Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor de lieve beterschap wensen :-*
Ik heb vannacht goed geslapen, gelukkig hoefde ik er tussendoor niet uit om te ......
Ik zal jullie de details besparen. Echt weg is het nog niet maar het gaat de goede kant op
@Bonnie: nee hoor geen koorts :)
De kinderen op het kinderdagverblijf zijn ook allemaal aan de diarree dus drie keer raden waar ik dit heb opgelopen ::) ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo Anke,

Leuk dat er al 5 'kleintjes' zijn uitgevlogen.

Veel beterschap hé!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anke ....ik dacht het al dat je het daar had opgelopen !
HAHA  ....Yes , bespaar ons maar de details he  ;D ;D ;D

Ja ...gelukkig is het iets beter he !!
Wat super dat je foto's gaat plaatsen , haha , ik kijk er naar uit om mijn 2 kanjertjes te zien weer ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Ik had nog een "paar" foto's op de camera staan :)
Hier komen ze hoor

Nottie


Lilo


Stitch en Sonny


Stitch gezellig met mama Macy


Nottie


Stitch en mama


Stitch en Sonny stoer op stok


Lilo


Nottie en Lilo


Sonny en Stitch aan het bergbeklimmen


Beau temidden van de troep :)


Lilo moedigt Bertje aan om ook te komen spelen


Nottie met papa aan het oefenen met eten


Even poetsen


Nottie roept Beau


Pa en ma met Nottie en Beau


Nottie en Beau


Als je eenmaal de camera vasthebt dan blijf je klikken
Er valt ook zoveel leuks te zien als er kleine valkjes zijn :)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Anke,

Mooie foto's hoor van je mini giertjes. :P
Echt heel erg mooi en schattig zijn ze !

Groetjes Sally

Damien

Citaat van: Anke op 19 juli 2008, 12:45:54
Beau temidden van de troep :)



Dit lijkt wel een oud mannetje met een baard :D Geweldig.
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Kaatje

Hoi Anke,

Ook ik kom weer even neuzen bij je en ik word gelijk weer getrakteerd op foto's !! Heel fijn om te lezen dat het met de valkjes allemaal heel goed gaat, ... ze zien er erg lief uit ! Ik hoop dat de geplukte veertjes snel weer doorkomen, dan zien ze er niet alleen lief, maar ook weer mooi uit  ;)

Lang leve de vaseline !

Ook hoop ik dat je snel weer van de buikgriep af bent, altijd vervelend zulke dingen, gelukkig heb je geen koorts !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat zien ze er lief uit , en wat hebben ze lol samen uit de blokken  he  !
Natuurlijk komen de veertjes er weer aan ,  het is al heel wat dat ze het op 2 na , allemaal gered hebben bij hun lieve ouders en pleegouders !

De eerste keer een nestje en al direct goed gevoerd  he !
Hopelijk worden ze nu gauw weer mooi als ze niet meer worden geplukt he , , je gaat eens moeten zien na de eerste rui hoe mooie valkjes het gaan zijn ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Chico en James zijn zich serieus aan het voorbereiden op nestje 2.
Er wordt druk gewipwapt en Chico is veel in het blok te vinden.
Ik hoor haar krabbelen en knagen, ze maakt volgens mij het blok broedklaar.
Ik denk dat Chico ook een knik in haar staart heeft, maar dat vindt ik bij Chico erg lastig te zien
Net zaten James en Chico samen in het blok, en gaf James een sernade weg :)

Bertje zit nog steeds in het blok. Regelmatig zit hij in het raamkozijn naar buiten te gluren.
James en Chico wringen zich gewoon langs hem heen om hun zaakjes in het blok te regelen.

Ik hoop dat Bertje het blok verlaat voordat er een nieuw eitje ligt
Doet hij dat niet, dan haal ik hem er zelf uit.
Dat kan best, want maandag is Bertje 4 weken
Ik ben namelijk bang dat Chico als die weer fanatiek op een eitje gaat zitten broeden, bij Bertje als tijdverdrijf nog eens lekker veertjes gaat plukken......
En dat wil ik natuurlijk niet ::)
Wordt vervolgt...
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi Anke!

Echt leuke foto's! Je kunt er zelf zo al commentaar bij geven :D En och wat zielig he die kale koppies...gelukkig maar dat het vanzelf goed komt ;D

Groetjes!!!!

Dafrinja

karlijn

ik moest ook aan een mannetje met baard denken toen ik beau zag ;D...
maar tzijn wel poepies hoor........ :-*

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Kimm

hoi anke,

wat een super foto's! ze zijn allemaal zo ontzettend mooi! wat een schatjes! en al die mutaties zijn ook zo leuk!
beterschap!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hallo Anke ....ik hoop dat je je gauw een beetje beter voelt he , maar rust in het weekend maar goed uit he meid , zodat
je er weer volle moed in kan springen he ! Lieve knuffie aan Nottie en Sonny en de rest van het Santpoortse team he ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Hoera, ook Bertje is uitgevlogen ;D
Weliswaar enigzins perongeluk....
Ik haalde de kooi naar voren, om daar even achter schoon te maken. En daar schrok hij  van. Met een prachtige boog verliet Bertje zijn ouderlijk huis :)

Bertje heeft van de nieuwe eigenaar de naam Beertje gekregen. Hi hi 1 eetje meer, das handig ;)

James en Chico zijn helemaal in hun nopjes met het prachtige lege blok :)
Ik heb nog foto's die komen later.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat goed dat Bertje ook is uitgevlogen , hihi ! Nu hebben ze weer een mooi leeg blok en kunnen ze in alle rust het nieuwe nestje voorbereiden hihi ! Heerlijk voor ze en je hebt nog foto's ?   SUPER !! Ik ben al benieuwd hoor ! Grtjs Ann ;D ;D