Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Hebben jullie nu wel naar Caroline gezwaaid? Nogmaals bedankt voor alles meid. Leuk om toch even bij te babbelen.

Enne Ann,

De knuffels zijn aangekomen. Dank je wel nog.

Groetjes anja

Dierenfreackske

Hoi Anke ...bedankt voor het doorgeven van de knuffel aan Anja ... ;D

Ik ben heel blij dat alles goed is verlopen bij Anja en jullie toch hebben kunnen babbelen en hopelijk ook nog gelachen he ! Hoe is de terugreis verlopen met Beauty en Macy ? Zitten ze al in de kooi ? Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
De terugreis is prima verlopen, Macy en Beauty zaten gezellig te kletsen en wilden ook steeds naar buiten kijken,  Wilma hield dan gedienstig het bakje wat schuin, zodat ze uitzicht hadden. ;D

In Santpoort aangekomen heeft Wilma de twee nieuwelingen aan de rest geshowed waarna ze lekker in hun nieuwe hok gingen zitten.

Al vlug hebben ze water en voer gevonden :)
En toen, net een half uur in de kooi, deden ze dit :o


Dit zegt meer dan duizend woorden toch? ;D

Inmiddels vliegen de valkjes los. Bij B en M staat de kooi ook open en Macy is al een paar keer in en uit geweest. Ook al vanaf de grond via het trapje weer terug.

Beauty vind het nog een beetje eng om de kooi uit te gaan. Maar ik denk dat hij het voorbeeld van Macy wel snel zal volgen :)

Oh ja @ Anja: deze keer hebben we wel naar Caroline gezwaaid ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Haha, wat een filmpje zeg. Dat zegt inderdaad meer dan duizend woorden.

mara

Anja

Hoi Anke,

Waar 2 uur rijden al niet goed voor is  ;D ;D ;D We zeiden het vanmiddag nog dat de laatste paar dagen Beauty aan het proberen was om op te stappen. Dan heeft dit de doorslag gegeven.
Alsof ze nooit anders gezien hebben  :o :o :o     

Geweldig gewoon. Het zegt idd meer als 1000 woorden.


Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe koppel Beauty&Macy !!  ;D
Over het wel of niet kunnen van Beauty is nu geen twijffel meer mogelijk.  ;D ;D ;D
Hoe reageerde de andere valkjes op het nieuwe koppel ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Yvon,
Dank je wel. Het zijn echt twee schatten van valkjes :-*

De andere valkjes verblikken of verblozen niet van nog twee vriendjes erbij.
Beauty en Macy zijn nu allebei uit de kooi.
Macy is de ondernemendste van de twee, die stapt gewoon op de andere valkjes af. Beauty kijkt liever nog even de kat uit de boom :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...whaaauw zeg ...meer dan 2 uur rijden was het , ik ben zo blij voor jou en Anja dat alles zo goed is verlopen daar en leuk dat ze nu een koppel zijn he ! Het filmpje zegt inderdaad al genoeg he ! Grtjs Ann



Anja



Heeft hij zijn riedeltje al gefloten?

Super dat het samen zo goed doen.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Beauty en Macy zijn inmiddels hun kooi weer ingekropen.
Ik heb het riedeltje nog niet gehoord.
Volgens mij zijn ze allebei moe na deze enerverende dag :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Mara

Hoi Anke

Bij jou ook al? Ik zag net bij Yella en Yiba de oogjes ook al een beetje dichtgaan. Zo van, ik ben moe....Ook Yubel zit te dutten en Yuultje heeft zich een beetje verstopt.

Ik ga er ook van tussen. Geniet er van en ik lees wel hoe ze de eerste nacht zijn doorgekomen.

Mara

Bello

Hihi dat gaat super tussen die 2 .
Het is gewoon leuk om te zien heo het met ze gaat, super dus!!

En ons Yeentje maakt wip geluidjes... waar zou hij dat toch geleerd hebben? ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Anke,

Wat fijn dat Beauty en Macy zich al zo op hun gemak voelen ! Hmmm, ik denk dat als je Beauty en Macy een blok geeft, ze misschien nog eerder eitjes leggen dan verwacht  :D

Spannend allemaal hoor, het oefenen is in ieder geval begonnen  ;)

Ook heel erg fijn dat jullie nog met Ton en Anja hebben kunnen babbelen en uitgebreid afscheid hebben kunnen nemen ...

Je hebt heerlijke valkjes meid !!

Groetjes, Karin

Anja

Citaat van: Bello op 27 april 2008, 22:11:34
Hihi dat gaat super tussen die 2 .
Het is gewoon leuk om te zien heo het met ze gaat, super dus!!

En ons Yeentje maakt wip geluidjes... waar zou hij dat toch geleerd hebben? ;D

Dorothé


Niet hier hoor ;D ;D ;D
Wilma en Anke waren amper binnen of Yingo zat al te wipwappen met Yelo boven op de kast.

Groetejs Anja