22 juli 2025, 00:00:25

De valkjes van Daantje !!!!

Gestart door daan, 9 september 2003, 01:41:49

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Daan,

Gefeliciteerd met je overwinningen :-)
Wel heel erg goed hoor dat je al een aantal prijzen heb weggesleept daar :-)
Het blijkt dus wel dat je erg mooie valkjes hebt anders eindigen ze niet zo hoog denk ik :-)
Wie weet haal je volgend jaar nog hogere prijzen maar zeker de eerste keer is het superleuk als je toch wat wint met je kanjers :-)

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Daan,

Nou gefeliciteerd met je mooie punten en de bijbehorende prijzen.
Dat beloofd wat voor de komende jaren.......
Prachtige foto's en een erg leuk verslag.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Heej daantje,

Ik vind het echt geweldig voor je, dat je zulke mooie prijzen hebt gewonnen.
GEFELICITEERD!!!

En heel leuk, dat frans en henry zijn komen kijken.

knuffels lique

Speedy

Goedemorgen Daan,

Gefeliciteerd met het behalen van 5 prijzen, zeker iets om zeer trots op te zijn.
Heel goed gedaan voor een 1e keer.

Groetjes,
    Trudie

daan

Hoi allemaal,

Dank je wel voor de felicitaties en de complimentjes hihihi
Ik ga er helemaal van blozen!!
Ik ben ook erg blij met alle prijzen.
Gister met uitkooien kwamen er al een aantal mensen naar me toe om valkjes te kopen. Maar ja ze willen allemaal eigen jongen van me, en ja die doe ik echt nog niet weg nu.
Eerst een jaar mee kweken en dan zien wel wel verder.
En zeker de kampioenen gaan niet weg whhaaaa.
Nu kijken of we uit de kampioenen ook jongen kunnen krijgen.
Maar ja dat duurt nog wel een poosje hahahaha.
Ja het weekend zit er weer op en ik heb gister alle valkjes weer lekker in de voliere gedaan en Gabber en Kuiffie zitten weer lekker in huis. nou ze waren allemaal erg blij.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

ook van mijn kant een dikke proficiat! dit is zeker en vast een meer dan behoorlijk resultaat voor je eerste deelname aan een tentoonstelling. hopelijk krijg je nog veel kleien kampioentjes uit je grote kampioenen ;D

SDC:D

Karin

Gefeliciteerd meid !! Met je mooie valkjes ! 8) Ik ben zelf nog nooit op een tentoonstelling geweest en heb dus helemaal geen verstand van puntentellingen. Kazoo is wel ooit op een tentoonstelling geweest met zijn kweker ( hij was toen een week of 8 ) en hij kreeg toen 90 91 92. Weet jij waarom hij drie puntentellingen heeft gekregen ? Waar was die tentoonstelling trouwens ? Misschien kan ik er ook eens gaan kijken. Ik doe niet mee hoor, ik kijk liver naar andermans valkjes  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Hoi Daan,

Sorry dat ik zolaat reageer, maar het lezen van de site schoot er af en toe een beetje in :-[.

Nog van harte gefeliciteerd met je vele prijzen.
Het kon ook niet anders met al die grote kanjers van je :).

Volgend jaar kan het alleen maar meer worden denk ik.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

moonwitch (diana)

hoi Daan

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met het mooie resultaat die je hebt behaald met je valkjes.
Hopelijk krijg je uit die kampioenen vele mooie jonkies.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

ziralioness

Van Harte Gefeliciteerd Daantje!!!

Ik durf zelf niet naar keuringen of markten te gaan omdat ik te bang ben voor ziektes, maar ik weet zeker dat het super was! :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

daan

CitaatGefeliciteerd meid !! Met je mooie valkjes ! 8) Ik ben zelf nog nooit op een tentoonstelling geweest en heb dus helemaal geen verstand van puntentellingen. Kazoo is wel ooit op een tentoonstelling geweest met zijn kweker ( hij was toen een week of 8 ) en hij kreeg toen 90 91 92. Weet jij waarom hij drie puntentellingen heeft gekregen ? Waar was die tentoonstelling trouwens ? Misschien kan ik er ook eens gaan kijken. Ik doe niet mee hoor, ik kijk liver naar andermans valkjes  :D

Groetjes, Karin.

Hoi Karin,

Thanks he,
Nee daar snap ik echt helemaal niks van dat Kazoo drie puntentellingen heb gehad. Bij de TT's van de NbVV krijgen ze gewoon 1 puntentelling.
Misschien dat iemand anders het weet, maar ik heb dit ook nog nooit van mijn vader gehoord.
De TT van in De Kwakel. in mijn eigen woonplaats.

Groetjes Daan

daan

Citaathello

ook van mijn kant een dikke proficiat! dit is zeker en vast een meer dan behoorlijk resultaat voor je eerste deelname aan een tentoonstelling. hopelijk krijg je nog veel kleien kampioentjes uit je grote kampioenen ;D

SDC:D
Hi Stijn,

jij ook bedankt, ja ik ben er ook erg trots op hoor.
En ja idd hopen dat er volgend jaar allemaal kleine kampioenen worden geboren. hihihihi

Groetjes Daan

daan

CitaatHoi Daan,

Sorry dat ik zolaat reageer, maar het lezen van de site schoot er af en toe een beetje in :-[.

Nog van harte gefeliciteerd met je vele prijzen.
Het kon ook niet anders met al die grote kanjers van je :).

Volgend jaar kan het alleen maar meer worden denk ik.

Groetjes,

Mariska

Hoi Maris,

Geeft niet hoor, heb ik ook vaak dat het er bij in schiet, we hebben het allmeaal druk toch hihhihi
Maar in ieder geval bedankt voor je felicitaties.
Ja hopen dat het ieder jaar zo goed gaat. Ja nu kan het alleen maar tegenvallen he. wwwwhhhhhhaaaa

Groetjes Daan

daan

Citaathoi Daan

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met het mooie resultaat die je hebt behaald met je valkjes.
Hopelijk krijg je uit die kampioenen vele mooie jonkies.
Groetjes diana B

Hoi Diana B.

Dank je wel!!!!!
Ja dat zou erg mooi zijn als er kleine kampioenen uit komen, nou ja ff afwachten he, eigenlijk zijn alle valkjes kampioenen toch hihihi. Maar goed et is toch erg leuk om te horen dat je mooie valkjes hebt door een keurmeester.

Groetejs Daan

daan

CitaatVan Harte Gefeliciteerd Daantje!!!

Ik durf zelf niet naar keuringen of markten te gaan omdat ik te bang ben voor ziektes, maar ik weet zeker dat het super was! :)

Hoi Ziralioness,

Ja als je die angst hebt is dat niet erg leuk. Dit was een eigen TT dus van onze eigen vereniging. Maar eind december ga ik ook naar Anna Palouwna (of zo iets) Dat is dus van heel Noord Holland. En daar mag je dus alleen maar met eigen kweek komen. Dus ja dan ben ik erg benieuwd wat ze daar doen. En ja over die ziektes denk ik maar niet te veel na. Zoals grondvogels moeten allemaal geent zijn, maar andere soort vogels niet. Mijn valkjes zijn allemaal erg gezond, dus ook niet zo vatbaar dan. ja en ik ga ervan uit dat andere mensen dus ook gezonde valkjes hebben he.

Groetjes Daan