20 juli 2025, 00:41:53

De valkjes van Daantje !!!!

Gestart door daan, 9 september 2003, 01:41:49

« vorige - volgende »

daan

CitaatHoi Daan,

Nou dat was weer even genieten van de foto's.
Schattige valkjes heb je.
Hoi Marianne,

Ja makkeijk zo'n handige pa. Ja hij is altijd weer met wat anders bezig. Hij kan toch niet stil zitten hahahahha.
Ja zeker weten heb ik ook heel veel zin in de TT en dat is zeker heel spannend, ik ben zeer benieuwd, want dit is het 1e jaar, vorig jaar deed mijn vader mee met Gabber. Zij komt bij mijn vader uit de voliere en hij wil de haar graag op de TT zetten. En dat mocht natuurlijk van mij hihiihi en wat denk je ze werd kampioen. Holle holllleeeeee. Toen had ik alleen nog maar Gabbertje maar ja nu zijn het wel een paar meer hihiihi.

Ja dat ben ik dat van harry Potter, ik zal morgen ff een stukkie schrijven met foto's neer zetten bij divers. Het was geweldig en we zijn 1e geworden, eindelijk !!!!!!!!!!! hhahhaha

Ja zult de foto's erg leuk vinden.

Groetjes Daan

daan

Dank je Mandy,

Ja Djaro en Prego zijn ook heel leuk en lief, Prego is wel tam, maar Djaro echt niet, hij kan wel heel goed zingen.
Ja ik heb oko heel veel zin in de TT, waneer is die van jou eigenlijk. ja erg he dat we al weer snakken naar dat kleine grut. hihihi.
Ja mijn vader is nu ook bezig met het maken van de nieuwe hokken.
Oei oei Rayman zijn duim verbrijzeld, das minder joh.
Arme ziel, wens hem sterkte van me, en jij ook natuurlijk hahahha, want ja jij moet hem verzorgen ........!!!

Groetjes Daan

Cobie

Hoi Daan.

Nou ik heb weer genoten hoor van je verhaaltjes. En wat een prachtige foto`s weer. Er zitten hele mooie valkjes bij hoor.
En inderdaad handig zo`n vader die alles kan.
Gelukkig is Daan van mij ook zo wat zijn ogen zien maken zijn handen. Ik verheug me op het volgende verhaal.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

daan

Hi Cobie,

Dank je dat je de foto's en het verhaal mooi vond.
Ik ben de laatste tijd erg druk dus ik schrijf niet zo vaak meer wat in mijn dagboek, maar ik probeer er iedere x ff tijd voor vrij te maken. Tijd niet gesproken trouwens, ben je ook druk hihihiihi. Ja handig he van die mensen die iets zien het dan ook maar ff in elkaar flansen. hahahahahha.
Ik zal proberen om snel weer spannende verhalen te schrijven in mijn dagboek.

Knuffie daan

Stijn dc

hello

je hebt weer prachtige foto's gemaakt!
ik verlang ook al naar het volgend kweekseizoen, omdat ik ook met drie koppels meer kweek!
mar doe zo voort!

SDC:D

Kolkkie

Hey Daan,

Het gaat goed met je valkenbende zo te zien. Weer supercoole foto's hoor, vooral die van Chico en Gabber zijn erg mooi, de rest tuurlijk ook ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Stijn en Maris,

Thanks he'.

Groetjes Daan,

Hoi allemaal,

Ik heb vanavond Bailey ook in de voliere gedaan, want ja ik moest niet wachten tot dat het te koud zou worden, want dan is de overgang van binnen naar buiten te groot.
Hier een paar kiekjes van Bailey naar de voliere, het gaat heel goed, iedereen vind hem leuk. En wie denk je dat als eerste ging kijken bij Bailey, ja hoor Gabber natuurlijk en daarna gelijk weer ff bij me komen kroelen, met andere woorden, ik ben toch ook nog wel heel lief hihihihiihihi.
Ja lekkere kroelkont verwelkomde Bailey als eerste en daarna vloog tie de buitenvoliere in om kennis te maken met de rest.

Nu zit alleen Kuiffie nog in huis, dus het wordt alweer een stuk rustiger  :'(.

Ik heb vandaag mijn inschrijformelieren binnen gekregen voor de TT, dus maar is ff kijken met wie ik allemaal ga meedoen, ik denk bijna met allemaal hihihihihi.

Knuf Daan

Stijn dc

hello

je foto's zijn weer... ja... weer.. iok heb er gen woorden voor!
formidabel!

bailey is echt een knapperd!
concurrentie voor kazoo?:D

Speedy

Wow Daan,

Hier ben ik wel ff stil van hoor....en ik heb een dweiltje nodig..van de kwijl die nu uit mijn mond loopt. ;D
Jeetje wat een beauty's heb je.
En Baily...wat een schitterend mooie valk is dat zeg, die witte kuif...zo prachtig.
En trouwens...zo zijn er nog meer mooie hoor...ja dit is wel iets waar je zeker trots op mag zijn.
Wat veel soorten heb je er eigenlijk bij he...oooh
Nou geniet er zeker maar van hoor.

Groetjes,
     Trudie  

daan

Citaathello

je foto's zijn weer... ja... weer.. iok heb er gen woorden voor!
formidabel!

bailey is echt een knapperd!
concurrentie voor kazoo?:D

Hi Stijn,

Nou dat compliment vond ik erg leuk concurrentie voor kazoo.
Daar ben ik trots op want Kazoo is een erg prachtig valkje hihhi.
Thanks!!!!

Groetjes Daan

daan

CitaatWow Daan,

Hier ben ik wel ff stil van hoor....en ik heb een dweiltje nodig..van de kwijl die nu uit mijn mond loopt. ;D
Jeetje wat een beauty's heb je.
En Baily...wat een schitterend mooie valk is dat zeg, die witte kuif...zo prachtig.
En trouwens...zo zijn er nog meer mooie hoor...ja dit is wel iets waar je zeker trots op mag zijn.
Wat veel soorten heb je er eigenlijk bij he...oooh
Nou geniet er zeker maar van hoor.

Groetjes,
     Trudie  

Hoi Trudie,

Kwijl kwijl dweil dweil whhhaaaaaaa die is leuk.
Maar ik doe nu bloos bloos bloos, niet zo overdrijven he'. hiihihihi. Dank je voor het compliment.
En genieten ja dat doe ik zeker weten hoor !!!!!!!!!!

Groetjes daan

Sanna

Hai Daan!

Wat een ontzettend leuke foto's heb jij van je valkenbende. Zo te zien hebben ze het prima naar hun zin ;D. Veel succes bij de TT straks hè? Jij gaat vast wel wat prijzen wegkapen met die knapperds van je ;).

Groetjes!

Natanella

Hoi Daan,
Ik had wel al een gedeelte gelezen van je nieuwe dagboek, maar nog niet gereageerd!
Maar na zoveel mooie foto`s kan ik toch niet aachterblijven!

Je hebt zeker prachtige valkjes! Ben ook reuze benieuwd hoe ze straks uit de bus komen op de tentoonstelling!
Spannend hoor!
Wel een leuk gezicht zo`n koppel valkparkieten aan het ontbijt en met z`n allen op stok!
Alhoewel ik 2 genoeg vindt, is het wel een kostelijk gezicht, zo`n hele groep.
En je voliere wordt prachtig. Echt een valkenparadijs bij jou!
groetjes, Anita

daan

Hoi Sanna,,

Dank je dat je de foto's mooi vond. En ja we zullen zien
of we de prijzen wegkapen hihihii. Het is het 1e jaar dat we mee doen dus we moeten maar ff afwachten ik verwacht er niet te veel van hoor!!! Mijn vader zegt in ieder geval dat we wel een grote kans maken...............!

Groetjes daan
 :)

daan

Hi Anita, :)

Thanks hoor!!!. Leuk dat je ook mijn dagboek leest, en ja ik lees het ook vaak in etappes hoor. Jij ik begon ook met 1 en toen 2 en nu ineens een voliere vol hahahahahha :D :D
En iedere dag geniet ik weer van al mijn lieverds. heerlijk als ik zo lekker zo samen zie. net zo als nu ik ga vanavond weer een nieuwe wilgen tak in de voliere plaatsen, maar daar geniet ik nu al van. Ze stormen er op af, ben benieuwd. hihihi

Ja de voliere is idd erg mooi geworden ja.
Deze week worden de binnenhokken klaar gemaakt. en dan is het voorlopig weer ff af, of we moeten weer wat nieuws verzinnen................!

groetjes Daan