20 juli 2025, 01:05:33

De valkjes van Daantje !!!!

Gestart door daan, 9 september 2003, 01:41:49

« vorige - volgende »

daan

CitaatHoi Daan,

Wat zijn jullie toch weer crea bea geweest zeg. Het is erg mooi om te zien.
Ook fijn dat de juiste maat frontjes er zijn, Ik ben erg benieuwd naar de hokken.

Groetjes,

Mariska

p.s. ik heb geen valkjes gekocht in Zwolle, maar wel trosgierst en bakjes

Hoi Maris,

Dank je dat je het mooi vind ja he crea bea hahahahaha
ja ik denk vanavond en anders morgenavond komt mijn papa de hokken afmaken.
ja ik had het gelezen ja dat je geen valkjes had gekocht maar wel lekkere dingen voor je valkjes hahhaha.

Groetjes Daan

moonwitch (diana)

hoi daan

Zo! Hehe dat was een heel stuk bij lezen. Die bailey van jou is echt een super mooie valk. Doe die ook mee aan de TT.
Trouwens leuk dat je mee doet met je valkjes. Misschien niet goed gelezen maar waar en wanneer is het??
In ieder geval veel succes en ik laat het dagboek van jouw niet zo lang meer liggen, anders moet ik veel te ver terug lezen iedere keer.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

demi

hallo daan

wat onwijs mooi gemaakt zo die sfeer verlichting meis
mijn complimenten aan tino!!

groetjes diana w ;)

daan

hoi Diana B,

Dank je dat je Bailey ook zo'n beauty vind, helemaal mee eens hihihi.
ja Bailey doet ook mee aan de TT, dus ik ben benieuwd, maar ja hij is nog erg jong, dus de keurmeester zal wel zeggen dat tie nog niet op kleur is. ff afwachten toch.
Alle 11 valkjes gaan meedoen.
de TT is in De Kwakel vlakbij hoofddorp-Schiphol.
In dat dorp woon ik dus hahahaha.
En het is 7,8,9 november en op 7 november is de keurdag en dan mag ik helpen. vind ik wel eens leuk om mee te maken hoe dat allemaal werkt zo'n keuring.

groetjes Daan
ja je moet het goed bijhouden he zo'n dagboek hahahahha.
Ik merk ook steeds vaker dat het er soms gewoon bij inschiet hoor.

daan

Hoi Diana W,

Dank je dat je het zo mooi vind.
Ik heb de complimentje doorgegeven aan Tino.
Hij blooste helemaal en zei ach een makkie hahahahaha.

groetjes daan

daan

hoi allemaal,

Nou de binnenhokken voor het broedseizoen zijn af, mijn vader heeft dat gisteravond af gemaakt. Een erg mooi gezicht hoor, het zijn nu 4 ruime hokken, de bovenste hebben we nog ff het frontje ervoor vandaan gehaald, zodat ze daar nog lekker kunnen zitten.
ik zal vanavond ff een foto maken en hier laten zien!!!

Knuffie Daan

Natanella

Hoi Daan,
Nou jij hebt nu sfeer genoeg in de tuin zeg! Mooi hoor! En super handig zo`n vriend, ik zou er maar zuinig op zijn!
De kosten om mee te doen aan zo`n TT valt best wel mee! ja dan kan ik me voorstellen dat je niet kunt kiezen welke knapperds je er naar toe zult sturen en is de optie van :allemaal! toch de beste :D
Ben reuze benieuwd naar je foto`s en veel succes met de voliere!

Irene

Hoi Daan.
wauw, wat een mooie verlichting heb je in je voliere. Als dat geen romantische ontmoetingen teweeg brengt, dan weet ik het ook niet meer! ;D  ;). Spannend he zo'n keuring. Ik ging vroeger met mijn vader altijd mee voor een kippenkeuring(ben kippengek) in Spaarndam was dart meestal, vlak om de hoek ;D ;D
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

daan

hoi Irene,

ja idd als dat geen spannende realaties tot stand brengt met zo'n romatische verlichting ja dan weet ik het ook niet meer hoor hahahhaha.
ja mijn vader heeft ook een hoop kippies maar hij doet alleen met de vogels mee aan TT.
Leuk hoor, voor ons is het ons eerste TT.

Groetjes Daan

Mandy

Hé Daan,

Ziet er leuk uit zo met die verlichting. :P
Ben ook benieuwd naar de andere foto's.
Maarre je moet haast wel een prijs gaan winnen met je 11 valken die je mee laat doen. Maarre, je kan toch alleen maar jongen met jouw ringnummer mee laten doen? Bailey bv is toch geen jonkie van jou, hoe zit dat dan?
Ik doe alleen met Bello mee, een geparelde valk. Pico is als geparelde man niet zo mooi meer, veel parels zijn al verdwenen en zitten er hier en daar maar een beetje verloren bij en Jans is onlangs overleden natuurlijk... :-/
Maar goed, ben benieuwd wat ze over Bello te zeggen hebben, ik zal ook voor al jouw valkjes duimen hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi Mandy,

Ja met je eigen jongen doe je mee de a klasse en met de open klasse kun je dus met allerlei valkjes meedoen, dus c vogels noemen ze dat ook wel. Maar op een
Ned. kampioenschap kan dat niet hoor, dan kun je idd alleen maar met eigen jongen meedoen. Ik ga misschien ook met de TT in Apeldoorn mee doen. Dat is een Ned. kampioenschap maar dan met 5 valkjes dus alleen de eigen jongen. hihihhi
ja waneer is jouw TT eigenlijk.

Groetjes Daan

daan

9 oktober 2003, 00:28:40 #71 Last Edit: 9 oktober 2003, 00:29:43 by daan
Hi Alleemaal,

Zoals ik al eerder schreef zijn de binnenhokken klaar voor het broedseizoen. Het zijn 4 hokken bovenelkaar de bovenste hebben we het voorfrontje voor vandaan gehaald zodat ze daar nog lekker op stok kunnen zitten. Hier de foto. Ja het wordt al vroeg donker ds de foto is ook een beetje aan de donkere kant.

En ja toen zag een aantal valkjes bovenop de TL balk zitten zelfs toen ik het licht aanklikte hahahhaha
kijk maar!!!

Grappies he hahahahaha.

';ja die pasfoto's van de valkjes moet ik nog steeds maken, dus die meoten nog maar ff wachten hihihi

Stijn dc

hello

daar zitten ze dan samen, met zen allen op het licht!
zijn ze mss bang in het donker!:D:D
je kweekhokken zien er fijn uit hoor!

SDC:D

daan

Hoi Stijn,

Nee want normaal is het licht gewoon uit, maar ik ging nu ff een foto maken van de binnenhokken dus vandaar dat tie aanstaat. Ze slapen heel vaak op de Tl buis, vreemd he hahahha. Ze kunnen op verschillende stokken binnen zitten, maar daar zitten ze overdag wel op maar savonds gaan ze op de lamp zitten.

Dank je dat je de binnenhokken mooi vind geworden.
Ben er ook erg blij mee.

Groetjes Daan :)

Kolkkie

Hoi Daan,

Die hokken zien er toppie uit hoor ;). Dat heeft je vader goed gedaan.

Helaas kan ik de 11de niet als die vogel TT in Apeldoorn is. Dan sta ik net met de meiden op het voetbalveld. Anders was ik wel gekomen. Vanaf mijn huis is het 15 min fietsen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006