Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke ...nou , het gaat er heftig aan toe hier he , wat leuk dat ze al de lente in hun bol hebben hihi ! Ow , een vrijparty ............hahahaha...ik ben benieuwd wanneer het eerste eitje van Chico en James er gaat liggen , hoelang duurt dat eigenlijk vanaf de eerste vrijparty ? Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
De vonken spatten er hier van af ;)
Het duurt ongeveer een week voordat er eitjes komen.
Soms wel eerder, maar bij C&J was het bij de vorige nestjes ook precies een week :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat een gave handtekening heeft Yvon voor je gemaakt , mooi hoor ! En een weekje en de eitjes komen al ? Whaaauuuuw , dat wordt weer genieten he en het is ook weer super spannend hihi ! :D :D :D :D :D Ann ;D ;D ;D ;D ;D



Anke

Hoi Ann,
Het KAN al met 7 dagen he.... het kan natuurlijk ook langer duren ;)
Maar aangezien Chico en James het blok al hebben goedgekeurd.....
We zullen het zien :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

dat wordt weer spannend bij jou! en dikke vrijpartijen alweer ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke , leuk dat Chico en James het blok al hebben goedgekeurd , wat heerlijk !
Op naar de valgende donsjes ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Het gaat hier allemaal goed :)
Chico en James zijn veel met het blok bezig, en zitten er veel in of op het stokje voor het invlieggat.
Er wordt nog niet zo veel gewipwapt maar de interresse voor het blok is er dus zeker :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , hihi , ja , de intresse is er zeker he , hebben ze ondertussen al gewipwapt ? Ik denk dat er in het nieuwe jaar snel eitjes en donsjes komen , knuff. aan Nottie , Sonny en Luna ook , alles goed ook met ze ? kNUFFIE Ann ;D ;) ;) :D :D



Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 28 december 2008, 12:01:04
Hoi Anke , hihi , ja , de intresse is er zeker he , hebben ze ondertussen al gewipwapt ? Ik denk dat er in het nieuwe jaar snel eitjes en donsjes komen , knuff. aan Nottie , Sonny en Luna ook , alles goed ook met ze ? kNUFFIE Ann ;D ;) ;) :D :D


Hoi Ann,
Ja hoor de eerste wipwapsessie is geweest ;)
Ik zal de knuf doorgeven ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bobbie

Hallo Anke,

Zo te lezen heb je binnen enkele weken weer jonkies ;D.

Ik blijf het volgen hier, kan ik ze van humpie tot zelfstandigheid volgen. ;)

Groetjes, Nel

Anke

Hoi Nel,
Leuk dat je de valkenavonturen gaat volgen hier :)

Hallo allemaal,
Fototijd :)
Helaas zijn de foto's niet van al te beste kwaliteit. Met avondlicht lukt het nu eenmaal niet zo best.
Ik had er 42 er zijn er 14 overgebleven die nog redelijk zijn.
Dit gezegd hebbende: geniet ervan :)

Valkjesberg


Dorith


Dorith voert haar grootste hobby uit:
Kusjes geven :)


Elza (sonny, Evy, Luna, James)


Chico en James


Sonny


Beauty en Macy


Luna


Nicky


Beau komt  niet graag uit zijn kooi


Timo en Tinka


Alex en Rena


Evy


Jaco


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

hele mooie foto's! prachtig hoor. lastig vind ik het ook hoor om s'avonds foto's te maken.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ......wat een supermooie en gave foto's , met z'n allen op de spiraal , leuk he ! En wat is Evy ook mooi , en al de rest ook natuurlijk , he , ik heb de foto's van Luna en Sonny effe gekopieerd voor straks in mijn boekie te zetten he , hihi ! Wat heerlijk ook dat Dorith zo graag kusjes geeft , is leuk he , VOILA ik heb hier weer volop genoten , wat een superspiraal ook , grtjs Ann



♪ Marlies

Hoi Anke, ;D

Dus bij jou is het nieuwe broedseizoen al weer begonnen.
Ja, als je de smaak helemaal te pakken hebt. ::) :P

Ondanks dat er maar een paar foto's zijn overgebleven, was het toch weer leuk om naar te kijken. :D
Gek hè, valkjesfoto's vervelen nooit. :P

Groetjes Marlies  ;)

*Yvon

Hoi hoi

Volgens mij had ik een paar bldz's terug gelezen dat er in januari een blok zou komen.  ::)
Nu loop je dus erg achter of je loopt een beetje voor op de tijd.  :P ;D ;D

's Avonds foto's maken is zeker lastig om te doen.
Maar ze staan er allemaal duidelijk en mooi op.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >