21 juli 2025, 23:23:34

De valkjes van Daantje !!!!

Gestart door daan, 9 september 2003, 01:41:49

« vorige - volgende »

daan

Hoi Stijn,

Rararararra wat is dat?????
Het is een klerenhanger voor kinderen/baby's zo'n metalen met knijpers eraan.En die zijn heet strak dus de trosgiers blijft goed hangen, ze trekken het er niet tussen uit. hihihihi wat een uitvinding he'.

Ja ik blijf positief denken stijn. Dank je voor je steun!

groetjes Daan

daan

Hoi karin,

Er is nog niets zeker hoor, bij Lique en Peter. En als het idd wel zo blijkt te zijn, ja dan is nog maar de vraag waar het vandaan komt. Daar blijven we maar over gissen. ja de valkjes goed in de gaten houden, en als er maar 1 signaal is ga ik gelijk naar de Vogelarts.
Ja positief blijven denken dat moeten we nu doen ja
Jij ook bedankt voor je steun.

Groetjes daan

demi

hoi daantje

ik blijf ook voor je duimen hoor dat er niets aan de hand is!!

veel liefs diana w :-*

daan

Dank je wel voor je steun Diana w.
Lief van je!

Groetjes Daan

daan

Nou Nou Nou,

Ik had vandaag Gabbertjes naar de huiskamer gedaan in de voiere samen met haar man, kuiffie. Wat denk je dat er al gebeurde. Ja hoor, ze waren alweer aan het wipwappen.......pppppppppfffffffffff  hihihihihi.
Ze moeten het natuurlijk van al die maandjes dat apart zaten weer inhalen.

Kuiffie is naar binnen gegaan, vanwege het plukken van zijn jongen en zijn eigen vrouwtje. Dus ja hij heeft al een tijdje alleen gezeten, en ik wilde hem na de TT weer in de voliere doen. Maar misschien wordt het dan wel te koud,(de overgang) dus ik dacht gezellig zijn kanjer weer in zijn kooi te doen, nou hij neemt het er gelijk van. ieder geval een teken dat ze nog steeds heel  veel van elkaar houden hhiii

Dit moest ik jullie ff melden.
Groetjes daan

an

hoi daan,

wat een gezellige boel bij jou zeg!!
waarom zaten ze eerst apart?
nou veel plezier met je valkjes hoor!

Stijn dc

hello

das goed gezien zeg, mss kan ik het zo ook wel eens proberen, maar nu heb ik nog allemaal natuurtakken, en dan kan ik het niet zo goed gebruiken, maar  nu we gaan verbouwen zit het er mss wel in.

SDC:D

Natanella

Hoi Daan,

Wat heerlijk om te lezen dat het met jou kanjers in ieder geval nog prima gaat!
Leuke foto`s ook trouwens!!! Ja je hebt gelijk, niet direkt van het ergste uitgaan! Zo`n vogel kan natuurlijk ook net wel wat betere weerstand hebben als die van Lique!

We duimen voor jou en voor de anderen dat het allemaal met een sisser afloopt en ja voor Peter en Lique is het natuurlijk verschrikkelijk!
Maar als ze zeker zijn van hun zaak, morgen, dan kan er tenminste goed aangepakt worden qua medicijnen e.d.

Geniet maar lekker van je stel net zo als Kuuifje en Gabber!
Die geven wel het goede voorbeeld ;D

groetjes, Anita

daan

Hier weer een goed berichie vanuit onze valkenwereld!!!!!
Alles gaat hier heel erg goed gelukkig.
Ik heb weer een paar leuke kiekjes gemaakt zie maar.

Ja jullie zien het goed, gabber en kuiffie hebben mekaar weeer helemaal gevonden, hihihihhi
Ze waren 3 maanden apart gezet. En nu zijn het verliefde stelletje weer samen.

We hebben er trouwens weer een zagtalent bij in de voliere. nu zijn het Prego, Djaro en Jazzy.
Knuffie Daan

Stijn dc

hello

wat een leuke foto's, vooral die laatste.
maar mss heb ik het gemist, maar waarom moesten die twee uit elkaar?

daan

Hoi Stijn,

Dank je je reageert altijd op mijn verhalen en foto's erg leuk.
Kuiffie en Gabber zijn tijdelijk uit elkaar geweest i.v.m plukken van de jongen en Gabber. Hij heeft echt de hele kuifen en nekken en rug weggeplukt, Ik kwam er gelukkig toen ik terug van vakantie snel achter wie het was, dus vandaar dat Kuiffie in huis is gegaan. Hij moets echt de voliere uit. Nu zijn het verliefde koppel weer samen en zoals je ziet gaat dat heel goed hihhii

Groetjes daan

daan

Hoi allemaal,
Ik was vergeten om te vertellen over die foto van Gabber en kuiffie op de arm van Tino.
Kuiffie is een wilde volierevogel, nou was een wilde volierevogel. Sinds kuiffie dus in huis is, is tie heel erg tam geworden. Dus je kunt zelfs een wild valkje van 2 jaar nog tam maken hoor. Hier het levende bewijs. En ik heb dat ook met meerdere valkjes in de voliere. Die komen bij een kweker uit de voliere, dus ook heel erg wild. Maar je ziet ze langzamerhand steeds tammer worden. Zo mooi en daar ben ik ook heel erg trots op. hihihi

Slaap lekker allemaal.
Groetjes daan

O'ja we hebben gister de kooinumers ontvangen voor de TT. Dus het begint allemaal al erg spannend te worden.

Stijn dc

hello

ja, dan wist ik het toch wel waarom ze uit elkaar moesten, ik was het natuutlijk weer vergeten. maarja, het is dan ook vakantie, dan vergeet ik gewoon alles :P
suces met de TT

Kolkkie

Hoi Daan,

Het is echt een gezellig gezicht die 2 donders bij Tino. Ik vind het erg leuk dat een valkje van 2 jaar toch nog zo tam kan worden.

Komt die TT vanwege de papegaaienziekte niet in gevaar, als de jouwe het ook blijken te hebben?
Komend weekend is die TT toch?

Ik wens je veel sterkte meis. Kop op he.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

hoi mariska,

Dank je!
Nee Zoran en Simba zitten al die tijd dus al apart en die 2 zijn de enige die ik verdenk en die doen dus niet mee met de TT. Ik geinformeerd en het kan gewoon door gaan met mijn volierevalkjes gelukkig.

Groetjes Daan
ik hou jullie op de hoogte bij het topic papagaaienziekte!!!