Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

 ;D ;D ;D Heb jij weer!!  :D

Wel gezellig als ze allemaal aan het oefenen gaan.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Allemaal ventje, het is zó heerlijk! Ik heb er drie en laat me lekker door ze verwennen   :o  ;D. Nee, geen rare fantasiën hierbij bedenken, zeg...... ::)

Dierenfreackske

Hahaha   ;D ;D ;D     ook leuk hoor ! Allemaal ventjes ! Ik had hier ook een hele tijd bijna al ventjes denk ik ! Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker van een paar of het nu eigenlijk ventjes of popjes zijn !Ik zal het wel zien zeker later ?? Haha !Hoe is het daar met de eitjes en valkjes ? Nog een paar daagjes en er zijn weer donsjes , joepie , donsjes kijken !!Grtjs je zal je handen vol hebben straks weer he ! Grtjs Ann



Hermien

Hahah, zodra je ergens eitjes ziet zullen het wel popkes zijn, hè? ;D  ;D  ;D

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat allemaal goed hier :)
Gisteravond is Stitch naar zijn nieuwe huisje gegaan.
Hij zou eerst samen met Lilo naar een vriendin van mij gaan.
Maarja die wil erg graag haar valkjes heel tam maken.
Bij Stitch zie ik dat niet gebeuren. Die houdt helemaal niet van lichamelijk contact ::)
Nu gaat hij naar de broer van een andere vriendin die heeft al een valkje en zocht daar een leuk maatje voor.
En daar hoeft hij ook niet perse handtam te worden :)

Lilo gaat nog wel naar die vriendin, en dan gaat er over een week of 7/8 een ander broertje of zusje naar haar toe verhuizen :)

Het is wel heeeel raar hoor als het eerste zelfgekweekte valkje naar een nieuwe eigenaar gaat....
Maar gelukkig weet ik dat hij het daar heel goed gaat krijgen.

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

fijn dat het allemaal goed gaat meid!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hallo allemaal,
Het eerste eitje tikt alweer :)
Er zijn mini deukjes te zien, dus ik verwacht morgen een donsje. :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Kom gewoon weer je boekje binnen vallen.
Als ik veel tijd heb zal ik alles een keertje terug lezen ;)

Van welk koppeltje heb je nu een tikeitje :-[ ;)

Dierenfreackske

Hoi Anke ....yes , het is hier weer spannend en afwachten wat er uit het eitje gaat komen he . Is er iets speciaals wat je graag zou willen ? Grtjs Ann



Anke

Citaat van: *~Jeanine~* op  8 augustus 2008, 20:07:45
Hoi Anke,

Kom gewoon weer je boekje binnen vallen.
Als ik veel tijd heb zal ik alles een keertje terug lezen ;)

Van welk koppeltje heb je nu een tikeitje :-[ ;)



Hoi Jeanine,
Wat gezellig dat je weer even langskomt :)
Hi hi teruglezen... daar ben je wel even mee bezig ;)
Het tikeitje is bij Chico en James. Die zijn met een tweede ronde bezig.
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  8 augustus 2008, 20:09:12
Hoi Anke ....yes , het is hier weer spannend en afwachten wat er uit het eitje gaat komen he . Is er iets speciaals wat je graag zou willen ? Grtjs Ann


Hoi Ann,
Ik vind het ook heel spannend....
Er kunnen negen verschillende mutaties uit dit koppeltje komen, dus het is echt wel een verrassing wat voor donsjes het gaan worden.
Een voorkeur?  Lutino zou ik wel heel leuk vinden, maar geparelde bonte witmasker is ook leuk of albino of gepareld....
kortom eigenlijk maakt het niet zoveel uit.
Als ze maar gezond ter wereld komen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hahaha , wat spannend , zo veel verschillende mutatie's die er kunnen zijn , en tikt het eitje nog steeds ? Waarschijnlijk kan je het morgen pas zien he !  Grtjs Ann



Bello

enne enne
is hier al iets uit het eitje gekropen?


Erg he om je kleine naar een nieuw baasje te laten gaan.

Maar als je dan die blije gezichten zie en dan foto's ontvangt en ziet dat alles goed gaat.


groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi Dorothé en Ann,
Vanmorgen vroeg was er nog geen donsje.
Wel hoor ik het kleintje flink tikken. Er zitten al veel deukjes in het eitje. Het donsje is dus hard aan het werk.

@Dorothé:  Het is inderdaad best moeilijk om een jong valkje waar je zoveel energie in steekt aan iemand anders te geven.
Niet dat ik ze zelf wil houden, maar ik voel me zo verantwoordelijk :)
Ik kreeg vandaag bericht dat het hartstikke goed gaat met Stitch, dus mijn moederhart is weer gerust :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke .......heeeeeeeeel heeeeeel  spannend daar dus , dat moet toch wel vreselijk zijn he , dat wachten daar , hihi !

Ik hoop dat alles goed gaat en je straks een heel lief donsje mag verwelkomen , hoe is het met Sonny en Nottie en de Luna ? Zijn de valkjes nu lekker los ? Grtjs Ann