Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke , whaaaaaaaaauuuuuuuuwie , bonte witmaskertjes , wat fijn , ik ben zooooooooooooo benieuwd he ! Knuffie aan mijn 3 kanjers ook hoor ! Grtjs Ann



Patries

hea anke!

Gaaf man! Al die jongen, die net zelfstandig zijn, en alwer een nestje erbij! wat lijkt mij dat ook zo onwijs gaaf joh! Je hebt het maar getroffen!!

Krum is weer bijgekomen van mijn weekje parijs :P gelukkig niet meer beledigd en weer heel knuffelig.

kan trouwens niet wachten op little coco :D echt gaaf dat alle c'tjes nu al zelf eten :D

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja , ik vind het ook heel leuk dat je weer een nestje verwacht , ik wacht ook vol spanning af wanneer het eerste donsje al weer uit het ei komt gekropen hoor !
SPANNEND hoor !Grtjs Ann ;D ;D



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Ik val maar weer gewoon binnen. In jou boekje is het niet te doen om weer alles te gaan bijlezen :o :o :o

Ben blij dat de c-tjes het zo goed doen.

Ga je boekje weer goed volgen nu ;)

Groetjesssssss

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat goed hier :)
De valkjes zijn vrolijk en gezellig.
Aanstaande zondag gaan Coco en Calimero (voortaan Billy genaamd) naar hun nieuwe baasjes verhuizen.

Nog een dag of 4 en dan hoop ik nieuwe donsjes te mogen verwelkomen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Weer lekker spannend wat er uit de eitjes komt kruipen.

Valt het afscheidnemen van  je eigen gekweekte kleintjes een beetje mee?

Groetjesssssss

Kimm

spannend allemaal hoor anke! en ook heel erg leuk!
succes :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Citaat van: *~Jeanine~* op  2 oktober 2008, 18:50:32
Hoi Anke,

Weer lekker spannend wat er uit de eitjes komt kruipen.

Valt het afscheidnemen van  je eigen gekweekte kleintjes een beetje mee?

Groetjesssssss



Hoi Jeanine,
Het wachten op nieuwe donsjes is inderdaad spannend.
Ik moet zeggen dat ik het niet moeilijk vind om afscheid te nemen van mijn jonge valkjes.
Ik weet van te voren dat ze hier niet mogen blijven. Dus ik weet ook dat ik voor de valkjes van iemand anders zorg :)
Natuurlijk laat ik ze alleen gaan als ik er van overtuigd ben dat ze goed terecht komen, dit maakt het ook makkelijker om ze af te staan aan de nieuwe baasjes :)
Groetjes Anke

Citaat van: Kimm op  2 oktober 2008, 19:24:39
spannend allemaal hoor anke! en ook heel erg leuk!
succes :D

liefs kim


Hoi Kimm,
Helemaal mee eens :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,

Hoera,hoera, het eerste eitje piept en tikt ;D
Dus ik hoop morgen een donsje aan te treffen.

De valkjes zijn weer gezellig aan het losvliegen.
De laatstse losvliegavond voor Billy en Coco hier in huis, want die gaan morgen verhuizen :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

spannend anke :D  :D
was het maar morgen he?!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

hea anke! helaas. de volière is nog steeds niet binnen. als we maandag nog niks gehoord hebben gaat mijn moeder het geld terug vrage/eisen.

helaas kan ik coco dus ook nog niet ophalen morgen. Vind het zelf heel jammer, maarja. niks aan te doen. als ze komt moet allesnatuurlijk wel geregeld zijn. vandaar..   ik zal je nog even mailen :P voor het geval je dti wat later leest. écht heel jammer, had me er nog zo op verheugd!! nouja.. je komt net online!

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Anke

Hoi Patries,
Wat jammer dat de kooi nog steeds niet binnen is :(
Nou ja dan blijft Coco nog even hier logeren, dat is ook wel zo gezellig voor broertje Stitch ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi ... ik vind het spannend weer , ik ben zo benieuwd wat er allemaal uit die eitjes daar gaat komen hoor !

Ik ben echt superbenieuwd of er morgenvroeg een donsje is , hihi !
Hoe is het nu met de C-tjes , ? Zijn ze al bij hun nieuwe baasjes ? Hoe is het met Nottie , Sonny en Luna ? Waarschijnlijk heel goed , leuk dat ze lekker tam zijn , ik zie ze al voor me ! Lekker bij me op de sofa net als Suus en Wiske deden , hihi ! Grtjs Ann ;D ;D



Caroline

SPannend, weer een tik tik tik eitje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

ooooo spannend zeg.. dat is wel snel of niet.. 7 oktober was toch de "uitgerekende" dag?

Gaaf zeg.. ben reuze benieuwd!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.