20 juli 2025, 01:04:02

De valkjes van Daantje !!!!

Gestart door daan, 9 september 2003, 01:41:49

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Nou het is gebeurd hoor hhahhahaa.
We hebben verschrikkelijk gelachen.
En mijn ouders ook.
Die kop van mijn  pa toen we met die grote bok binnen kwamen, geweldig joh.
Hij stond echt heel raar te kijken en vroeg wat dit voorstelde, nou toen begon Tino met zijn spech hahhhaha.
En hij heeft JA gezegd, hij zei veel sterkte met die meid, nou hahahahahahha. Nee hoor het was echt heel leuk en hij heeft zelfs altijd gezegd dat Tino niet zomaar zijn meissie kreeg. Dat tie op zijn knieen moest en iets ruilen, nou hij heeft hij geweten. Het was geslaagd. En nu kan Tino mij gaan vragen hahahha. Nou ik ben benieuwd waar en waneer dat gaat gebeuren. En vooral hoe. Leuk hoor die tijd vooraf aan je bruiloft. En als Tino mij heeft gevraagd dan kunnen we alles gaan regelen. Spannend hoor.

Groetjes Daan
O'ja Lique nog bedankt he dat we zo ff konden binnen stormen. Ja lekker onverwachts maar ja we waren nu toch in de buurt hé.

Lique

Ooo meid, wat een ontzettend leuk verhaal zeg.
En heel leuk dat je pa het goed vond (maar dat kon ook bijna niet anders).
Ik weet nog, dat mijn vader mijn moeder mocht kopen voor een kwartje. En toen ze 12 en een half jaar getrouwd waren, kregen ze 12 en een half kwartje, een leuk aandenken.
Dat gaat alleen voor de geiten niet op hoor! ;)
Maar ik ben heel blij voor je.
Dikke Kus Lique

daan

Hahahahahah Lique die is ook wel leuk ja van dat kwartje. en daarna 12,5 kwartje ja een halve geit dat gaat niet hé.
Ja het was echt heel leuk. En we hebben het ook gefilmd ik ben alleen van de spanning vergeten een foto te maken maar ik ga proberen om van de film een foto te maken. Zodra dat gelukt is laat ik die wel zien.

Knuf Daan

Mandy

Huh, ik dacht wat krijgen we nou, rare teksten over geiten?? ::) :D

Maar wat een leuke en originele manier om je hand te vragen zeg, echt supergaaf! ;D
Nou gefeliciteerd hé meid, hartstikke leuk voor je! :P
Je zal ons vast wel op de hoogte houden hoe het allemaal zal gaan verlopen. ;)

O,ja, en natuurlijk ook gefeliciteerd met het 3e ei alweer! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

hoi daantje

wat super leuk is het gegaan :D :D
echt spannend hoe tino je gaat vragen...
en ben wel benieuwd hoor naar een foto!

en ook nog super voor je met je 3de eitje
geweldig voor je hoor meid

groetjes diana w :-*

daan

10 februari 2004, 02:10:18 #230 Last Edit: 10 februari 2004, 02:20:53 by daan
Hoi allemaal,

Hier weer eindelijk wat foto's van mijn kant.
Dit is de foto van gisteravond toen Tino de hand van mij aan mijn vader ging vragen in ruil voor een bok en een geitje.
Ja jullie zien het goed hij stond in huis te schijten wwhahaaahha

Sorry dat ze zo donker zijn, ik heb een foto van de film genomen want het staat natuurlijk wel allemaal op band maar ik was vergeten foto's te maken. Nu heb ik een makkelijke camara dus ik kan van de film alsnog een foto maken. Maar ja wel erg donker dus.
Nu weer eens een paar foto's van de valkjes.
Hier de eitjes van Gabber

en nog een hele lieve foto van gabber zelf.

En de volgende zien jullie Diesel & Mexx deze heb is gekoppeld dus ik hoop dat ze erg verliefd gaan worden.

En de volgende zijn Djaro en Zoran, deze 2 zijn wel al heimelijk verliefd dus ik heb ze ook samen in een broedkooi gedaan en haal ze niet uit elkaar. ondanks dat ik eigenlijk Zoran met een ander wilde koppelen. Het si nu niet echt een combie wat ik snel zou uit kiezen, maar ja de nauur doet zijn werk hé

De volgende is janny, ja wat een naam he hahahaha.
Dat komt omdat ik deze pop van ome Jan leen, dus vandaar janny.

En hier nog een foto van Chico, zij doet aan bodybuilding wat een borst hé. Zo mooi breed en vooral voor een popje.

En dit zijn broer en zus Tazz en Storm.

Zo dit was het weer voor nu.
Knuf daan

daan

Yes eitje nr 4 is gelegd.

05-02-2004 1e eitje
06-02-2004 2e eitje
08-02-2004 3e eitje
10-02-2004 4e eitje

Groetjes Daantje

Marianne

Hoi Daantje,

Gefeliciteerd met je eitjes.
Spannend spannend spannend.

Wat een romantische vriend heb jij!
Gefeliciteerd en ben ook heel benieuwd hoe en wanneer hij je gaat vragen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi allemaal,

Ja ja goed nieuws eitje nr 5 is ook gelegd.
Maar het was bijna allemaal mis gegaan.
Mijn zwager kwam gisteravond iets ophalen en hij had zijn hond bij hem een vrij grote hond. Wat gebeurde ernou Diba (hond) rende het huis in en de katten schrokken zich rot dus die sprongen de vensterbank in. Dus kuiffie en Gabber van de eieren af en die zaten ook helemaal verschrikt in de kooi.
Dus ik zei dat tie beter de hond vast kon maken want anders gaat het foout. Gelukkig kroop Gabber weer snel de broedkast in en ging weer veilig op haar eitjes leggen maar ik schrok wel heel erg want ja je weet het nooit hé. Maar de rust is weer gekeerd en allles gaat goed.

Groetjes Daan

Karin

Gefeliciteerd met de eitjes Daantje ! Dat was zeker schikken ! Ik ben daarom blij dat bij mij de vogels op zolder zitten en zolang er gebroed wordt of jongen zijn mag niemand daar komen behalve Marcel en ik. Ik ben veel te bang dat er eens iets gebeurt waardoor er niet meer gebroed wordt. Met Jazzy en Dizzy zal het wel meevallen, maar als ik in april het weer ga proberen met de andere 2 koppels wordt alles hermetisch afgesloten  ;D Als het goed is zijn we dan ook klaar met de keuken en zal er geen herrie meer zijn.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hoi

dat zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn. gefeliciteerd met het vijfde eitje al. al enig nieuws van mogelijke bevruchting?

SDC:D

daan

Ik heb net snel ff gekeken in het blok en volgens mij zijn er 4 zeker bevrucht, de vijfde kan ik nog niet goed zien, maar die is natuurlijk ook nog maar 3 dagen geleden gelegd.
O het is zo spannend weer.

Groetjes Daan

Speedy

Hoi Daantje,

Jippie, wat leuk zeg... we gaan gelijk op zo een beetje.
Ik weet dat ik nog niet te veel moet rekenen erop, maar ik geloof toch wel dat er iets bij zit wat goed zal gaan, me gevoel zegt het tenminste.
En anders....ja tuurlijk een teleurstelling, maar dan is het begin er toch al.
Oh ik kan niet wachten tot het zover is.
Ik heb eigenlijk maar 4 eitjes hoor, want het 2e eitje is een skittle eitje, dat is zo klein.
Het is ook leeg, weet niet hoe dat nou kan hoor zo klein, maar het is wel byzonder.
Leuk he Daan, ik voel em zo blij, of ik zwanger ben.
hahahahahahhahahaa
ok zoiets. ;D

Groetjes,
    Trudie

daan

Hoi allemaal,

ja ik ben vandaag gekozen als nieuwe secretaris (resse) hahah van onze vogelvereining. Ik had me opgegeven samen met nog twee mensen. die andere hadden 1 had 3 stemmen en de ander had 4 stemmen en ik kreeg 17 stemmen, gaaf hé.
Ja het is wel weer een hoop werk maar ik vind het hartsikke leuk as woensdag is de eerste bestuursvergadering dus ik ben benieuwd. Mijn vader zit ook in het bestuur ds die mag m mooi in het begin een beetje helpen.

Groetjes Daan

Stijn dc

hoi daan

gefeliciteerd met je benoeming tot secretaresse. dat zal wel een hele hoop werk zijn, maar als je het graag doet, dan zal het vast wellukken. en zeker met hulp van je vader :)

SDC:D