sinds een dag een valkparkiet (foto in reply)

Gestart door marjooo, 13 mei 2007, 16:20:59

« vorige - volgende »

Rianne

Ringo is denk ik nog zwaar onder de indruk van z'n nieuwe leefomgeving. Van een drukke dierenwinkel naar een rustig huis, dat is nogal wat. :)
Ik zou zeggen, probeer het stappenplan te volgen en kijk of dat resultaat heeft. :)

marjooo

Wat ook wel vreemd is dat mijn hond (een 3,5 jaar oude jaloerse rottweiler) net thuis is gekomen, die de hele tijd boos wordt als ik alleen al naar ringo kijk, en DAN gaat ringo pas weer op z'n stok zitten!...Net of ringo hem zit uit te dagen haha!

ziralioness

Niks aan de hand; Ringo moet gewoon nog wennen. Ricky deed dit ook toen we hem net hadden. Het is een beetje de stress en spanning dat ze kwijt moeten.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Martha

Wat een leuk verhaal, ik kan het me nog goed herrineren ja, het eerste contact met mijn vogeltje...  ;D

Het klinkt goed, volgens mij gaat het je prima lukken om je vogeltje tam te krijgen.

Gewoon blijven proberen, tegen 'm praten en lekkere dingen voeren, dan komt het vanzelf goed.

Veel succes en plezier nog met je vogeltje!!!
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



marjooo

Thanks voor de reply's!  ;D

Ik heb Ringo vanochtend eindelijk uit z'n drinkbakje zien drinken!   ;D *opgelucht*


Sanna


Trudydoes

Gelukkig dan komt het toch nog goed  ;D