Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Het gaat goehoeeeeddd !!  ;D
Ben benieuwd hoever je gaat komen met Elza.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies


Dierenfreackske

Hoi Anke , Elza zal sneller tam zijn dan je denk , blijven oefenen he , dan komt het wel goed hoor ! Hoe is het met de valkjes daar ? Ga je Luna , Sonny en Nottie en lieve knuff. geven ? Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 14 november 2008, 06:51:19
Hoi Anke , Elza zal sneller tam zijn dan je denk , blijven oefenen he , dan komt het wel goed hoor ! Hoe is het met de valkjes daar ? Ga je Luna , Sonny en Nottie en lieve knuff. geven ? Grtjs Ann


Hoi Ann,
Ja hoor de knuf is doorgegeven :D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het gaat goed hier.
De kleintjes van Timo en Tinka doen het prima.
Ik zie de oudsten al af en toe zelf wat eten.
Ook Defini handhaaft zich goed buiten het blok.

Toen ik vanavond thuiskwam zat Elza pontificaal in de ring om zich heen te kijken.
Ze gaat zich dus steeds meer thuisvoelen :)
Eerst even eten en dan ga ik weer met haar oefenen.
Tot later!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat gaaf dat Elza lekker in de ring zat toen je thuis kwam , gezellig he meiss ! Ik vind het zo heerlijk dat ze zich al zo goed thuis voelt , maarja , hoe kan het ook anders he.Met al je schattige valkjes daar he , hihi  grtjs Ann



Wilma1

Heb je een mooie foto van Beauty ??? Vind ik leuk!! Samen met Macy mag ook natuurlijk, fluit ie nog zo mooi ???

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op 14 november 2008, 21:58:53
Heb je een mooie foto van Beauty ??? Vind ik leuk!! Samen met Macy mag ook natuurlijk, fluit ie nog zo mooi ???

:) Wilma



Hoi Wilma,
Ik zal eens kijken of B&M willen poseren voor een mooie foto :)
Ja hoor fluiten doet hij nog steeds zo mooi :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Alvast THX..... ik heb nog heel veel foto's van degene die ik elders heb geplaatst en vind het leuk de recente bij te houden in de mapjes  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anke , alles goed daar vandaag met de valkjes ??
Hebben ze goed geslapen en Elza ? Knuff. aan Nottie , Luna en Sonny van me !  :D :D grtjs Ann



Wilma1

Citaat van: Dierenfreackske op 15 november 2008, 13:22:13
Hoi Anke , alles goed daar vandaag met de valkjes ??
Hebben ze goed geslapen en Elza ? Knuff. aan Nottie , Luna en Sonny van me !  :D :D grtjs Ann


Is Nottie niet bij jou dan ??? Ik dacht dat die allang was verhuist, of lees ik nu helemaal verkeerd  ???
::)  Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op 16 november 2008, 10:09:40
Citaat van: Dierenfreackske op 15 november 2008, 13:22:13
Hoi Anke , alles goed daar vandaag met de valkjes ??
Hebben ze goed geslapen en Elza ? Knuff. aan Nottie , Luna en Sonny van me !  :D :D grtjs Ann


Is Nottie niet bij jou dan ??? Ik dacht dat die allang was verhuist, of lees ik nu helemaal verkeerd  ???
::)  Wilma



Hoi Wilma,
Door allerlei omstandigheden is het verhuizen van de valkjes van Ann nog niet gelukt.
Nu hebben we besloten dat de valkjes hier overwinteren zodat ze straks bij Ann meteen de voliere in kunnen :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Ik ga zo foto's plaatsen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Hier zijn dan de foto's.
Het is wat oud en nieuw bij elkaar.

Zo staan nu de kooien aan de linkerkant van de vogelkamer


Defini die uit het blok kijkt


Beauty en Macy


Culturele valkjes op de schilderijen :)
Nottie,James,Mijntje en Jaco


Links Sonny, rechts Chico in actie


Lekker met Dorith knuffen. Ze kan noooit van mijn bril afblijven


Beau


Timo


Het kleine grut op avontuur




Luna


Elza in de ring


Max


James en Mijntje


Rena en Alex


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi Anke , wat een superlieve en mooi foto's heb je weer gemaakt van je schattige en lieve valkjes ! En wat is Luna mooi , ze lijkt ook een beetje op Elza he als ik dat zo zie !??

En wat gaaf daar op de schilderijen , zo te zien zijn ze nog steeds intact he , hihi . Wat is Dorith toch schattig en lief ook ! Zo lekker knuffelen is heerlijk he ! Wat gaaf ook dat je zo met de valkjes blijft oefenen he ! Grtjs Ann :D :D :D :D :D :D :D :D



carco

Lieve foto's  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♥Debby♥

Super Anke, zoveel foto's!! gaaf hoor! ze hebben het goed naar hun zin.. en wat goed dat je ze zoveel culturele eigenschappen meegeeft..  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.