Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Ik houd meestal een dag of 4-5 aan. Blijven ze die dagen of op gewicht of ze komen aan, zonder bijvoeding van mij of pa en ma, krijgen ze et groene licht. Die dagen krijgen ze van mij alleen water en gras - en valkparkietenzaad. Ze kunnen zich dus niet vol snoepen en op gewicht blijven, door bijv. alleen maar brood en trosgierst te eten want dit is natuurlijk niet de bedoeling.  ;)

Als Indy zo goed haar best blijft doen mag ze na de pinksterdagen naar huis.  :D 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Na de pinksterdagen, dat klinkt goed ;D
Even een wave om Indy aan te moedigen ;D


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

 ;D ;D ;D

Kun je ook niet even waven voor haar oudere broer, Harrie=Hagrid snapt er nog steeds niks van of eerlijk gezegt, hij wil het niet snappen.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ja hoor dat kan best :)
We noemen het gewoon de "valkjes ga zelf eten wave" ;D






Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Hihihi, leuke wave. Misschien iets voor een carnavalssong? Prachtige vogels heb je trouwens, Anke. En inderdaad, dat albino popje heeft een geweldige uitstraling! :D

Caroline

Nu maar hopen dat het gaat helpen.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Mag Indy straks nog eerder weg dan Hagrid, da's niet eerlijk  :'(  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kaatje

Hoi Anke,

Ik heb weer met volle teugen alle mooie foto's bekeken en wat heb je toch een heerlijk stel valkjes !! Wat een super nieuws dat Indy ( sorry maar ik kan in je handtekening niet echt de nieuwe naam van Indy lezen ) na de pinksterdagen waarschijnlijk het groene licht van Caroline krijgt ! Wat een plaatje is dat ook en wat een mooie kuif !!!

En dan die Beauty en Macy, wat een schitterende verhalen en wat zijn het toch ook prachtige valkjes ! Ik ben erg benieuwd wanneer je de eerste eitjes tegemoet gaat zien, want dat dit niet meer al te lang gaat duren is wel duidelijk met zoveel wipwappen op één dag  ;)

Heel fijn dat het zo goed gaat bij jou en met de valkjes en dat je zo met volle teugen geniet ! Ik wens jou ook hele fijne pinksterdagen met heel mooi weer toe  :D

Groetjes, Karin

Caroline

Ook voor mijn oogjes staan er te kleine lettertjes .... volgens onze Sanne met haar jonge oogjes staat er Doreh  ???

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ....alles ok daar met jou en de mooie schattige lieve valkjes ? Grtjs Ann



Mara

Hoi Anke

Hoe is het in het Santpoortse? Hihi, ik heb de kleine lettertjes in je handeteking wel kunnen lezen...leuke naam heb je gekozen voor Indy.

Mara

Anja

10 mei 2008, 17:54:17 #3236 Last Edit: 10 mei 2008, 17:57:51 by Anja
Hoi Anke,

Ik heb zonder bril de naam Dorth of Dorith gelezen in je handtekening. Of het klopt  ???

Je kan af gaan tellen meid.

Groetjes Anja

Anke

Hallo allemaal,
Het wordt zo langzamerhand eens tijd om de nieuwe naam van Indy bekend te maken :)

Deze prachtige jonge dame


krijgt de nieuwe naam...

DORITH

Gefeliciteerd Anja, je hebt de beste ogen ;D ;D ;D

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Wat een mooie naam voor je mooie dame. Ik had dus de naam ook goed gelezen.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Gefeliciteerd, dan heb je geen sterkere bril nodig ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes