Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Dank je wel :-*
Er is hier inderdaad een hoop gebeurd in de laatste dagen.
Gelukkig is er meer goed nieuws dan slecht nieuws :)

Ik hoor vanuit alle blokken heerlijke voergeluidjes komen, dus daar ben ik heeel blij mee ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat leuk he al die voergeluidjes die je hoort daar in de blokken he ! Ik heb gisteren mijn grasjes Sperrow en Beauty samen betrapt , hihi ! Dus wie weet gaan ze ook eitjes leggen he ! Ze zitten nu weer appart hoor !Hoe is het met Juul en Dorith en Max ? Zijn ze het al een beetje gewoon met z'n drietjes in de kooi ?Ik ben al benieuwd naar de foto's die je gaat maken als je de donjes eens kan fotograferen , hihi !


Laat ze maar eerst goed gewoon worden he , 3 blokken donsjes is niet niets he ! Leuk leuk leuk !! Grtjs Ann




Grtjs Ann



Hermien

Ik lees vandaag pas dit trieste bericht over Lucky. En gedver wat een enge foto van die schaal met dat bloed enzo. Natuurlijk jank ik hier even een heerlijk potje met je mee, maar misschien moeten we het in dit geval wel pósitief bekijken. Misschien heeft Lucky juist enórm veel geluk gehad. Want als het bloed nu inderdaad het gevolg geweest is van een maagbloeding, dan zal het valkje waarschijnlijk al ernstig ziek geboren zijn. De natuur heeft ingegrepen en het kleintje voor heel veel lijden bespaard......
Zou dat zomaar kunnen?
Sterkte met het verlies, want jij blijft hem/haar toch altijd in je herinnering houden, nietwaar?

Kimm

hoi anke,

gaat het goed met jou?
leuk dat je veel geluidjes hoort in de blokken :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 18 juni 2008, 12:32:32
Hoi Anke ...wat leuk he al die voergeluidjes die je hoort daar in de blokken he ! Ik heb gisteren mijn grasjes Sperrow en Beauty samen betrapt , hihi ! Dus wie weet gaan ze ook eitjes leggen he ! Ze zitten nu weer appart hoor !Hoe is het met Juul en Dorith en Max ? Zijn ze het al een beetje gewoon met z'n drietjes in de kooi ?Ik ben al benieuwd naar de foto's die je gaat maken als je de donjes eens kan fotograferen , hihi !


Laat ze maar eerst goed gewoon worden he , 3 blokken donsjes is niet niets he ! Leuk leuk leuk !! Grtjs Ann




Grtjs Ann


Hoi Ann,
Hi hi voor je het weet heb je kleine grasjes :)
Het gaat hier gelukkig allemaal goed.
Morgen ga ik proberen foto's te maken.
Groetjes Anke

Citaat van: Hermien op 18 juni 2008, 12:39:50
Ik lees vandaag pas dit trieste bericht over Lucky. En gedver wat een enge foto van die schaal met dat bloed enzo. Natuurlijk jank ik hier even een heerlijk potje met je mee, maar misschien moeten we het in dit geval wel pósitief bekijken. Misschien heeft Lucky juist enórm veel geluk gehad. Want als het bloed nu inderdaad het gevolg geweest is van een maagbloeding, dan zal het valkje waarschijnlijk al ernstig ziek geboren zijn. De natuur heeft ingegrepen en het kleintje voor heel veel lijden bespaard......
Zou dat zomaar kunnen?
Sterkte met het verlies, want jij blijft hem/haar toch altijd in je herinnering houden, nietwaar?


Hoi Hermien,
Ik heb geen idee wat er nu precies gebeurt is met Lucky.
Maar  eventueel verder lijden is hem inderdaad bespaard gebleven.
Zeker zal Lucky altijd in mijn herinnering blijven. Bovendien was Lucky  het allereerste donsje dat hier uit het ei kroop, dat is dus voor mij extra bijzonder.
Groetjes Anke

Hoi Kim,
Het gaat goed met me hoor :)
Het leven gaat door en de hier aanwezige valkjes en donsjes geven me werk zat. ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Gefeliciteerd met je 2 donsjes  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,
Dank voor de felicitaties :)

Hallo allemaal,
Ik ben net naar het tuincentrum geweest en heb daar hun hele voorraad eivoer meegenomen ;D
Tja.... dat gaat nogal hard hier ::)

Ook heb ik nog even naar een een extra kooi gekeken.
Als grote lummelkooi zeg maar.
Ik vond hem toch te klein.

Ik wil eigenlijk voor de handigheid nog een kooi erbij die ik op tafel kan zetten.
Hij moet niet te klein zijn, maar wel zo handelbaar dat ik hem kan oppakken en zes trappen naar beneden kan dragen om hem in de berging op te ruimen :)
Ik heb niet veel eisen hoor ;D
Ik denk dat ik van de week maar weer eens naar de Jumper rijdt. Wahaha en dat vind ik erg.... ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

 ;D ;D ;D ;D ;D.... 8) 8)...... ;D ;D ;D

Ik ben benieuwd ! Kan dat er nog bij dan ?   Hihihihi! ;D ;D ;D

Maar het is inderdaad makkelijker dan voor je he ! Grtjs Ann

Succes met het zoeken achter een kooi .   ;D ;D ;D



*Yvon

Hoi hoi

Nog gefeliciteerd met de donsjes !!  ;D ;D

Achhhh,Lucky........  :'(
Ik heb ook zo het idee dat er in het blok toch ook even paniek is geweest en dat pa of ma er toch per ongelijk te hard op hebben gestaan.  :-\

Tja,een xtra kooitje is nooit weg.  ;) ;D
Koop 'm dan wel groot genoeg,stel dat je dalijk 3 koppels hebt met ieder 4 of 5 jongen.  :P ;D
Misschien is het anders handiger als je zo'n kamer voliere erbij neemt die je uit elkaar kan halen.
Een jockkooi is trouwens ook helemaal uit elkaar te halen.  ;)
Maar ze zijn wel een stukkie te groot om op tafel te zetten.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de 2 donsjes. Konden ze nou niet gewoon een dagje wachten >:( >:( >:(

Ben benieuwd welk donsje er nu naar Ann gaat.

Oei oei naar de Jumper. Ik vind dat ook altijd erg vervelend en saai :P :P :P

Groetejs Anja

Anke

Hoi Yvon,
Dank voor de felicitaties :)

Hier komt het kooien dilemma...
Ik heb al een Jockkooi, daar zitten nu Max en Dorith in.
Die twee gaan straks samen met Juul verhuizen naar een kamervoliere :)

Maar... over een paar weken komen ook Evy en Luna (van Ann) hier naartoe... Die gaan eerst in de Jockkooi om tam te worden en gaan later ook in een voliere.
Dat moet dus gebeuren voordat de jongen groot genoeg zijn..

De Jockkooi heb ik ook om jongen in te kunnen zetten.
Maar ja als er straks inderdaad 7 grote jongen zijn, dan is dat wel heel veel in 1 Jockkooi ::)

Kortom voor mijn eigen gemoedsrust moet er nog een kooitje bij :)

En omdat het hier al zo mega vol staat met kooien, lijkt het mij wel handig om een wat kleinere te hebben die uit de stuit op tafel kan staan. En... zonder veel gedoe weer naar de berging afgevoerd kan worden ;)
Wordt vervolgt...

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Citaat van: Anja op 18 juni 2008, 18:22:17
Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de 2 donsjes. Konden ze nou niet gewoon een dagje wachten >:( >:( >:(

Ben benieuwd welk donsje er nu naar Ann gaat.

Oei oei naar de Jumper. Ik vind dat ook altijd erg vervelend en saai :P :P :P

Groetejs Anja



Hoi Anja,
Dank je wel :)
Wat een haastige donsjes hier he ::)
Er is wel een kans dat er morgen een donsje ligt van Chico en James. Maar ja dat is voor jou niet het zelfde....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Anke op 18 juni 2008, 18:31:02
Citaat van: Anja op 18 juni 2008, 18:22:17
Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de 2 donsjes. Konden ze nou niet gewoon een dagje wachten >:( >:( >:(

Ben benieuwd welk donsje er nu naar Ann gaat.

Oei oei naar de Jumper. Ik vind dat ook altijd erg vervelend en saai :P :P :P

Groetejs Anja



Hoi Anja,
Dank je wel :)
Wat een haastige donsjes hier he ::)
Er is wel een kans dat er morgen een donsje ligt van Chico en James. Maar ja dat is voor jou niet het zelfde....
Groetjes Anke


Nee idd dat is voor mij niet hetzelfde. Maar ik vind het toch geweldig dan B&M zo snel bij jou al donsjes hebben gekregen. ik geniet er met volle teugen van hoor.

Groetejs Anja

mariejj

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met je donsjes!  ;D Jammer van Lucky,,  :'(

Haha ik vind dat ook altijd zo erg om een nieuwe kooi te kopen!  ::) ;D

Nog 2 weekjes he dan kunnen we onze valkjes gaan ophalen! :D ;D

groetjes Marie

Anke

Hoi Marie,
Ja, ja het komt steeds dichterbij ons reisje naar Friesland.
Ik heb er al zin in ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes