Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , wat leuk dat Beauty en Macy samen met Jaco en Mijntje samen zitten , en wat fijn dat het goed gaat he , jammer van het ene eitje , ik hoop dat het toch nog uitkomt , maar vrees er een beetje voor , aangezien je denkt dat het misschien afgestorven is ! Grtjs Ann



mariejj

Ik hoop voor je dat het eitje uitkomt,,  maar als je het niet ziet bewegen,, :-\

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat erg voor Chico ook , ze heeft er zoveel moeite moeten voor doen , arme ziel he ! Gelukkig heeft ze al drie mooie lieve kleine donsjes bij haar ! Veel sterkte nog , grtjs Ann



*Manon*

Hoi Anke,

Spannend hoor 3 eitjes, jammer van het vierde eitje, maar wie weet...  ;) zou wel jammer zijn inderdaad, vooral omdat je zo hoopte op nog een witje... ik ga duimen dat ie nog uitkomt en dat er een mooi wit bolletje in zit  :D

Groetjes Manon

Saar

Nog niet de hoop opgeven hoor....
Ik heb ook zo'n eitje gehad en t kleintje is gewoon uitgekomen :)
Groetjes Saar :-*

Anke

Citaat van: *Manon* op 14 augustus 2008, 18:53:56
Hoi Anke,

Spannend hoor 3 eitjes, jammer van het vierde eitje, maar wie weet...  ;) zou wel jammer zijn inderdaad, vooral omdat je zo hoopte op nog een witje... ik ga duimen dat ie nog uitkomt en dat er een mooi wit bolletje in zit  :D

Groetjes Manon


Hoi Manon,
Het zijn drie donsjes niet drie eitjes ;)
Ik hoop met je mee voor eitje 4.....
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 14 augustus 2008, 18:27:41
Hoi Anke ...wat erg voor Chico ook , ze heeft er zoveel moeite moeten voor doen , arme ziel he ! Gelukkig heeft ze al drie mooie lieve kleine donsjes bij haar ! Veel sterkte nog , grtjs Ann


Hoi Ann,
het zou inderdaad zielig voor Chico zijn  als juist het eitje waar ze zo'n moeite voor heeft moeten doen met leggen, niet uit gaat komen.
We duimen nog even door :)
Groetjes Anke

Citaat van: Saar op 14 augustus 2008, 18:57:32
Nog niet de hoop opgeven hoor....
Ik heb ook zo'n eitje gehad en t kleintje is gewoon uitgekomen :)
Groetjes Saar :-*


Hoi Saar,
Ik laat het eitje ook gewoon liggen hoor :)
Hopelijk komt hier ook nog een gezond donsje ter wereld :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hier zag het eitje er ook zo uit en toch is het eitje uitgekomen. Ik hoop voor jou dat het eitje ook utigaat komen en dat het gewoon verder allemaal goed gaat.

Groetjes

Mara

*Manon*

Citaat van: Anke op 14 augustus 2008, 19:03:43
Citaat van: *Manon* op 14 augustus 2008, 18:53:56
Hoi Anke,

Spannend hoor 3 eitjes, jammer van het vierde eitje, maar wie weet...  ;) zou wel jammer zijn inderdaad, vooral omdat je zo hoopte op nog een witje... ik ga duimen dat ie nog uitkomt en dat er een mooi wit bolletje in zit  :D

Groetjes Manon


Hoi Manon,
Het zijn drie donsjes niet drie eitjes ;)
Ik hoop met je mee voor eitje 4.....
Groetjes Anke


Ach ja... natuurlijk... drie gele donsjes zelfs.... beetje in de bonen ikke  ??? ??? ??? ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Anke ...je ziet , er is nog hoop he meid , de moed nog niet opgeven ! Grtjs Ann



Rianne

Hoi Anke,

echt vergelijken met de foto's op de laatste dagen kun je niet echt. Je eitje ziet er normaal uit, althans van wat we er zo van kunnen zien. Hoe lang zie je er al geen beweging meer in?

Anja

Hoi Anke,

Ook wij hopen dat het eitje gewoon uit gaat komen.

B&M aan het hokken met J&M...............leuk zeg.

Hoe gaat het met Nottie?

Liefs Anja

Hermien

Ei, ei, piepklein ei,
Lief donske, hoort gij mij?
Wil je ons geduld belonen
en dus gezond ter wereld komen?

;D  ;D  ;D ;

(NB. Vandaar mij behaalde zwamdiploma... ;D)

Anja


Oké nu vat ik het. Mooi gezegd (of eigenlijk getypt) Hermien.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi , vind ik ook , het moet gewoon nog uitkomen , morgen , morgen liggen daar misschien 4 donsjes , misschien is het paar daagjes later maar bevrucht en moet het gewoon nog wat groeien , ik hoop het zo Anke , het is je zo gegund meid !
Grtjs Ann



Caroline

Rianne was me net voor maar ook ik zie niks apart aan het eitje .... als jet afsterft zie je de adertjes niet meer en die zie ik bij "jouw" eitje nog lopen.

Ik duim voor je.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.