Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anke,

oh wat geweldig meid!!! wat doet hij het toch goed he?

hartstikke leuk filmpje :D  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Anke

Dat is supergoed nieuws zeg!!! Leuk filmpje.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke , wat een supermooie en knappe prestatie van Nottie , gefeliciteerd ook voor jou , dankzij de vitamines enzo , je bent toppie ! Grtjs Ann



Hermien

Het eerste vluchtje is al net zo'n feest als het eerste stapje van een peuter. Ontroerend. Maar zag ik nou op de stoel een gevaarlijke slang liggen...?

;D   ;D   ;D
         ;D

Caroline

Geweldig!!!!

Gelukkig slaan alle goeie zorgen aan.  :D

Gefeliciteerd met deze vooruitgang.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Hermien,
Een hele gevaarlijke slang, afkomstig uit Arits ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Hoi Caroline,
Ik ben er ook heeeel blij mee, ik stond als een kind te juichen vanmorgen toen ik Nottie zag vliegen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

JOEPIE ,   NOTTIE VLIEGT  !!   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Grtjs Ann



Rob S

He Anke

Leuk filmpje hoor, toch maar goed dat je van dat folie op de ruit hebt geplakt want anders was hij zo doorgevlogen ::) En ik vind het toch heel apart hoor, jij hebt ook al een jong met weinig parels en ik heb er hier ook één. Hoe zou dat toch kunnen, terwijl het broertje of zusje van dat jong van mij echt prachtig en veel parels heeft.

♪ Marlies

Citaat van: Rob S op 17 augustus 2008, 15:37:21
He Anke

En ik vind het toch heel apart hoor, jij hebt ook al een jong met weinig parels en ik heb er hier ook één. Hoe zou dat toch kunnen, terwijl het broertje of zusje van dat jong van mij echt prachtig en veel parels heeft.


De opaline jongen die bij mij zo weinig parels hadden, bleken allemaal mannen te zijn.

Jacoba

Hoi Anke,
Supernieuws.
Fijn dat Nottie vliegt daar hebben ze tenslotte de vleugels ook voor.  ;D ;D ;D ;D. Je goede zorgen worden beloont.
Mooi dat het met de 3 c-tjes ook goed gaat.
Geniet ervan.

Groetjes Jacoba

Anke

Citaat van: Rob S op 17 augustus 2008, 15:37:21
He Anke

Leuk filmpje hoor, toch maar goed dat je van dat folie op de ruit hebt geplakt want anders was hij zo doorgevlogen ::) En ik vind het toch heel apart hoor, jij hebt ook al een jong met weinig parels en ik heb er hier ook één. Hoe zou dat toch kunnen, terwijl het broertje of zusje van dat jong van mij echt prachtig en veel parels heeft.


Hoi Rob,
Dat is geen folie, maar een rolgordijn ;D
Erg effectief om niet tegen het raam te vliegen, en zacht genoeg om zich niet te verwonden.

Citaat van: ♪ Marlies op 17 augustus 2008, 15:39:12
Citaat van: Rob S op 17 augustus 2008, 15:37:21
He Anke

En ik vind het toch heel apart hoor, jij hebt ook al een jong met weinig parels en ik heb er hier ook één. Hoe zou dat toch kunnen, terwijl het broertje of zusje van dat jong van mij echt prachtig en veel parels heeft.


De opaline jongen die bij mij zo weinig parels hadden, bleken allemaal mannen te zijn.


Wat die parels betreft:
Nottie is dus een man met weinig parels


Zijn broertje heeft juist heel veel en felle parels.
Hier nog met een kaal koppie, maar het verschil in parels kan je goed zien



Ik dacht dat het een pop zou zijn, maar hij ging al vroeg fluiten ;)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , geef je de drie kanjers van me maar een lieve knuff hoor, grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Dat zal ik doen hoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , hoe is het met de C- tjes ?  Grtjs Ann ;D



Anke

Hoi Ann,
Het C-tjes trio maakt het uitstekend ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes