Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, zie je wel dat Max het leert, het komt wel goed met ze,eindelijk slaapt ze ook in het blok, ik hoop ook dat ze het nu altijd gaat doen, zou leuk zijn he.Leuk al 2 bevruchtte eitjes waarschijnlijk, gefeliciteerd alvast met het bevruchtte en waarschijnlijk het andere ook, nu het eitje van vandaag afwachten he, whaaaauuuuuuw, al 4 eitjes ook! Leuk he! Spannend wordt het weer hier! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Dank je wel :)
Het tweede eitje is helaas niet bevrucht :(
En verder is het nog even afwachten ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, misschien legt Max nog wel 1 of 2 eitjes he, wie weet he! Leuk , jammer van het ene eitje, maar de laatsten zullen wel nog bevrucht zijn  denk ik! Spannend, grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Net even gespiekt... en ja hoor eitje 3 is bevrucht ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Leuk! al 2 eitjes van Max bevrucht!!

Dierenfreackske

Jaaaaaaa, mooi zo , doe zo verder Max en Juul, grtjs Ann



hilde


Marian

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de 2 bevruchte eitjes :D
Uiteraard ben ik erg benieuwd naar hoe het met Gino gaat ;D
En niet alleen ik hoor.....Gijsje, Guusje, Indy en Teddy zijn OOK allemaal nieuwschierig :P ;)

fijne avond, Marian

Anke

Citaat van: Chico op 28 april 2009, 19:42:42
Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de 2 bevruchte eitjes :D
Uiteraard ben ik erg benieuwd naar hoe het met Gino gaat ;D
En niet alleen ik hoor.....Gijsje, Guusje, Indy en Teddy zijn OOK allemaal nieuwschierig :P ;)

fijne avond, Marian


Hoi Marian,
Met Gino gaat het heel goed.
Hij is lekker aan het spelen in de voliere.
Zo nu en dan zie ik hem zaadjes snoepen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, alles kids daar ook? Aaaaaaaarch, ik ben zo benieuwd naar de donsjhes van Max en Juul straks.  ;D ;D
Gelukkig zijn de twee eitjes al bevrucht  :D :D grtjs Ann



Rianne

Ah gos, geplukte jongen... Ze zien er evengoed superlief uit hoor Anke :)  Gefeliciteerd met de eitjes! Was Max nu het valkje wat hier ook even gelogeerd heeft of Alex? Ik weet wel dat je die namen had gekozen zodat ze een leuk koninklijk koppel konden vormen ;D

Anke

Citaat van: Rianne op 29 april 2009, 10:21:33
Ah gos, geplukte jongen... Ze zien er evengoed superlief uit hoor Anke :)  Gefeliciteerd met de eitjes! Was Max nu het valkje wat hier ook even gelogeerd heeft of Alex? Ik weet wel dat je die namen had gekozen zodat ze een leuk koninklijk koppel konden vormen ;D


Hoi Rianne,
Alex heeft bij jou gelogeerd ;D
Het koniklijke koppel is het nooit geworden.
Max en Alex vonden elkaar niet leuk genoeg....
Dus hebben ze tijdens het losvliegen een andere partner gekozen ::)

Alex is nu gekoppeld aan Rena
Max is samen met Juul
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Omdat Max opnieuw braaf in het blok geslapen heeft vannacht geef ik haar het voordeel van de twijfel.
Ze heeft eitje 4 (waar ik volgens mij heel voorzichtig iets roods inzie) terug gekregen.
Nu eens kijken of Max en Juul hun ouderlijke plichten goed blijven vervullen....

De G-tjes zijn nu aan het losvliegen.
De dames Gifty en Gelbe moet ik echt zelf uit het hok halen, ze zijn liever lui dan moe ::)
Vliegen kunnen ze goed, maar als het niet hoeft... ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, hahaaaaa die Gelbe en Gifty toch, ze zitten liever lui en veilig in hun kooi? Ik ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien daar met Max en Juul, heerlijk dat ze hun eitje zelf verder kunnen broeden, ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen, spannend weer, grtjs Ann



Kimm

hoi anke,

fijn hoor die bevruchte eitjes!!! dat is weer leuk :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010