Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Rianne

Da's toch ook weer toevallig :D

Net nog even gespiekt in het blok, de jongen groeien als kool! :o De oudste begint al naar me te puffen, heel schattig ;)

Rianne

Foto's van de donsjes! :D

Vanmorgen lag ie wat koud naast z'n vader. Na hem opgewarmd te hebben in mijn handen heb ik m weer terug gezet. En zojuist zat ie mooi rechtop in mijn hand :D

;D

En jong 2:

Moeder Ayko:

En paps Tiaro, die allemaal voerresten in z'n kuif heeft zitten:

Nog een keer:

Anke

Hoi Rianne,
Wat een snoepjes die donsjes :-*
Papa Tiaro gaat echt even voor de foto zitten. Hij vindt die voerresten zeker prachtig staan ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Rianne

Vandaag het oudste jong geringd. Gisteren had ik het ook al geprobeerd maar het ging erg makkelijk en de ring gleed er zo weer af. Vandaag moest ik wat meer moeite doen dus ik denk dat ie wel blijft zitten. 007 is zijn nummer ;D

*Esther*

hahaha,
bij mij zijn het enkele nummers, 1, 2, 3, enz.
gr Esther

•=Bonnie=•

zeg, misschien zit ik niet op te letten maar hoe is het met de eitjes van Linda?

Rianne

Had ik denk ik in m'n andere dagboek gezet. Maar er is er helaas maar 1 van de 3 bevrucht dus hopen dat dit goed gaat.

Rianne

Jong 1 heb ik gistermiddag nog eens moeten ringen, blijkbaar groeien deze 2 niet zo snel als het vorige nest. Ook wordt er weer geplukt, er zit bloed aan de vleugeltjes...

Wel hebben ze allebei de oogjes al op spleetjes, dit is jong 2 en die is 3 dagen jonger:

Rianne

Ik ben het zat!  >:(  Die Tiaro die blijft maar plukken, die arme kleintjes hebben amper veertjes op hun lijfje!  >:( En meneer zit onder het bloed van z'n eigen kinderen. ::)
Het is te hopen dat ze ondanks het plukken toch gauw in de veren komen te zitten want dan kan Tiaro het lekker in z'n eentje uitzoeken IN DE KAMERVOLIERE binnen.  >:(  Het zijn maar 2 jongen dus dat moet Ayko wel redden. Ik verdenk Ayko ook van het plukken maar lang niet zo erg als Tiaro.
Maar ondanks dat, broeden, voeren, warmhouden en zo gaat echt hardstikke goed... Ik zal de pot uierzalf maar weer uit de kast halen. ::) *zucht*

Rianne

Foto's van de jongen, jong 1:

Jong 2:

En samen:

Zoveel verschil in grootte zit er niet tussen deze 2, ondanks dat ze 3 dagen verschillen. Zelfs de oogjes waren op dezelfde dag open. :)

Anke

Hoi Rianne,
Wat een leukjes zeg!!
Hi hi ze staan daar wel pittig op je hand ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Hahaha, weer een stel van die ovenklare kuikens  ;D

Rianne

Pa de Plukker met jongen:

Jong 1, aan de oogjes zie ik niks maar de veeruiteinden lijken wel cinnamon:

Jong 2 is een pareltje, en al gereserveerd:

Komend weekend gaat Tiaro uit de voliere. Dan zijn de jongen oud genoeg om zich zelf warm te houden. Hopelijk redt Ayko het alleen en anders moet ik maar helpen.