Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

mariejj


Anke

Citaat van: mariejj op 13 december 2008, 18:46:53
Wanneer begint kweekjaar 2009!?  ;D ;D


Hoi Marie,
Half januari ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke , ga je er aan toegeven aan de avances van Max en Yuul ???   Hihihi ! Wat een dotjes ook he , haha , echte liefde ??   Misschien bloeit daar iets heel moois he , Grtjs Ann ;D



Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 13 december 2008, 19:17:42
Hey Anke , ga je er aan toegeven aan de avances van Max en Yuul ???   Hihihi ! Wat een dotjes ook he , haha , echte liefde ??   Misschien bloeit daar iets heel moois he , Grtjs Ann ;D


Hoi Ann,
Ik wil heel graag dat Max en Juul een koppeltje worden.
Maar Max is helaas niet zo dol op mannen ;)  ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , Max en Juultje , dat zoiu super zijn he , en je weet dat nietr hoor , als Juul heel lief is zal Max vast op hem vallen hoor , je zal het wel zien he , het zou ook super zijn als dat een koppeltje zou worden he !  Dus nog niet getreurd hoor !
Ik dacht ook dat Fleur bij Kenji ging en plots is het niets meer , nu is Felix bij Fleur , arme Kenji he , maar nu gaat Kenji op Xenia af en Qua mutatie zou dat wel niet zo slecht zijn denk ik ! Dus zo zie je maar he ! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Nou ben heel benieuwd of Max zich nu eindelijk eens een keer zich gaat laten versieren.  ::) ;D ;D
Misschien komt je willetje toch nog uit.  :P :D

Hoe was de musical trouwens ??

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: *Yvon op 13 december 2008, 23:20:08
Hoi hoi

Nou ben heel benieuwd of Max zich nu eindelijk eens een keer zich gaat laten versieren.  ::) ;D ;D
Misschien komt je willetje toch nog uit.  :P :D

Hoe was de musical trouwens ??

Groetjes Yvon




Hoi Yvon,
Wie weet, wie weet bloeit er wat op :)
De Musical Tarzan was heeeeeeeeeeel gaaf.
Er gebeurde zoveel zowel op het podium als aan het plafond...
Er kwamen namelijk regelmatig apen en ander Jungle gespuis  aan lianen uit het plafond zakken ;D
Dat ik af en toe niet wist waar ik nou naar moest kijken.

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Nieuws van het liefdesfront ;D
Max zit kippetje voor Juul :o :o
Juul kijkt ernaar en gaat dan naar haar toe.
Juul is wat onhandig dus doet er vaak even over voordat hij naast Max op de stok is beland.
Toen Juul net een een poging deed om eens op te stappen wandelde Max weer weg ::)
Maar het begin is er ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Kweekjaar 2008 is pas net voorbij en love is alweer in the air  ;D .
Zo je hebt wel echt veel ervaring opgedaan in dit jaar met het kweken van valkjes. Maar het houdt zo te lezen niet tegen om volgend jaar er weer mee te beginnen  ;) .

Fijne ZOndag.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi , Hier hangt duidelijk liefde in de lucht he , grtjs Ann



Little Cockatoo

Ow geweldig liefdes verhalen, ben er gek op.

Echt ik vind het zo mooi spul die kleine donsjes.



Veel succes met de valkjes.!!!!


Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Mara

Hoi Anke

Ik had dikke 21 pagina's bij te lezen....dat heb ik dus helaas sorry niet gedaan... :-[ Hoop dat alles goed is bij je.



Groetjes

Mara



Caroline

Leuk om te lezen over je ervaringen van je eerste kweekjaar .... zo herkenbaar, leerzaam, verdrietig, vermoeiend maar ook zo prachtig om mee te maken.  :D

Geniet lekker van de rust, ook weer een leuke tijd om allemaal nieuwe plannen te maken en uit te werken.  ;)

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Op naar het volgende kweekjaar Anke  :D
helemaal leuk nu Max en Juul toch pogingen ondernemen... hopelijk zetten ze door.


Anke

16 december 2008, 11:52:40 #5489 Last Edit: 16 december 2008, 11:56:35 by Anke
Hallo allemaal,
Er is hier echt een nieuw koppel ontstaan :)
Vanmorgen heb ik Juul en Max betrapt op een heuse wipwap sessie ;D ;D ;D ;D
Dus.... in maart mogen ze een blok ;D

Verder gaat het hier zijn gangetje. De valkjes zijn gezellig aan het fluiten en twierelen en genieten ondertussen
van een schaaltje met lekkers.
Wat is het toch leuk om lekker valkjes te observeren :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes