Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ohhhhhhh anke.. wat een lieffies!! en wat fijn dat Defini het zo goed doet nu met het bijpappen..

echt helemaal lief die foto's!!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Anke,

Wat een poepies weer zeg. Prachtig.
En dan de kleine Defini............wat een schatje. Hij ziet er idd goed uit ook al is hij kleiner dan zou moeten zijn.

Dikke knuffel,

Anja

Wilma1

Anke wat een dotjes heb je weer  :D Wel jammer dat ik het niet meer 'live' kan komen zien, maar dit blijft ook erg leuk!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anke

Ook hier liep ik dik 20 pagina's achter. Hoop dat alles goed is met je en met de valkjes en gefeliciteerd met de jongen.

Mara

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat hier prima.
De D-tjes doen goed hun best.
Defini woog vanmorgen al 30 gram, dus hij doet het goed.

Verder is het hier alleen enorm rotweer :(
Gelukkig hoef ik nergens heen, Dus zit ik lekker knus binnen met een kopje thee ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Fijn te horen dat het goed gaat met Defini.

Hier is het ook triest weer. Heb lekker mijn huispak aangedaan en zit hier ook met een beker thee aan de laptop.

Liefs Anja

*Manon*

Hoi Anke,

Wat fijn dat het goed gaat met de kleintjes, ze zien er ook hardstikke lief uit..  :D :D
Geniet maar lekker van je middagje thee leuten met dit rotweer...

Groetjes Manon

aad

hoi Anke

Rotweer ??
Hier is het prachtig weer  ;) ;)

Groetjes aad

Anke

Hoi Aad,
Jij hebt zeker wat paddo's genomen dat het bij jou mooi weer is ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Droog  ;) ;) en 20 graden hier  ;D ;D

Sally

Hoi Anke,

Wat een mooie foto's weer van je donsjes.
Fijn dat alles goed gaat met Defini met het bijpappen, hij/zij is een stuk kleinder ja, maar is ook zeker even lief en schattig! ;)

Groetjes Sally

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hallo Anke,

Ik kom eventjes in jouw dagboekje gluren :)
Defini is geweldig :D
En wat een leuke namen ook 8)
Er komen vast nog wel meer foto's....?? ;D


Groetjes, Marian

danielle

Hoi Anke,
Dank je wel voor het antwoorden van mijn vraag  :) . Ik ga van te voren goed bedenken hoe ik het evt. kan opvangen mochten de ouders niet goed gaan voeren in combinatie met werken. Ik heb namelijk maar een koppeltje  ;) .

Wat een prachtige foto's, de baby valkjes zien er echt goed uit. Wat is Defini klein zeg, maar zo te lezen gaat het helemaal goed met haar. Geweldig hoor.

Groetjes Danielle

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik Defini kunnen ringen ;D
Het ging nog best lastig ( hihi ik ben nog nooit zo blij geweest dat een ring moeilijk omging ;) )
Vanmorgen heb ik hem/haar nog wat pap gegeven en daarna was het gewicht 42 gram.
Vanavond had hij/zij een vol kropje en was het gewicht 46 gram.
Vanavond dus geen pap.
Blijkbaar schreeuwt Defini nu hard genoeg en stoppen pa en ma hem/haar weer lekker vol.
Morgen ga ik kijken of de ochtend pap nog nodig is.
Kortom joepie, het gaat goed met Defini!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes