Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke ....gefeliciteerd met het eerste eitje van ronde 2 bij Chico en James he ! Het is toch gelukt he ! Succes hoor ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor de felicitaties :)
Ik had gisteren een drukke dag, dus even niet online.
De valkjes hebben natuurlijk wel lekker losgevlogen.

Vanavond verwacht ik eitje 2 alweer :)

Chico en James verdelen de taken goed, nu er EN gebroed EN gevoerd moet worden.
Alleen de eerste nacht heeft Chico niet op het ei gezeten.
Er zat wel iemand anders in het blok.....Nottie ;D
Verder wisselen Chico en James elkaar netjes af.

Ik moet ook zeggen, dat ik na het eerste nestje van Chico en James, hen voldoende vertrouw om mij niet meteen in de stress te werken als ze iets doen dat ik niet verwacht.
Ze weten geloof ik wel wat ze doen :)

Met alle grote en kleine valkjes gaat het goed. Er komen al steeds meer nieuwe pennetjes door.
Ze zijn nu gezellig aan het vliegen.
James let op de grote jongen en Chico zit braaf in het blok te broeden.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Super super Anke .....haha , Nottie al aan het broeden straks....de grote helpen al , wat een fijn valkjesfamilie

Ik hoop dat alles goed gaat met het eitje en vanavond er een nieuw bij gekomen is , ik ben zo benieuwd welke mutaties je nu allemaal gaat hebben ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Ik ben ook benieuwd welke mutaties het deze keer zullen zijn.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ook eitje 2 is gearriveerd.
Deze keer met veel minder moeite.
Ineens zag ik Chico door de kamer vliegen... en ja hoor er lag weer een eitje :)
Na een feestrondje door de kamer verdween Chico weer braaf het blok in :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hi Anke,

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat!!!
Ze hebben dus als ik het goed begrijp 2 nestjes vlak achter elkaar... dan hebben ze er wel zin in hè? Hahaha...

En gefeliciteerd met je eerste en ik zie nu ook het eitje van de nieuwe ronde  :D

Groetjes,
Monky

Anke

Citaat van: Monky op 24 juli 2008, 20:45:19
Hi Anke,

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat!!!
Ze hebben dus als ik het goed begrijp 2 nestjes vlak achter elkaar... dan hebben ze er wel zin in hè? Hahaha...

En gefeliciteerd met je eerste en ik zie nu ook het eitje van de nieuwe ronde  :D

Groetjes,
Monky


Hoi Monique,
Eerst twijfelde ik nog of ze een tweede ronde mochten doen.
Maar ja ze wilden zelf zooooo graag :)
Dus mogen ze nog een keer :)
Eitje 2 is er inmiddels ook.
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Leuk alweer 2 nieuwe eitjes!!  :D

FIjn dat de eerste toch goed ging .... je moet er toch niet aan denken.  :-\

Succes weer met je nieuwe ronde. !!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat fijn dat eitje 2 er ligt en heel erg gefeliciteerd hoor ! Whaaaaauuuuuuw , met veel minder moeite he !
Hopelijk gaat het ook zo goed en zelfs nog beter !
Hoe is het ondertussen met je grote jonge valkjes en Nottie en Sonny , heb je al nieuws wanneer je naar Bonnie gaat ?
Ik hoop dat het goed gaat met de andere valkjes ook !

Grtjs Ann



Gerda

Hoi Anke,

Ik lees altijd hier, maar reageer lang niet altijd.
Maar ik moet even reageren op Caroline (Carco). Ik wist ook niet dat valkjes weeen kregen voor ze een ei gingen leggen. Wat sneu voor ze!

Nou Anke, blij dat het tweede eitje bij Chico makkelijker er uit kwam. Ze zien er echt heel zielig uit als een eitje dwars zit.

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het daar met de eitjes en valkjes !
Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Alles goed hier bij de Santpoortse valkjes.
Ze hebben lekker losgevlogen net.
Nottie zit met grote regelmaat in de voerbak. De grasparkieten zaadjes eet hij al. Ook met de zaadjes voor valkparkieten is hij druk aan het oefenen.

Lilo eet al goed trosgiers. En doet haar best op het valkparkietenvoer.

Beau (notabene de oudste van Chico en James) speelt maar wat met het voer en laat zich liever door pa voeren ::)

Bertje heeft inmiddels ook interesse in de voerbak.

Stitch eet ook al trosgierst en zit heel vaak in de etensbak te proberen, maar volgens mij pelt hij/zij nog niks

Sonny vind het wel interressant wat broer/zus doet en doet ook dappper pogingen om zaadjes te pellen.

Dit was dan weer de update voor vandaag, ik ga lekker voor de tv hangen :)

@Ann: Er is nog geen precieze datum vastgelegd wanneer ik naar Bonnie ga ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke .... ik ben nog wakker n, dus vlug nog even reageren hier ! Wat zalig dat Nottie en Sonny al proberen zaadjes te eten en ook de andere valkjes natuurlijk , heel leuk hoor !
Ik vind het zo leuk om te horen dat de grote minivalkjes het al zoooooo goed doen , lekker grappig om te horen dat Nottie ook graag in die voorbak zit he en dat Sonny ook al probeert !
Hihi ....ik vind het zo leuk om te horen dat ze allemaal zo lekker los gevlogen hebben allemaal samen hoor !
Morgen namiddag ben ik on , want in de voormiddag komen vrienden van me en ook mijn 3 nieuwe valkjes ! Grtjs Ann



Kimm

hoi anke,

gefeliciteerd met je nieuwe ronde! leuk hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik eens uitgebreid de valkjes geobserveerd.

Nottie pelt al echt zaadjes.

Lilo zag ik alleen bij de trosgierst

Stitch pelt ook echt zaadjes en ook Sonny was duidelijk aan het pellen.

Nottie is vandaag precies zes weken, de anderen schelen een dag of wat natuurlijk.
Zoals het er nu uitziet, laat ik ze nog een week bij pa en ma en dan ga ik eens wat valkjes uithuisplaatsen om te zien of ze  echt goed kunnen eten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes