden.
Tja zal wel moeten met 2 grijze roodstaarten en 6 valkjes in huis.
Ik ben er zeer tevereden over.
Verder heb ik ook nog een anion inverterlamp van hetzelfde merk bij mijn pc staan.
En mijn 2 jongens hebben er ook (anion inverterlamp) een op hun kamer.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Sanna

SCHITTERENDE naam, Belle ;D ;D ;D ;D

Peggy

Ja hè Sanna ;D ;D   Heb ik altijd een mooie naam gevonden en ik vond dit valkje gewoon geen zazu-type ;D ;D  Zazu had echt een soort van masker op zijn gezichtje;  zorro ;) en ja daar paste in mijn ogen de naam Zazu echt bij...dit valkje is echt een Belle ;D
Als ik mijn zoontje roep dan zeg ik ook heel vaak ; ''  kom melle belle ''   

Hoi Diana, leuk dat je nu in mijn dagboek schrijft. van een anion inventer lamp heb ik nog nooit gehoord ...ga ik eens even opzoeken op internet ;)
Ik ben idd tevreden over de luchtreiniger...ik denk wel dat ik tzt een grotere koop voor hier beneden en dat ik deze dan op de speelzolder neerzet,maar vooralsnu gaat het hier prima,gelukkig.

Hoi Anja,  het was weer gezellig hè. Leuk zo'n spontaan bezoekje.
ik ben trouwens heel benieuwd watvoor streken jij mijn valkjes gaat leren ;) ;D   ik vind het wel heel lief van jullie dat jullie op mijn valkjes willen passen. Top!!

ps; does lag binnen een zucht op de plek waar jij net zat ;D ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Hoi allemaal,

hier alvast een foto van onze hele mooie Belle :o 



Wat een beauty hè ?!



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Ivy

Hoi Peggy.
Mooie valkje heb je uitgezocht! En ze krijgt een prachtige naam :D. Het is inderdaad geen Zazu type...

Die luchtreiniger van jou, wat precies haalt hij uit de lucht? Alleen stof of ook pollen en geurtjes? Ik denk dat ik tzt toch eentje moet aanschaffen die geen luchtbevochtiging functie heeft, als jij zo tevreden bent, misschien is die wat jij hebt een goede optie...

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Wilma1

Citaat van: Ivy op 12 juni 2007, 23:31:04
Hoi Peggy.
Mooie valkje heb je uitgezocht! En ze krijgt een prachtige naam :D. Het is inderdaad geen Zazu type...

Die luchtreiniger van jou, wat precies haalt hij uit de lucht? Alleen stof of ook pollen en geurtjes? Ik denk dat ik tzt toch eentje moet aanschaffen die geen luchtbevochtiging functie heeft, als jij zo tevreden bent, misschien is die wat jij hebt een goede optie...

Groetjes, Ivana


OOK IK ben zeer tevreden over de ionisator en geeft mij lucht bij het houden van de nog 2 overgebleven kromsnavels!

Hij haalt de fijne deeltjes van de uitwerpselen en schilfers van vogels uit de lucht, zodat je schone lucht inademt bij het houden van vogels!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hoi Peggy,

Nou, een heel mooi valkje uitgekozen hoor  :o!
Proficiat met jullie nieuwe aanwinst  ;D!

groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Ivana,  kijk eens op www.ioncare.nl
daar heb ik de mijne gekocht;  ca401 ( middelste type )...je hebt ook nog grotere hoor.  Bij de boerenbond en bij de wehkamp kun je zo ook bestellen...Anja en Chantal hebben er beide één besteld bij de wehkamp en zijn daar heel tevreden over.  Is volgens mij ook een grotere dan die van mij.
De link van ioncare heb ik weer gekregen van Wilma ;D
Ik denk dat ik op een gegeven moment mss wel een grotere aanschaf en die ik nu heb zet ik dan boven neer....ik vind het ook wel een prettig idee om gezondere lucht in te ademen.

Belle is idd een mooi valkje hè ;D  ik weet echt wel hè wat mooi is ;D ;D ;D
Dank je wel Petra;  ik ben ook heel blij met mijn nieuwe aanwinst.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

We passen met liefde en plezier op je valkjes hoor.

Tjs Does wat zal ik daar nu weer over zeggen ::) ::) :P :P
Hij vond het niet zo leuk dat ik op de bank zat. Raar beest ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Ik had de foto van Belle nog niet eens gezien....mooi is ze zeg  :o wauwwww......
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Inderdaad, wat een lekker ding, Belle.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Wauw Peggy, wat een mooi valkje heb je uitgezocht zeg :o

Mico

Hoi Peggy en Maartje,

Nou we hebben jullie Belle gezien hoor  :D ;) jullie hebben echt een mooi valkje uitgezocht. Wij vinden het ook meer een Belle dan een Zazu  ;D Nu is het nog even geduld hebben he tot hij/zij bij jullie thuis is  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Peggy,

Wij ook en ik heb geknuffeld met Belle. En ze maakte hele grote flatsen :o :o :o en ik heb de hulsjes omgetoverd naar veertjes.
Ze is heel lief en heel mooi. Ik heb toch nog een vraagje. stel dat Belle een mannetje is blijft hij dan de naam Belle houden?

Groetjes Anja

Ton

Of heet ie dan "Beest"  :) :) :)



Ton