Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Peggy,

hoe laat krijgt ze vanavond haar papje?
Ze gaat nu ook al meer zaadjes eten of niet?

Je doet het goed Peggy en het komt allemaal in orde met Belle dat weet ik zeker.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Anja,  dank je wel hoor,
Ik heb Belle gisterenavond rond 19.00u pap gegeven, voor de pap woog ze 80 gr en na de pap 94 gr

Vanmorgen woog ze voor de pap 82 gr en na de pap 94 gr.
Nu zit ze op de bodem samen met nikkie en zazu vh zaad te eten.

Dirkje wil heel graag naar de grote ( andere ) kooi. Dat merk ik wel...vooral nu hij ze allemaal daar ziet eten op de bodem  ;D Maar ik houd ze nog even apart anders blijft het zo'n heen en weer gesjees  ;)

gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Hoi hoi,

Even een update over Belle ;

Gisterenavond woog ze voor de pap ; 83 gr en na de pap 96 gr

Vanmorgen woog ze,voor de pap ; 82 gr en na de pap ; 95 gr en ze begon daarna weer vh zaadvoer te eten dus het gaat goed met Belle.

Heb zojuist een touwladder proberen te maken,  op zich wel gelukt maar hij draait helemaal scheef, potverdorie  ::)

;) gr Peggy

Sanna

Hoi Peggy,

Netjes hoor, Belle is niet veel afgevallen vannacht. Zet haar maar gewoon steeds zaadjes voor haar snufferd ;), het komt best in orde met haar.

Groetjes, Sanna

*Yvon

Hoi hoi

Belle blijft mooi op haar gewicht zo.  :D
Miss vinden de valkjes een scheve touwladder ook wel leuk.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Peggy

Joehoe ze kan het wel die Belle. Ben maar trots op je zelf hoor. Ik wist het dat het goed ging komen.

Een dikke  :-* :-* :-*

Groetjes AnjA

Peggy

Ja hè,ze doet het best goed,  dat vind ik ook. Dank je wel voor je schouderklopje en compliment Anja  ;D

Tegen 17.00u-17.30u begon belle weer flink te krijsen. Heb haar toen wat nat eivoer gegeven...Niet in de vorm ve dun papje maar gewoon een beetje vochtig gemaakt en heb er ook wat zaadjes doorheen gedaan.  Daar heeft ze heel even van gegeten en was toen tevreden. Nu begon ze tegen 20.30u weer te krijsen/bedelen ...heb haar gewogen ; 90 gr en na de pap ( waar ze maar heel kort van heeft gegeten ) ; 97 gr.
Dus lang niet slecht hè  ;)
Ik ben trots op mijn kleine kalende meissie  ;D

Maartje heeft even de laatste hand gelegd op mijn touwladder en nu is ie perfecto,  ben helemaal blij.  Maart heeft er gewoon wat spijkers tegenaan gegooid en dat zit een stuk stabieler dan al mijn verschillende knopen  ;D  ik zal zo eens even een foto er tegenaan gooien  ;D

groetekes Peggy

Anja

Hoi Peggy,

Die Maart toch. Als je die niet had wat moest je dan ;D ;D ;D
Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

Peggy

Tatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ; mijn eigengemaakte touwladder

Aan het einde van onze eethoek plaats ik straks zo'n speeltuintje ( hetzelfde houten speeltuintje als op de handtekening van Anke(Til) ).....daar kunnen ze dan gewoon heen vliegen of een trapje gebruiken ( gewoon houten trapje ) en vanuit het speeltuintje wil ik dan de touwladder richting de schommel hangen die aan het plafon hangt,  lijkt me wel lachen en gezellig  ;D ;D  snappen jullie het nog...als het klaar is en als ze er gebruik van maken dan plaats ik gauw wat foto's.

Gr Peggy

Anja

Hoi Peggy,

Wowwie wat mooi. Ik snap het niet meer maar tegen die tijd kom ik wel een keer kijken ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Caroline

Mooi gemaakt hoor, ziet er erg leuk uit.

Een tip, als de valkjes er niet op durven, bindt er tijdelijk wat trosgierstje aan, werkt hier prima.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hallo valkenvrienden,

Bo en Dirkje heb ik vandaag toch weer in de grotere kooi gedaan. even voor de duidelijkheid; ik heb ze apart gezet omdat dirkje Belle zo bleef plukken ( papveertjes ). Nu laat hij Belle eigenlijk wel met rust...ik houd het in de gaten maar ik denk dat het gaat lukken,  tenminste dat hoop ik.  Zo is het veel gezelliger.

Belle zat vanmorgen al vh zaadvoer te eten. Ze woog voor de pap 83 gr en daarna 90 gr. En ze zit met regelmaat nu zelf te eten van alles wat er in de kooi staat.
Ziet er heel gezellig uit zo.  Kijk maar  ;D

;D

Sanna

Hai Peggy,

Leuke foto's zo met z'n vijven in de kooi. Ze hebben dus ruimte genoeg met 5 man? Is inderdaad ook veel gezelliger zo.

Maar wie is dat nu in je handtekening??

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Peggy

Leuke handtekening...stille hint?

Trouwens ook leuke foto's!

Mara

Wilma1

Even kort bijgelezen en zo te zien, gaat het lekker bij jullie met het 5tal  :D dat trapje...nou jaaaaa TRAP  ;D is erg leuk en daarbij nóg leuker als je ze erop ziet spelen, omdat je het zelf hebt gemaakt.

Een leuke bezigheid  :) voldoening  :P en nog goedkoper ook  ::) dan dat je iets kant en klaar koopt!!!  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3