Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Caroline op 25 juni 2008, 20:36:15
Even een correctie (volgens mij).  ;)

Ik las ergens, ik geloof een berichtje van Marlies, dat Nottie nu met pareltjes een popje zou zijn maar .... Macy, de moeder van Notty is toch een gepareld lutino popje?? Dan kan Notty man of pop zijn.  :)


Hoi Caroline,
Ik wist al dat Nottie man of pop kan zijn hoor :)
In het berichtje van Marlies heb ik over het popjes stukje heen gelezen :)
Goed dat je zo allert bent, voor je het weet gaan er dingen mis he :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi Anke ....ach wat schattig is Nottie , met zijn oogjes open en nu begint hij z'n pennetjes te krijgen , wat lief !
Hopelijk gaan binnenkort de oogjes ook open he , maar het is waarschijnlijk nog iets te vroeg he ! Grtjs Ann ;D ;D



Anke

Hoi Ann,
Nottie kijkt al vrolijk de wereld rond hoor :)
Drie van zijn (pleeg) broertjes en zusjes hebben hun oogjes ook al open :)
De rest moet eerst nog even verder groeien :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , whaaaauuuw  leuk dat de drie andere donsjes al de oogjes openen he ! Dat moet toch zalig zijn om die kleine iniminidonsjes te zien kijken met hun oogjes , zo een ervaring he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D



Kaatje

Hoi Anke,

Wat gaat je boekje toch hard ! En wat zijn de kleintjes ook ineens al best groot geworden ! Wat leuk dat Nottie pareltjes krijgt en een witmaskertje is !

Ik ben heel erg benieuwd als hij of zij straks een behoorlijk verenpak heeft  :D Wat zien ze er toch heerlijk lief uit, zo klein nog !!

Sterkte met Luca.

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke , alles ok met de donsjes en valkjes ? Hoe is het nog met Juul Dorith en Max ? Zijn ze het al  goed gewoon in hun nieuwe kooi ? En geef Nottie en Faith maar een lieve zachte knuffel van me , grtjs Ann



Anke

Citaat van: Kaatje op 26 juni 2008, 00:55:22
Hoi Anke,

Wat gaat je boekje toch hard ! En wat zijn de kleintjes ook ineens al best groot geworden ! Wat leuk dat Nottie pareltjes krijgt en een witmaskertje is !

Ik ben heel erg benieuwd als hij of zij straks een behoorlijk verenpak heeft  :D Wat zien ze er toch heerlijk lief uit, zo klein nog !!

Sterkte met Luca.

Groetjes, Karin


Hoi Karin,
De bladzijdes vliegen hier voorbij inderdaad :)
Even iets rechtzetten: Nottie is een gepareld valkje en
Beau is een bont witmaskertje :)
Ik ben ook heel benieuwd hoe ze er allemaal uitzien als de veertjes eenmaal doorzijn!
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Het gaat met alle donsjes hartstikke goed :)
Vanmorgen bij de nestcontrole heb ik Faith en Nottie al een knuf van je gegeven :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik Aaltje ook geringd :)
Jaco en Mijntje doen weer gewoon mee met het losvliegen.
Het is wel weer heel gezellig om ze er bij te hebben :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Oeps, foutje !

Al die mutaties ook  ;) Maar geweldig hoor dat ze het allemaal zo goed doen, wat een heerlijk gevoel zal dit zijn zeg  :D

Geniet er maar fijn van  ;)

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anke , bedankt voor de lieve knuffels die je hebt doorgegeven van me , wat fijn  dat het zo goed gaat met alle donsjes en dat Jaco en Mijntje weer bij de rest kunnen losvliegen nu !
Je valkjes zijn vast al weer aan het rondvliegen nu he ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
De valkjes hebben vanmorgen losgevlogen.
Jaco en Mijntje waren vlot hun kooi uit, die waren blij dat ze weer lekker konden spelen :)

Vanmiddag heb ik even uitgebreid met Nottie geknuffeld.
Hij/zij wordt mooiiiii. Ik zie nu zelfs de parels :)
Morgen weer foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Anke,
Je dagboekje gaat idd echt super snel. Maar je hebt dan ook opeens heel veel valkjes, waar je veel over te vertellen hebt.
Wat een lieve foto's, wat groeien ze hard. Nottie is echt al een stoer valkje.
Het gaat bij mij echt kriebelen om zo te lezen hoe het is om al die kleine valkjes te hebben  :D , maar ik moet toch nog geduldig tot volgend jaar wachten. Maar zo kan ik me er al goed in verdiepen  ;D .

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Daniel,
Kom maar lekker hier genieten hoor ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , Ik ben zo blij dat het goed gaat met de donsjes hoor ! Wat super dat je morgen Faith gaat ringen , ik kijk er al naar uit om zo'n foto met ringetje in mijn dagboekje te kunnen zetten van onze lieve Faith ! Grtjs Ann



Annelies

Hoi Anke

Ik denk even snel bij lezen bij jouw even naar de donsjes kijken  :-[

Nou dat doe je ook niet even meer ik had al 4 pagina's van 1 dag geloof ik  ;D ;D :D ;)

Wel gaaf hoor je donsjes gefeliciteerd er mee.

Alles al kwijt of gereserveerd moet ik eigelijk zeggen hé  :P

Gr. Annelies