14 mei 2025, 13:38:46

het jong wordt verstoten..

Gestart door louise, 14 mei 2007, 20:01:12

« vorige - volgende »

louise

hoihoi,

Ik heb bij spoed een topic staan, maar hier het vervolg.
Ik merk dat het jong verstoten wordt, want de pop legt het ook niet onder haar en het wordt helemaal koud.

Iedere keer als ik het bij het eitje leg en hoop dat ze er toch per ongeluk op gaat zitten, duwt ze het opzij.
Volgens mij weet zij dat het jong niet goed is.

wat kan ik hieraan doen?

gewoon lten gaan?

groetjes marielouise

ManjaV

Dit is wel een moeilijk dilemma.   :-\ Ik durf je geen echte raad hierover te geven. Laten we even wachten wat de mensen zeggen die hier mee te maken hebben gehad.
Lijkt me vreselijk om dit te moeten aanzien.  :'(

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

louise

hoihoi

Ja het is ook vreselijk, je ziet het jong langzaam doodgaan en je kunt er niets aan doen, ik heb het al proberen te voeden, maar ik geef het eigenlijk al een beetje op. :(

groetjes marielouise

Rianne

Hoi Marielouise,

ik heb dat ook gehad. De ouders weten blijkbaar dat er iets mis is met het jong. Voeren vanaf dag 1 is een hele opgave en kan altijd op elk moment misgaan.

ziralioness

Voeren op die leeftijd is een vreselijk probleem... ik heb meerdere kuikens gehad die in mijn handen stierven tijdens pogingen... ik zou het niet meer proberen.

Ik ben bang dat de natuur hier zijn gang zal moeten gaan, hoe akelig dat ook is...  :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...