Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Kimm

geweldig hoor de foto's!!!
en elza is mooi :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Citaat van: Anke op 11 november 2008, 19:09:51
Citaat van: Wilma1 op 11 november 2008, 10:01:00
Citaat van: aad op 10 november 2008, 19:05:05
Verslaafde  ;) ;) ;) ;) :P :P :P



;D Mee eens  :P Ik lees dat er nóg 1 bijkomt  ::) met wie krijg die "verkering" ???

;D Wilma


Hoi Wilma,
De verkering voor Elza moet nog geboren worden ;D
Groetjes Anke


Uithuwelijken ken ik  ::) maar nog geboren  :o moeten worden  ??? dus er moet dan ook nog gewipwapt worden op commando  :P ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Zo kan je het ook zien ja ;D
Maar eigenlijk sta ik gewoon her en der op de wachtlijst voor een bonte geelwang man die dan de partner van Elza mag worden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Nou heel veel geluk met en plezier van de mooie Elza hoor.. ik vind haar waanzinnig!

Leuke foto's heb je geplaatst!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Citaat van: Anke op 11 november 2008, 21:01:32
Hoi Wilma,
Zo kan je het ook zien ja ;D
Maar eigenlijk sta ik gewoon her en der op de wachtlijst voor een bonte geelwang man die dan de partner van Elza mag worden :)
Groetjes Anke


;D :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Fijn dat het zo goed is gegaan met Elza!!

En ook ana het wachten op een bonte geelwang MAN .... pffffh, hopelijk wordt de jouwe sneller geboren dan de mijne .... ik wacht al een paar jaar.  ::) :-\

Maar .... ik ben geduldig.  ;)

Genietse van je mooi nieuwe meid,  :D

Groetjesssssssss

PS. nogmaals bedankt voor de info.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke , het is een valkje om trots op te zijn he!
Heelijk zo'n mooi gepareld geelwangpoppetje he ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Elza is de nacht goed doorgekomen.
Er was wel paniek vannacht. Ik denk dat 1 van de kleintjes van de stok is gevallen.
En ja als er 1 gaat fladderen....
Elza was de enige die nog op stok zat toen ik kwam kijken :)';

Ik heb al even met mijn hand in de kooi gezeten.
Elza vind het niet echt leuk, maar blijft wel rustig.

En.... wat ik niet had verwacht is al wel gebeurd......
Defini is ook uitgevlogen!!!!
Wat leeftijd betreft klopt het wel, maar wat ontwikkeling betreft had Defini nog wel even in het blok kunnen blijven.
Hij kan wel al op de draadstok zitten en ook op een gewone stok, maar hij zit nog niet genoeg in de veren om al te kunnen vliegen.
Ik vind het wel heel stoer van Defini hoor ;D
Omdat ik niet wil dat pa en ma een nieuw nest gaan beginnen, heb ik het blok meteen weggehaald.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anke,
Heb ik al gezegd dat je mooie foto's geplaatst hebt?
Bij deze dus, Elza is prachtig! En je kleintjes ook.

Stoer van Defini dat ie al uit het blok geweest is! Je hebt het goed gedaan met haar/hem hoor!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anke , hoe is het daar vandaag ? Zijn alle vier de valkjes nu uitgevlogen ? Wat gaaf , wat gaat het hard hier , heb je
het blok weggehaald , nu kunnen ze dus niet meer terug ?
Gaan de jonge valkjes nu in de kooi op een gewone stok slapen ? Al die vragen , ja , ik weet het , dat is omdat ik dat misschien ook wil , als ze een nestje hebben en ik wil niet dat ze dan nog een hebben , kan ik dan gewoon het blok eruit halen he als ze zijn uitgevlogen ?? Hihihi ! Grtjs Ann ;D ;D ;D



Anke

Hoi Ann,
Ja hoor de kleintjes slapen gewoon op stok.
Behalve Defini maar die is gewoon nog te klein om dat al te kunnen. Maar dat komt omdat hij wat achterloopt he.
Groetjes Anke


Hallo allemaal,
Het gaat goed hier.
De valkjes zijn nu lekker aan het spelen en vliegen.
Elza kan nog niet uit de kooi, die moet eerst aan mij wennen :)
Gelukkig heeft ze er niks van dat er valkjes om haar heen aan het vliegen zijn.

Ondertussen ga ik af en toe naar haar kooi voor een kletsje.
Vanavond zat ik met mijn hand in de kooi (met trosgierst) toen Dorith gezellig bij mij kwam zitten en via mijn arm de kooi inwandelde ;D

Daar ging ze ook eens een hapje trosgiers snoepen, terwijl ze uitgebreid op mijn hand zat.
Elza bekeek dit eens en dacht: Heeee dat durf ik ook.  Elza kwam naast mijn hand zitten en ging ook trosgierst eten ;D
Hihi waar een ander supertam valkje al niet goed voor is. ;D
Wordt vervolgt....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat gezellig daar bij jou , en wat heerlijk dat Dorith op je arm kwam en zo de kooi van Esha , binnenging om trosgierst te eten , en dan heeft ze al goed kennis gemaakt ook ,  LIEF HE !! He , wat gaaf he zo'n tam valkje !
Ik heb gehoord dat Max ook van bij Yvon komt , he , wat gaaf , nu heb je twee valkjes van bij Yvon he !
Het is weer gezellig bij jou met de valkjes , , wat sneu dat er de eerste nacht een beetje paniek was  maar er heeft zich niet iemand bezeerd toch ? Ik hoop van niet he ! Hoe is het met mijn drie kanjers ? GEEF ZE EEN LIEVE ZACHTE KNUFF. VAN ME HE !! Grtjs Ann