Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke, ik hoop dat het gaat lukken vandaag hoor, in een bakje in de kooi, dat is wel een goed idee vind ik, succes hoor vandaag!Grtjs Ann



Kimm

hoi anke,

hoe gaat het nu daar?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

9 april 2009, 11:08:19 #6377 Last Edit: 9 april 2009, 11:14:15 by Anke
Hallo allemaal,
Helaas ook het bakje in de kooi werkt niet :(
Beauty kijkt niet eens naar zijn roepende jongen.
Hij hoort ze,gaat dan in het blok kijken om vervolgens knus bij Macy te gaan zitten ::)

Ik heb het een uur aangekeken en toen Franck en Frey weer in het blok gezet.
Beauty ging meteen weer voeren....

Ik laat ze nu dus maar daar.
Hoe zielig ik het gepluk ook vindt, het is niet tot bloedens toe.
En ik blijf erbij dat ik het voeren van de ouders nooit kan evenaren.

Het enige wat ik nog heb gedaan is een stengel trosgierst in het blok leggen in de hoop dat Macy daaraan gaat knabbelen inplaats van aan de pennetjes...


Ik heb alles geprobeerd om de situatie te veranderen en het blijkt niet te werken.
Mijn gevoel zegt dat ik moet stoppen met sollen en de natuur zijn gang moet laten gaan.
De veertjes groeien tenslotte vanzelf weer aan :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, helemaal mee eens, in jouw plaats zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen, toppie meid, grtjs Ann ;D



☺ Pita ☺

Goede keus hoor , en mss word het plukken straks wel minder wie weet?
En anders wat je zelf zegt het groeit wel weer aan hoor.
Pino was ook eerst helemaal kaal en als je ze nou ziet!!

Anke

Hallo allemaal,
Hoog tijd voor groepsfoto's :)

Allereerst Franck en Frey:
Mijn hart doed zeer ik als ze zo kaal zie :( :(
Zoals je kunt zien wordt Franck meer geplukt dan Frey.



Dan de G-tjes
Gaya, Gelbe en Gifty doen het super.
Echte kleine stekelvarkentjes :)



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

o wat lief zeg!!!
jammer hoor dat ze zo geplukt worden.
maar de foto;'s zijn om te zoenen :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

achhhhhhhhh hoe schattig
groetjesssssssss

Dierenfreackske

Hoi Anke, wat een lieve foto's hoor,  ach , gelukkig komen de veertjes er weer aan he, en ze bloeden niet he, da's het voornaamste he
Ze hebben echt kleine lieve bekkies hoor! En dan de G-tjes die zijn al groot aan het worden he! Ze krijgen ook al pennetjes. gaaf. Ik ben benieuwd naar je G-tjes als ze hun veertjes hebben , hihi ik ben al gek op ze,........  grtjs Ann ;D ;D



☺ Pita ☺

Oooow wat een schatjes , maar ondanks dat ze geplukt worden kan je al zien dat het toch mooie valkjes worden!!
Groetjes Petra.

danielle

Hoi Anke,
Wat moeilijk zeg. Echt wel balen dat het niet heeft gewerkt om ze appart te houden. Ik ben het met je eens dat het echt het beste is om de ouders te laten voeren. Ik hoop echt dat het plukken binnen de beperken blijft. Succes hoor, lijkt me inderdaad heel naar om te zien en het frustrerende is dat je er niets aan kan doen.

Desondanks vind ik het hele mooie valkjes  :-* .

En je overweegt om Stitch te houden  ;) , ben benieuwd hoor. Echt leuk dat hij zich meteen zo vertrouwd voelt en dat hij het nog lijkt te kennen bij jou  :D .

Groetjes Danielle

Anke

Hoi meiden,
Fijn dat jullie de foto's en de valkjes mooi vinden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

smiley

hoi anke

wat zijn de G-tjes gegroeid zeg ,leuk dat gifty nu ook haar oogjes open heeft.
het is gelijk een heel ander valkje om te zien,en dan die pennetjes .
ze zijn echt om op te eten .zo lief .
we zitten hier gewoon te smelten met z'n drieen.

groetjes conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Christine

Prachtige foto's meid!
Wel jammer van het plukken...
Maar als de ukkies ouder zijn komen er nieuwe pennetjes.

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

•=Bonnie=•

Lukte de truc met het bakje onder in het hok niet?  Jammer hoor, maar inderdaad... het is altijd nog beter dat de ouders voeren, tenzij de jongen buiten liggen en zo onderkoelen dat ze teveel energie in het warm blijven moeten stoppen en dus niet groeien met alle gevolgen van dien.