6 mei 2025, 05:47:07

favo Mutatie!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 18 september 2003, 22:46:28

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hey iedereen..

Ik was even benieuwt naar jullie Favoriete Mutaties. Mijn favoriet is de albino..doet me denken aan een engeltje..maar ik ben ook helemaal gek van een witmasker..of een geparelde geelwang!!!  :P Als jullie een andere mutatie mooi vinden die er niet tussen stond, zeg het dan in een berichtje!  :)

Dikke  :-* van Jaimy en haar zootje!

Jaimy_en_Viggo

kijk nou wat een schoonheden!!

Tara

Hoi hoi,

mijn favo's waren vroeger ook de witmaskers, maar wegens omstandigheden zijn die veranderd naar lutino's :). Ik heb ook een bende witmaskers, je kan al mijn valkjes bekijken in mijn dagboek hoor, dagboeken > dagboek > Mijn valkjes!
Daar kan je onder andere mijn verschillende witkopjes zien ;)

Lique

Jaimy_en_Viggo

maar waar is de witmasker? nee geintje..sorry die heb ik over het hoofd gezien.. :-[

Sander

hallo

ik vind de lutino de mooiste. toen ik m'n eerst valkje moest kiezen tussen een heleboel valkjes heb ik een lutino gekozen.
En ik vind het nog altijd de mooiste maar de witmasker vind ik ook prachtig.

groetjes
sander

daan

Witmasker en Witkop is toch het zelfde hihihi.
En ik mis de witmasker bont, die vind ik momenteel het mooiste en de witmaskers blijven natuurlijk altijd mooi.

Groetjes Daan

VaLKPaRKieTJe

Hey allemaal,

Ik ga voor de cinnamon, die kleur vind ik al lang heel erg mooi.
Alle andere mutaties zijn ook mooi hoor, maar Cinnamon spant hier bij mij toch echt de kroon ;D

Mijn kleine Chico is ook Cinnamon trouwens.
(En ik lees net dat Daan ook een Chico heeft 8))

Gr. Mariette

Lique

ik heb de poll ff veranderd.
Er stond 2 x witmasker/witkop in, dit is gelijk.
Daarom heb ik er maar staat niet in de lijst van gemaakt.

groetjes lique

Jaimy_en_Viggo

hey,

Okeej, thanx..dacht altijd dat er een verschil tussen de witmasker en de witkop was. maar ja.. :-/

groetjes

Tara

Hoi Jaimy,

ik zeg soms witmasker maar soms witkop, maar het is hetzelfde hoor :). Ahja, dan weet je nu gewoon weer  wat bij hé ;).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

ik vind ook de lutino het mooiste!
het waren men eerste twee valkjes, maar ik heb er zelf nog geen gekweekt!
volgend jaar bestaat er wel een kans!

SDC:D

ria

Hallo,

Ik heb gekozen voor lutino maar dat is omdat Tweety mijn eerste valkje was en een lutino is. Maar ik ben ook heel gecharmeerd van mijn albino Jean Pablo. Eigenlijk maakt me de mutatie niet zo heel veel uit, als ze maar lief zijn. Elk valkje is weer uniek in zijn doen en laten.

Groetjes,
Ria

Jaimy_en_Viggo

hey hey,

Daar heb je helemaal gelijk in Ria! En tara..valkparkiet.com is om gezellig met andere valkparkiet-gekken te kletsn..maar ook om bij te leren.. ;D En zo leert iedereen wat bij!  :P En Stijn...wie weet volgend jaar..je eigen gekweekte lutino's!  :P

Dikke  :-* Jaimy, Viggo (Wildkleur), Nica (Cinnamon) en Charlie (lutino)

Stijn dc

hello

ja  hopelijk wel, ik vind diej onkies van lutino's zo schattig!
SDC:D