Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Hermien

;D Via, via, via, via lees ik dat je een donsje bent.....oeps...hebt. Dus ben ik snel naar je dagboekje gesurfd en de foto's bekeken. Leuk, leuk, leuk! Wát ik leuk vind weet ik niet, want inderdaad is het nog niet meer dan een gele vlek. Maar ik snap je geluk wel, hoor! Van harte proficiat met de eerste!
O, en als het een dametje wordt gaat het Nottie heten? Wat dacht je van Pi Nottie...... ;D  ;D  ;D  ;D

Anke

Hoi Hermien,
Dank je wel voor de felicitaties.
Hi hi ik ga proberen een wat betere foto te maken hoor :)
Als het een dametje is dan gaat het inderdaad Nottie heten.
bedoel je Pe nottie? ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Wouw, lang verwacht en niet gedacht, stil gezwegen en toch gekregen  :D  :D

Wat zal dit een ontzettend heerlijk gevoel geven, het is je heel erg gegund meid en ik ben ontzettend blij voor je !!

Van harte

met de geboorte van je eerste donsje  :D

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Karin,
Dank je wel!!
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Grrrrr Jaco en Mijntje gaan steeds hun blok uit.
Gelukkig maar heel even, maar toch...
Het lijkt wel of ze dat piepei maar raar vinden....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , Mijn msn zit weer vast hoor ,  , straks nog eens proberen hoor !
Hey , wat lees ik daar , een piepeitje weer ?  Whaauuuw , het gaat inneens heel hard he bij jou .
Gelukkig dat je nu thuis bent net he ! Nu kan je alles heel goed in de gaten houden he !
Heel veel geluk met het piepei hoor ! Ik ben echt al weer benieuwd , hoor hoe Jaco en Mijntje het gaan doen he !
En hopelijk gaan Beauty en Macy het eerste donsje beginnen voeren he ! Veel succes nog eens ! Grtjs Ann

Sally

Hoi,

Leuk weer een piep ei zeg! voor je het weet zijn al je eitjes uitgekomen. :P
HOeveel bevruchte eitjes heb je eigenlijk?
En welke mutatie's kan je krijgen van Beauty en Macy?

Als het een damentje wordt gaat het Nottie heten lees ik, en bij wie gaat ze dan wonen?

Groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Er zijn hier 8 bevruchte eitjes.
4 van Beauty en Macy en vier van Chico en James

Deze jongen komen eruit bij B&M
Ik weet niet of ze verder nog splits hebben.
Is dat wel zo dan zal de berekening er anders uitzien

Moeder: Lutino gepareld

Vader : Bont

man afkomst:

100% wildkleur split voor bont {X2: lutino gepareld}

pop afkomst:

100% wildkleur split voor bont

Als er een popje bijzit dan gaat ze Nottie heten en bij Ann wonen.

Voor de mutatie berekening van Chico en James
Klik HIER

Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke ..... ;D ;D   hoe is het met je donsje ? En is het eitje al een beetje gebarsten of kan je het nog niet goed zien , grtjs
Ann ;D

Anke

Hoi Ann,
Het donsje wordt gevoerd ;D
Wat het tweede eitje betreft... ik ga niet steeds kijken he :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Jaco en Mijntje zijn onrustig en steeds samen uit het blok.
Net deden ze een poging om te gaan wipwappen :o
Gelukkig bedachten ze zich.
Ik kijk het nog even aan, en anders leg ik het uitkomende eitje bij B&M terug.
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi hoi ...
wat gaaf dat het donsje gevoerd wordt , het zijn helel ieve ouders hoor ! Voor de eerste keer is het toch altijd bang afwachten wat ze doen he ! Het worden ook vast Beauty's net als de ouders ! Gelijk heb je dat je ze op afstand bekijkt he , zo kunnen ze in alle rust voor hun kleintje zorgen he ! Grtjs Ann

Hermien

Ik bedoelde die naam van dat chocoladeprut in een potje, wat kinderen zo graag op hun brood willen. Dacht dat dat Pi Nottie was, maar misschien is het Pe Nottie. Zelf heb ik dat spul niet in huis. Dus zeg jij het maar. ;D

Anke

Citaat van: Hermien op 14 juni 2008, 12:20:42
Ik bedoelde die naam van dat chocoladeprut in een potje, wat kinderen zo graag op hun brood willen. Dacht dat dat Pi Nottie was, maar misschien is het Pe Nottie. Zelf heb ik dat spul niet in huis. Dus zeg jij het maar. ;D

Duo penotti twee smaken in een pottie ;D

Dierenfreackske

Anke

Hallo allemaal,
De rust bij Jaco en Mijntje lijkt weergekeerd. Ze zitten weer braaf op de eitjes.
Stelletje gekke parkieten.
Ze wilden zeker nog even de bloemetjes buiten zetten voordat de eerste koter komt ::)

Uit het blok van Beauty en Macy komen heerlijke voergeluiden :)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hey Anke ...wat leuk zeg met de voergeluidjes daar ! Dat moet erg geruststellend zijn als je weet dat het donsje gevoerd wordt he ! En nu is het wachten op Jaco en Mijntje hun pleegdonsje he ! Grtjs Ann