Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

En ik samen met Indy maar zwaaien toen jullie op de heenweg langs kwamen .....  ::) :P

De terug was ik lekker bezig en heb ik niet meer gezwaaid hoor.  8)

;D ;D ;D ;D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lisa

Hee Anke,

Wat zie ik nu :o :o :o :o :o.
B&M aan het wipwappen. Raar he we zeiden het gisteren nog.

Ze dachten hahahaha nu zijn we met zijn 2 in een kooi dus nu doen we het :D ;D ;D ;D ;D :P :P :P

Maar ja toen jullie binnen kwamen zaten er hier ook 2 te wipwappen op de kast :P

Liefs Lisa

♥Debby♥

Het gaat lekker hier Anke.. jemig de pemig zeg...  :D

Fijn dat B&M zo goed lijken te aarden.. 

Ik vind het echt waanzinnig hoe mensen van heinde en ver naar Helmond zijn afgereisd.. echt TOP!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het de eerste nacht gegaan met B&M ?
Grtjs Ann



sandy

wat een leuk filmpje en wat leuk dat het zo goedmet ze gaat  :D :D :D

Wilma1

28 april 2008, 13:43:13 #3140 Last Edit: 28 april 2008, 13:47:20 by Wilma1
Anke,  zwaaien  en sturen tegelijk :o ::)

Ik moest haar stuur vasthouden zó hard zwaaide ze  :P en ze reed bijna Veghel ÍN .....  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zei nog zo: "alleen ff  zwaaien Anke, we gaan er niet heen, je mag je valkje nog niet meenemen !!!"   ;D

Of zou Anke soms gedacht hebben dat Zaandam, mss bij Veghel ligt  ??? ::)

Veghel vindt ze n.l. met haar ogen dicht, maar Zaandam rijdt ze voorbij  :o ::) ;D ;D ;D

Op de terugweg, bleek het zóóó simpel  ::) de A9 af, dáár ging ze nog goed  :D ;) en dán gewoon alléén maar rechtdoor rijden, dóór Krommenie, dóór Wormerveer, dóór Zaandijk, dóór Koog aan de Zaan tot in Zaandam....en bij de SNACKBAR afslaan  ;D

Anke maakte er een rondje snelweg rónd Zaandam van, omdat haar velletje papier dat "zei"  ??? ??? ??? ??? op zoek naar die .....  :censuur :censuur snackbar.... die ze maar niet kon vinden ::) :P

Gelukkig hebben Petra en ik Anke gevonden, want wij zijn Zaandam doorgereden Anke te zoeken     ;D ;D ;D ;D ;D

Ik vond het erg leuk en gezellig, zo'n ritje.... het gaat best snel, als je met zijn 2en bent.

Beauty en Macy vonden het prima, waren niet onrustig en Beauty klom zefs in het rekje van het dichte bakje om naar buiten te willen kijken  :o ::) dus op verzoek het bakje scheef en konden ze kijken waar de reis heen ging.

De snelle wipwap bij Anke, is wel een teken dat ze zich prettig voelen, denk ik. Als ze eenmaal kunnen meevliegen zullen ze nog meer genieten van alle "zelfsandige" onderzoekjes die ze dan kunnen doen. Beiden hebben nooit veel gevlogen, dus een hele ervaring zal dat zijn!!!  :D

Ook namens mij, dank je wel voor de opvang van Beauty en Macy!

Beauty is meestal wat afwachtend met zijn onderzoek, Macy is daarentegen sneller mee en dartelt gauw in haar uppie rond te kijken naar al het nieuwe. Opstappen doet ze dan ook want dan weet ze dat ze verder weg komt  ;D

Echter vanuit de kooi haar willen pakken, gaat ze meestal happen, want dát wil ze niet en Beauty ook niet  ::) Als ze iets van  jou willen laten ze het wel toe....slimmerts  ;D

Hij komt vast vanzelf uit de kooi, als Macy te lang "van huis" blijft  :D ;) want zónder elkaar kunnen ze niet!!!!

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

•=Bonnie=•

Net even wezen kijken bij  Pim & Roos, zij hebben 4 eigen jongen en 2 van Extran & Extreme... De jongste is echt nog te klein maar de oudste... die ziet er heeeeeeeeel belovend uit :D

Ik maak nog geen foto's, er liggen daar jongen met 8 dagen verschil en ik ga pas foto's maken als de ouders niet meer op het blok zitten. Maar ik word er nu al blij van, en ze zijn groooooooooooooot! Had geen ring mee maar ga morgen ringen en ik vrees dat het proppen wordt!.

Anke

Citaat van: *Lisa op 28 april 2008, 09:24:33
Hee Anke,

Wat zie ik nu :o :o :o :o :o.
B&M aan het wipwappen. Raar he we zeiden het gisteren nog.

Ze dachten hahahaha nu zijn we met zijn 2 in een kooi dus nu doen we het :D ;D ;D ;D ;D :P :P :P

Maar ja toen jullie binnen kwamen zaten er hier ook 2 te wipwappen op de kast :P

Liefs Lisa


Hoi Lisa,
Beauty en Macy laten er geen gras over groeien hoor.
Vanmorgen werd ik wakker met wipwap geluidjes.
Drie keer raden wie er weer bezig waren ;D
Ze zijn de nacht prima doorgekomen en nu zijn ze gezellig los.
Groetjes Anke

Hoi Wilma,
Je kan het mooi vertellen ;D ;D ;D
Je verhaaltje over B&M is heel herkenbaar.
zodra ik met mijn hand in de buurt kom in de kooi, dan gaat de snavel al open :)

Ach er zijn hier wel meer valkjes die niet uit de kooi gehaald willen worden hoor. Dus doe ik dat ook niet. Vrijheid blijheid hier ;D

En inderdaad is Macy al druk bezig met alles onderzoeken. Ze stapt ook rustig op de andere valkjes af om kennis te maken.
Terwijl Beauty nog in de kooi zit en alles eens rustig bekijkt :)
De ene keer komt Beauty er toch maar uit als hij het te lang vindt duren. De andere keer komt Macy gewoon weer terug in de kooi zitten :)
Het is echt een lief stel zo samen :-*

De andere valkjes vinden het prima dat er twee vriendjes bij zijn.
Kortom het gaat hartstikke goed hier.
Enneh..... ik vang B&M hier met alle liefde op, dus bedankjes zijn niet nodig hoor :-*
Groetjes Anke

Hoi Caroline,
En ik maar zwaaien op de terugweg......
Over een week of drie/ vier (hoop ik) kom ik niet alleen zwaaien maar ook echt Indy bij je halen, dit was een testritje ;D
Groetjes Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 28 april 2008, 14:48:30
Net even wezen kijken bij  Pim & Roos, zij hebben 4 eigen jongen en 2 van Extran & Extreme... De jongste is echt nog te klein maar de oudste... die ziet er heeeeeeeeel belovend uit :D

Ik maak nog geen foto's, er liggen daar jongen met 8 dagen verschil en ik ga pas foto's maken als de ouders niet meer op het blok zitten. Maar ik word er nu al blij van, en ze zijn groooooooooooooot! Had geen ring mee maar ga morgen ringen en ik vrees dat het proppen wordt!.


Hoi Bonnie,
Het wordt nu echt spannend bij jou ;D
Niet te hard proppen he met de ringen ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Moet je nog eitjes hebben Anke ??  ze zijn er weer  :-\

Wilma1

De eitjes vliegen haar straks nog om de oren met al dat gewipwap van B&M  ;D ;D ;D ;D ;D

Ze hebben zich "netjes"  ::) ingehouden bij Ton en Anja, vanwege de anderen, dan doe je zoiets niet zomaar hè  :P als ze mee zitten te kijken  ;D

Bij Joke wipwapten ze ook wel, waarom bij Anja niet ??? ??? ??? PRIVACY ???  ::) ;D

Ze zijn niet veranderd dus van karakter, wel leuk eigenlijk dat ze zichzelf blijven  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: aad op 28 april 2008, 22:18:33
Moet je nog eitjes hebben Anke ??  ze zijn er weer  :-\


Hoi Aad,
Kunnen die valkjes van jou niet een cursus eitjes leggen komen geven? ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Wilma1 op 29 april 2008, 00:19:43
De eitjes vliegen haar straks nog om de oren met al dat gewipwap van B&M  ;D ;D ;D ;D ;D

Ze hebben zich "netjes"  ::) ingehouden bij Ton en Anja, vanwege de anderen, dan doe je zoiets niet zomaar hè  :P als ze mee zitten te kijken  ;D

Bij Joke wipwapten ze ook wel, waarom bij Anja niet ??? ??? ??? PRIVACY ???  ::) ;D

Ze zijn niet veranderd dus van karakter, wel leuk eigenlijk dat ze zichzelf blijven  :D
;) Wilma



Hoi Wilma,
Ze hebben vandaag al twee keer gewipwapt ::)
De andere koppeltjes hier doen het maar 1 keer per dag :)
Het is inderdaad leuk dat ze zichzelf blijven, die twee :)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

29 april 2008, 16:06:27 #3146 Last Edit: 29 april 2008, 18:35:49 by Anke
Hallo allemaal,
Het fototoestel had er vanmorgen veel zin in :)
Jullie mogen meegenieten ;D

Jaco en Mijntje op de schommel


Alex Timo en Chico gezellig op de speelplaats


Lutino en bont op bezoek bij Lutino en bont :)


Timo gaat er eens echt voor zitten


Tinka speelt kiekeboe


Chico


Macy Showed haar prachtige kuif




Hee wat doet mijn echtgenoot daar op de grond?


Beauty op onderzoek


Beauty ontmoet nieuwe valken vriendjes



Timo, Max en James houden vergadering in de speeltuin


Rena en Mijntje


Tinka


James en Chico


Beauty


Beauty en Macy


Alex


Groetjes Anke











Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke 0....wat een mooie foto's heb je gemaat van je valkjes en wat een kuif he heeft Macy ...en Beauty heeft ook al vriendjes gemaakt he ! Heerlijk ook hoe Timo daar zo zit he , mooi ! En de vergadering ...ik lach me gek  !
En Jaco en Mijntje op die schommel , zalig ,  heeft Tinka geen vriendje ? Ze zit veel op haar eentje heb ik al gemerkt he !? Ik heb er weer van genoten , prachtige foto's weer , en heel leuk om te zien hoor ! Grtjs Ann



mariejj

Hoi Anke,

Haha straks heb je nog eerder eieren van Beauty&Macy dan van je 'oude' koppels  ;D ;)
Leuk ik heb hier een naamgenootje van Macy zitten, ook een lutino!  :D
ik ben trouwens wel benieuwt wat voor valkjes je nog gereserveerd hebt?  ;D

groetjes Marie

Anke

Citaat van: mariejj op 29 april 2008, 18:15:37
Hoi Anke,

Haha straks heb je nog eerder eieren van Beauty&Macy dan van je 'oude' koppels  ;D ;)
Leuk ik heb hier een naamgenootje van Macy zitten, ook een lutino!  :D
ik ben trouwens wel benieuwt wat voor valkjes je nog gereserveerd hebt?  ;D

groetjes Marie


Hoi Marie,
Gezien het feit dat B&M vanmiddag al voor de derde keer vandaag aan het wipwappen waren, zouden eitjes mij niet verbazen ::)

Wat de gereserveerde valkjes betreft:

Het albino popje Indy van Caroline komt mijn kant op. Maar dat wist je denk ik al wel :)

Bij Bonnie sta ik op de wachtlijst voor een geelwangpopje en een geelwang of split geelwang man.

Bij Tjerk sta ik op de wachtlijst voor een
Wildkleur opaline geelwang split bont split Lutino man

Maar ja het is natuurlijk nog spannend of die valkjes geboren gaan worden :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes