Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Patries,
Sorry ik heb even geen puf om een omschrijving te plaatsen van al mijn valkjes.
Maar op mijn site kan je wel de koppeltjes zien :)

Klik HIER 
om naar mijn site te gaan.

Daarnaast heb ik hier dan nog

Jaco (Wildkleur man)
Mijntje Wildkleur pop)
Dorith (albino)
Max (lutino)
Juul  (witmasker bont gepareld)
Beau  (witmasker bont)
Evy  ( cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow)

Nu ben je weer op de hoogte ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Patries

hey anke! Dankje, ik ben zeker weer op de hoogte :P klinkt gaaf joh!

leuwke site ook! had hem geloof ik al eens eerder heel kort gezien, toen ik opzoek was naar een valkje voor mij.

leuwk leuwk leuwk :P

bezoek ons Dagboekje eens!

Anja

Hoi Anke,

Ben je weer wat opgeknapt? Heb je een leuke verjaardag gehad?

Wat gaat het snel met de jonkies. allemaal al weer uitgevlogen.
Zijn ze ook allemaal gereserveerd?

Leuke foto's heb je geplaatst.

Liefs Anja

*Yvon

Hoi hoi

Je weet toch dat een popje geen echte sex nodig heeft om eitjes te gaan leggen ??  :P ;D ;D
Maar we gaan keihard hopen dat er meer gebeurd is dan jij denkt.  :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Anja op 12 september 2008, 19:57:01
Hoi Anke,

Ben je weer wat opgeknapt? Heb je een leuke verjaardag gehad?

Wat gaat het snel met de jonkies. allemaal al weer uitgevlogen.
Zijn ze ook allemaal gereserveerd?

Leuke foto's heb je geplaatst.

Liefs Anja



Hoi Anja,
Het gaat weer goed hier hoor, maandag ga ik weer gezellig werken :)
Helaas was ik op mijn verjaardag nog ziek, dus heb ik het niet gevierd.
Alle jongen hebben een goed nieuw huisje gevonden :)

Groetjes Anke

Citaat van: *Yvon op 12 september 2008, 19:59:00
Hoi hoi

Je weet toch dat een popje geen echte sex nodig heeft om eitjes te gaan leggen ??  :P ;D ;D
Maar we gaan keihard hopen dat er meer gebeurd is dan jij denkt.  :D

Groetjes Yvon




Hoi Yvon,
Jazeker weet ik dat ;)
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...voel je je al een beetje beter ?
Hopelijk ga je een fijn weekend tegemoed hoor !
Grtjs Ann



Wilma1

Hoi Anke

Het is zo fijn hier te lezen, eerst een rustig verblijf voor al jouw vriendjes en nu zo vreselijk uitgebreid, met al dat jongen spul.

Erg gezellige bedoeninfg en handen vol werk, denk ik  ::) :P maar dít werk is dan ook zo leuk en geeft veel voldoening  :D

Je begint al helemaal een volwaardig valkjeskweekster te worden hoor, toppie.

En met Beauty en Macy ook nog in je sas, ik heb geen spijt dat ze bij jou zijn tercht gekomen,  gelukkig wéér een goede keuze geweest voor ze  :D

Ben je óók in het NOP ??? zo jaaaaa, veel plezier daar!!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anke ....heel veel plezier in het NOP hoor vandaag als je gaat ! Je komt daar vast veel mensen van het forum tegen , hihi !Grtjs Ann ;D ;D



Patries

waar staat het NOP eigenlijk voor? verder... hoe wasset?

ank.. we gaan die voilère kopen!! :D:D yeaay :D hij is echt supergroot :o me moeder had het met z'n meetlatje laten zien. hij is net zo hoog als ik ben! en hij is echt 2/3/4 keer zo breed als mijn kooi xD echt huge dus!

maargoed :D hoe staat het met je valkjes?

Gr. patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Dierenfreackske

Hoi Anke , hoe is het met de C-tjes en Nottie , Sonny en Luna en de andere mooie lieve valkjes van je  ? Ben je gisteren nog naar het NOP geweest ook ? Grtjs Ann



Sally

Hallo Anke,

Ik kom ook weer even in je boekje kijken, want het was weer is ff lang geleden :$.
Maar wil maar zeggen dat je jonkie's weer prachtig zijn, goh nu alweer uitvliegen. Wat gaat dat toch snel he?

Groetjes Sally

☺ Pita ☺

Ooow wat een leuke foto's , lees dat ze al weer uit huis zijn geplaatst.
Wat gaat het allemaal toch snel he?
Heb je nu nog jongen zitten of niet?
Groetjes Petra.

Anke

Hallo allemaal,
Ik ben niet naar het NOP geweest, ik was gisteren gewoon een dagje niet online ;)

Met de valkjes, groot en klein gaat het prima ;D
Ik had gelijk.... Rena heeft inderdaad een ei gelegd ::)
Hihi als dit ei bevrucht is ga ik haar omdopen tot Maria ;D

Tinka en Timo laten zich wat wipwappen niet onbetuigd... begin volgende week hoop ik toch wel op een eitje :)

@ Patries: Gaaf dat je de voliere gaat kopen ;D

@Wilma: Beauty en Macy doen het hier prima :) Ze hebben het hartstikke naar hun zin zo samen met Jaco en Mijntje, helemaal goed dus ;D

@Petra: alle jongen zijn al onderdak, maar ik hoop binnenkort op weer een nestje :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Patries

hey anke! ben inderdaad erg blij met mijn toekomstige volière. heb je misschien trowuens een schatting van wanneer ik op coco kan rekenen? 3/4 weken zei je toch? dan hou ik er namelijk rekening mee met wanneer ik de voilère ga kopen. want ik weet nog niet of ik eerst krum daar in doe, zodat hij aan een nieuw hok moet wennen, of eerst coco, zodat als die gewend is, krumm ook in het nieuwe hok kan wenne?

heb je misschien nog een tip over wat ik het beste kan doen? bedoel, wat lijkt jou het beste voor coco?


verder.. ehm, oja! ik hoor echt elke keer weer nieuwe namen!! (van je valkjes)

wie hebben er nu een nestje dan? en wie allemaal eitjes? volgens mij nog best veel paartjes of niet?

Gr. Patries
(lang verhaal..)

bezoek ons Dagboekje eens!

Anke

Hoi Patries,
Het is handig om eerst krummel en Coco apart in een kooi te doen, zodat ze aan elkaar kunnen wennen tijdens het losvliegen.
Als ze elkaar hebben leren kennen, zou ik ze dan samen in de voliere doen. Zodat ze allebei een nieuwe kooi hebben om aan te wennen.

Maar.... ik kan me voorstellen dat je niet twee kooien beschikbaar hebt.

Wat je ook kan doen, is Krummel in de voliere doen en Coco in de oude kooi van Krummel.
Dan weer aan elkaar laten wennen.
En dan de voliere opnieuw inrichten en de beide valkjes samen in de nieuw ingerichte voliere zetten.
Op deze manier zal Krummel de voliere niet als ZIJN kooi verdedigen.

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes