Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Kimm

oh wat leuk zeg een nieuw koppeltje!
geniet lekker van je valkjes :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

mariejj

Juul is toch de broer van mijn Kenny, van Pim en Roos??   Wow worden ze dan alweer een jaar oud,  jeetje dat gaat hard!  :o :D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Geweldig dat Max en Juul dan toch uiteindelijk een koppeltje zijn geworden.

Wie krijgen er dan half januari een blok?

Wordt weer lekker spannend :D

Liefs Jeanine

Sally

Jeej!!
Leuk een nieuw koppeltje!!
Spannend weer zeg.

Dierenfreackske

Hoi hoi ...alles kids met je en de valkjes ook ? Knuffie aan mijn 2 boys en meissie. Grtjs Ann :D ;) :) :) :)



*~Jeanine~*


Anja

Hoi Anke,

Wat een geweldig nieuws aan het lovefront. Is Max toch gevallen voor Juul. Wie had dat gedacht?

Dus in maart krijgen ze een blok. In januari begint het kweekseizoen 2009 las ik. Weet je al welke koppels als eerste een blok gaan krijgen?

Liefs Anja

Anke

Citaat van: mariejj op 16 december 2008, 19:54:43
Juul is toch de broer van mijn Kenny, van Pim en Roos??   Wow worden ze dan alweer een jaar oud,  jeetje dat gaat hard!  :o :D ;D


Hoi Marie,
Ik geloof wel dat dat klopt :)
Jouw Kenny is uit een later nestje.
Juul is van april, dus hij mag het in maart al gaan proberen :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Hihi jullie zijn allemaal nieuwsgierig wie er in januari een blok gaan krijgen :)
Het zijn Chico en James ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad


Sally


Monky

Hi Anke,

Alles goed hier?

Ik las je terugblik op het afgelopen kweekjaar. Je bent inderdaad door alle ervaringen heen gegaan zo'n beetje die een kweker mee kan maken  :) Het is fijn dat je je er niet door hebt laten afschrikken en er toch plezier aan beleeft hebt :D

Wat hebben we toch een heerlijke hobby  ;D

Je hebt wel voor mij weer keurig op een rijtje gezet waarom IK niet moet gaan kweken  :-X Want ik moet eerlijk bekennen... als je al die jongen en donsjes ziet dan ga je toch weer even twijfelen  :P Maar misschien komt het wel een keer voor mij. Als ik een keer mijn vrije dagen in een jaar niet allemaal opmaak aan reizen hahaha.

Maar in de tussentijd geniet ik lekker bij jullie ervaringen  :) op afstand.

Dus voor jou... op naar het nieuwe kweekjaar 2009. Ben je er klaar voor?

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik ben nog niet begonnen en vind het nu al zo leuk , hihi ! Fijn dat het goed gaat met de valkjes en geef Nottie , Sonny en Luna ook een knuffie van me he ! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Citaat van: Monky op 19 december 2008, 08:32:43
Hi Anke,

Alles goed hier?

Ik las je terugblik op het afgelopen kweekjaar. Je bent inderdaad door alle ervaringen heen gegaan zo'n beetje die een kweker mee kan maken  :) Het is fijn dat je je er niet door hebt laten afschrikken en er toch plezier aan beleeft hebt :D

Wat hebben we toch een heerlijke hobby  ;D

Je hebt wel voor mij weer keurig op een rijtje gezet waarom IK niet moet gaan kweken  :-X Want ik moet eerlijk bekennen... als je al die jongen en donsjes ziet dan ga je toch weer even twijfelen  :P Maar misschien komt het wel een keer voor mij. Als ik een keer mijn vrije dagen in een jaar niet allemaal opmaak aan reizen hahaha.

Maar in de tussentijd geniet ik lekker bij jullie ervaringen  :) op afstand.

Dus voor jou... op naar het nieuwe kweekjaar 2009. Ben je er klaar voor?

Groetjes,
Monky



Hoi Monique,
Ja hoor ik ben er klaar voor.
Ik ben al aan het plannen wanneer ik vrij wil zijn om eventueel makkelijker in te kunnen grijpen als onervaren koppeltjes jongen hebben :)
Ik heb alweer heel veel zin in volgend kweekseizoen.
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Hoera, weekend!!! ;D ;D
De valkjes zijn hier nu lekker los en druk bezig om het weekend in te luiden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

wat kunnen de valkjes dat goed he anke!
geniet ervan en een heel fijn weekend :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010