Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Gaaf .... Pim een man .... wanneer had je de veertjes gestuurd?? Is het druk bij Gendika??

De vorige keer stuurde ik woensdag veertjes en belde vrijdag voor de uitslag, gisteren stuurde ik veertjes van Anaïs .... ben benieuwd of ik morgen al meer weet.

Ben benieuwd hoe Joeperdepoepie het gaat doen .... als hij net zo fel gaat worden als zijn ouders tijdens de kweek .... pak je pollepel en je leren handschoenen er maar bij dan.  ::) :-X

Ik mom straks nog even terug lezen.

Liefs Caroline ....  :-* voor a.s. papa Joep.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoiii,

Dank je wel voor de felicitaties Marian!  heb jij trouwens ook een dagboek hier ?  kan deze namelijk niet vinden  ::) ;)

Caroline,  ik heb de veertjes volgens mij ma op de bus gedaan en vanmorgen voor de eerste keer gebeld  :D dus ik heb ze twee dgn de tijd gegeven  ;D ;D

Volgens mij kan je best wel morgenvroeg even bellen..ik hoop voor je dat anais een manneke is.

Weet je wat me nu wel opvalt aan Joep;  hij krijst nu regelmatig en hij oogt onrustiger..Pimmetje doet dit nu ook na  :-\  Ik kan Joep wel nog laten opstappen hoor en ik kan hem ook nog kroelen wanneer hij op dat witte uitvliegklepje staat ...iets verder vh blok vandaan maar eerst krijste hij nooit!  heeft dit gedrag mss met het blok enzo te maken ?
Ik zag vanmorgen trouwens nog geen ei en ik wil ook niet steeds iedere keer gaan kijken want ze vinden dat eigenlijk niet zo oké  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Nou het verdedigen is in ieder geval een goed teken..

en als je guusje in de gaten houdt kan je misschien wel zien wanneer het eerste eitje komt.. knik in de staart, dikke bobbel onder de kont...

En super zeg dat Pimmetje een kerel is.. gaaf!

ik ga eind volgende week veertjes opsturen.. ik wil ze dan van alle 3 tegelijk opsturen dus even wacht tot mikado goed in de veertjes zit..  wel spannend.!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Hoiii,

Debby,  ik zal Guusje eens goed in de gaten houden  :D
Voor jou is het dus ook spannend én erg leuk  :D  Ik ben benieuwd Deb,wat de geslachten zijn van jouw lutinoooootjes..
Ik ben ook echt blij dat Pim toch een ventje is,  met name blij voor Belle.  ze kroelen ook regelmatig dus ik denk dat het helemaal goed komt  :D  Nu heb ik twee hele mooie koppels.

Nadat ik vanmorgen gebeld had naar Gendika voor de uitslag,liep ik naar boven en begon Pim ineens meer te fluiten  ::)  ik zei gelijk ; '' had je dat niet enkele dgn eerder kunnen doen  :D  nu ik het zeker weet,dat hij een ventje is,  lijkt het er wel op,dat ie zich ineens heel stoer gaat gedragen. Hij kijkt ook steeds naar Joep...alles wat Joep doet,  doet hij ook.  Nu vliegen ze heerlijk met zijn viertjes rond...ik had eigenlijk alleen Belle&Pim los maar Joep wilde duidelijk ook uit de kooi en Guusje ook dus ook maar even hun kooi opengemaakt.  Kunnen ze even de vleugels strekken  :D
Guusje heeft zich van te voren wel verwond in de kooi...heeft een wondje aan haar rechter vleugel  :(  (  heb er een foto van gemaakt,zie hieronder )..
Natuurlijk heb ik nog meerdere foto's gemaakt  :D

enjoy !!

Met trots laat ik aan u zien ;

Mijn twee lieve koppeltjes ;

Joep&Guusje

en

Pim&Belle

Hieronder het wondje aan de rechter vleugel v Guusje;

Zo, nu ga ik gauw nog wat doen hier en dan de kids ophalen en dan naar een goede vriendin van me..zij is vandaag jarig.Daarna eten en daarna werken  :D

Groetjesssss

Caroline

Wat een super lieve foto's!!!!

Wat moet jij het heerlijk vinden .... je maatjes weer lekker binnen.  ;D ;D

Veel plezier straks en werkse vanaaf.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Peggy,

Het klopt wel dat je geen dagboekje kan vinden.......hihi......ik heb er ook geen :D :P ;)
Ik vind het erg leuk hier op dit forum :)........en probeer een aantal dagboekjes te volgen...........maar ik ben bang dat ik niet genoeg tijd heb voor een eigen dagboekje ::).....en ik vind ook dat ik daarvoor niet genoeg te vertellen heb :o

Je hebt 2 geweldige koppels......gaaf 8)
Hihi........misschien heb ik straks wel 1 koppeltje ;D.....Guusje die volgende week komt is zeker een popje :-*.........en misschien is Gijsje wel een mannetje ;)
Oh echt helemaal leuk ;D ;D ;D
En zo niet, wil ik zeker op zoek naar 2 mooie, lieve mannen :P 8) Misschien heb ik dan straks wel veel meer te vertellen :D

Ik vind het wel heel leuk dat je in mijn dagboekje wilde schrijven :)

Groetjes, Marian

Coco en Chantal

Hallo Peggy

Wat super zeg dat Pimmetje toch een ventje blijkt te zijn, wat je hoopte is dan toch nog uitgekomen.
En wat een SUPER foto's van het verliefde stel en wat is Pim toch mooi he?, ook de rest van je valkjes hoor ;)
Lekker kroelen met zijn vrouwtje en valkjes vrouwtje, super om te zien.

Succes met Guusje en Joep met hun blok. ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Peggy

Hoiiii,

Caroline,  ik vind het idd heerlijk dat ze weer lekker binnen zijn, nu het al zo vroeg donker is enzo...nu heb ik toch weer meer contact met ze en als het straks weer lekker weer is mogen ze weer lekker naar buiten  :D

heb even een vraagje Caroline;  Joep is echt wat meer onrustig nu ( sinds het blok ) en zojuist reageerde hij echt agressief jegens Pim toe.  Ik was even bezig met het verschonen van alles en Joep wilde effe een rondje vliegen..hij vloog direct naar Pim en viel hem zowat aan  :o Is hij nu gewoon zijn vrouwtje aan het beschermen ?  want dit ben ik echt niet van hem gewend. Ze waren net dus even los maar hij bleef achter Pim aan vliegen  :-\ Heb jij ( of iemand anders ) nog tips voor me ?

Hoi Marian,  je hebt dus al een Gijsje ( mss een man ) en je krijgt een popje van Chantal,toch ??
Watvoor mutaties zijn Gijsje en Guusje ?
Leuke namen iig  :D

Hoii Chantal,
Ja gaaf hè dat Pim toch een manneke is en hij is ook echt liefff Chantal...hij maakt nog steeds vd lieve geluidjes tijdens het kroelen en Belle heeft eindelijk een vent!  ;)  Ik vind ze ook goed bij elkaar passen qua kleur en karakter;  twee lieve kroelkonten  :D

Ben benieuwd ja hoe het gaat lopen met Joep&Guusje..
Ze reageren wel heel anders nu hoor, sinds dat blok  ;) Joep zit echt in de aanval  :o...Pimmetje werd zojuist ( toen ze even los waren ) zo opgejaagd door hem dat hij gewoon tegen het granol omhoog kroop  :(  maare ik heb hem gered hoor..

even iets anders;

Melle heeft strakjes weer zijn 5de of 6de zwemles...ondanks dat hij het in t begin toch wel weer spannend vindt,  gaat het erg goed..vanaf het moment dat ze in het water springen krijgt hij weer een ontspannen gezichtje  :D

Groetjes peggy

Marian

Hoi Peggy,

Hihi.........jij hebt inderdaad goed opgelet.... ;)
Ik ga, als het goed is, volgende week een popje bij Chantal ophalen :D :-*.......Guusje :-*.....een cinnamon opaline popje. 8)
Gijsje is een geparelde witmasker........geslacht idd nog onbekend :-\
Haha......wel lachen hoor :D.....als zij een lief stelletje gaan worden ;D :-*

Lijkt me nog best ingewikkeld hoor ::)...........kweken......en alles wat erbij komt kijken ;) :D
Ik hoop dat je eruit komt wat betreft de agressie van Joep.

Maar ook dat is wel het leuke van hier :)...........elkaar helpen.......onze....uhm........maffe ( :o) hobby delen ;) :D :P

Ja, heb ik best wel even over na moeten denken. ::)........de namen Gijsje en Guusje :-*
Hihi.......en als Gijsje een dametje blijkt te zijn ???.......wordt het gewoon Mijsje :-*.........haha........met lange ij! ;D

Succes met Joep en Guusje!! ;)
Ik vind het leuk je te blijven volgen :)

Groetjes, Marian

ps; wat betekend iig........enne :(.....ik ben niet blont :o ;D
Haha.......grapje.........moet met een D!! :D :D :D

Caroline

Hoi hoi!!

Inderdaad kan het karakter van Joep tijdelijk veranderen doordat hij broeds is, andere mannen niet bij zijn popje wil hebben en inderdaad zijn blok, dus zijn broedplek verdedigd.

Op zich kun je daar weinig aan veranderen, het is instinct.  :-\

Wel is het zo dat als de broedperiode voorbij is, ze ook weer lief en vriendelijk worden.  ;)

Zijn moeder valt mij ook echt aan als ik in de kooi kom om nestcontrole te doen .... eten geven mag ik haar gelukkig wel zonder kleerscheuren.  ;)

Fijn weekend, liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Peggy , ja , dat is het instinct he zeker , ik denk ook dat je er weinig kan aan doen , hij verdedigd zijn blok he ! Ik hoop dat je binnenkort leuke donsjes hebt he ! Het worden beauty's , hihi ! Grtjs Ann

Peggy

Nog gauw even een berichtje...moet zo werken namelijk...wel jammer want ik kijk meestal samen met Sam naar POPSTARS...

bedankt voor jullie antwoorden...ik snap het ook wel hoor dat mijn ventje zijn blok en guusje zo verdedigt..maar nu weet ik zeker waarom hij dat doet  ;)

Guusje en Joep zitten al uren samen in het blok...vannacht volgens mij ook al  :D  ik vind dit zo leuk..geniet er nu al van.

enne Marian; iig =  in ieder geval  ;D
Woon je ook in Helmond trouwens ?

iedereen een fijne avond..ik ga zo werken...oh ja;  het ging eigenlijk weer zo goed met Melle tijdens zijn zwemles;  ik ben trots op mijn kereltje  :-*

doeiiiii

Caroline

Nou vanavond hoe je geen POPSTARS te missen .... er is namelijk Domino day.  :P

Fijn dat het lekker gaat met Melle op zwemles.  :D

Ben ook wel heel erg benieuwd wanneer het eerste eitje er ligt.

Werkse en een heel fijn weekend.  :D

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Peggy,

Haha...........iig = in ieder geval........natuurlijk!!! :D :P
Woon je ook in Helmond trouwens ?
Nee, ik woon in Den Bosch........niet zover weg...........alléén één hele lange saaie weg ::) ;D

Wat is het heerlijk hè........om trots te zijn op je kinderen :D :D

Fijn weekend, Marian

Dierenfreackske

Hoi Peggy , ja , leuk hoor op zwemles met de kids ! En ik ben ook benieuwd wanneer het eerste eitje bij jou ligt hoor ! Grtjs Ann