Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

mar


Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Sally


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

irma

Fijne Kerstdagen



Veel liefs,
Andy, Irma, Romano, Soraya


Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Hoi Anke , alles kids daar ? Fijn dat je Luna , Nottie en Sonny een knuffie gegeven hebt van me voor kerst , hihi ! Dat krijgen ze anders ook wel he ! Hiihihi   Grtjs Ann



Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello



Groetjes Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hallo allemaal,
Chico en James hebben een kerstcadeautje gekregen.... :)
Het lag niet onder de kerstboom, was ook niet ingepakt...
maar ze zijn er heel blij mee ;D





Ze waren zo bezig met elkaar het hof maken dat ik dacht... ach dan maar een weekje eerder :)
Toen ik het blok in de kooi ging doen vonden ze het helemaal niet eng, je zag ze denken: heeee daar is het weer :)

Na een paar minuten zat James al in het blok :)
Nu eens zien wat ze verder gaan doen....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ik kreeg net weer een  leuk mailtje van iemand die een valkje bij mij heeft gekocht.
Ik vind het altijd zo heerlijk om te mogen horen dat het valkje het zo goed doet en al lekker tam wordt.
Daar doe ik het allemaal voor ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

dat is toch fijn om te horen dat het goed gaat met dat valkje.
leuk om op de hoogte gehouden te worden ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Anke

Chico en James zijn lekker verwend met het blok. En raken gelijk in de Romatische kerstsfeer  ;D




Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje


Dierenfreackske

Hoi Anke , wat een heerlijk kerstcadeau hebben ze gekregen :) :) :D :D :D :D :D :D :D :D
en wat gaaf dat je zo'n lief mailtje hebt gekregen van iemand die bij jou valkjes kocht dat het zo goed gaat met hen, moet een goed gevoel zijn als je weet waar je valkjes zijn en daar ook zo goed gaat he ! Ik ben echt benieuw wanneer Chico en James hun eerste volgend eitje gaan leggen , ik kijk er al naar uit om te zien welke donsjes er nu gaan uitkomen ,hihi.
Veel succes alvast met hen al ! Grtjs Ann ;D ;D



Anke

Hallo allemaal,
Oh oh oh wat zijn de valkjes hier druk :o :o
Zou het komen omdat Chico en James een blok hebben??
Ze hebben allemaal de lente in de bol.
Chico en James hebben er ook zin, de eerste heftige vrijpartij is gisteren al geweest ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes