Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi ...whaaaaaahaaaaaaaa....gekke Rena
En wat doet Alex ....eens zal het wel prijs zijn he ! hihi !
Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Wat heb jij toch voor een gek stelletje bij elkaar  ;D ;D

Arme Alex ::)

Misschien een cursus voor de valkjes ;)

Anke

Hallo allemaal,
Hier dan eindelijk de beloofde foto's :)
Jullie hebben er een poos geen gehad, dus zijn het er lekker veel ;D

Timo


Die dus samen in de kooi zit met
Tinka


En met
Max


James



Die samenwoont met
Chico


Jaco en Mijntje



Alex


Die samenwoont met
Rena


Chillen op de speelplaats




Even zoenen  met Max :)


Jaco


Samen op de schommel


Rena


Groetjes Anke










Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Citaat van: *~Jeanine~* op 13 april 2008, 18:05:54
Hoi Anke,

Wat heb jij toch voor een gek stelletje bij elkaar  ;D ;D

Arme Alex ::)

Misschien een cursus voor de valkjes ;)



Hoi Jeanine,
Wahahaha wat voor cursus had je in gedachten dan?? ;D ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op 13 april 2008, 18:01:55
Hoi ...whaaaaaahaaaaaaaa....gekke Rena
En wat doet Alex ....eens zal het wel prijs zijn he ! hihi !
Grtjs Ann


Hoi Ann,
Hi hi Alex is ook nog een broekie he, die moet ook nog leren wat hij  precies moet doen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ...ja he !   Wat een mooie leuke foto's heb je weer gemaakt van je valkjes hoor ! Max is ook een echte kroelkont hoor ! Een heel lief valkje , en Timo is echt een hele mooie vind ik ! Hihi...maar die speelplaats is echt te gek hoor ! Je kunt er zo alles in hangen ook he ! En die Tinka ...wat een schatje ! Ik hoop dat het lukt met de valkjes om eitjes te gaan leggen , ze mogen er toch wel bijna eens aan beginnen hoor !
Jij moet echt wel geduld hebben met hen he ! , hihi .....lekker spannend houden he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Wat een prachtige foto's van je evenal prachtige valkjes.
Ik heb er super van genoten.

Wat die cursus betreft, Ik heb geen flauw idee  ;D ;D

Maar mijn duimen maken echt overuren.
Het wordt nu echt tijd voor wat eitjes. ;)

Mara

Hoi Anke

Ik heb weer genoten van je foto's. Sorry als ik zo weinig reageer... :-[

Mara

*Manon*

Hoi Anke,

Wat wordt Indy prachtig zeg!
En erg mooie foto's heb je gemaakt zeg.
Ik heb er weer van genoten  ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat heb ik weer genoten van je prachtige valkjes zeg ! En ik vind die speelplank zo gaaf he ! Allerlei leuke dingetjes om aan te hangen ook he ! En wat een lieverds en wat is Max een vleierd he ! Die komt altijd bij je om te kroelen , heel leuk is dat he ! En wat is Tinka mooi en Timo en .......allemaal eigenlijk ! Ze zijn met je voeten aan het rammelen met hun kweekgedrag , Rena zit voor Alex en dan doet hij niets en dan is Alex Rena aan 't versieren en Renba vind het niets , hihi ....ik vind het hoe dan ook superspannend !
Wie zou je nu eerst verrassen he met een eitje ? Ik ben echt heel benieuwd hoor ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Anke,

Nou ik heb genoten van je mooie foto's hoor.

Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen? ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Zo hee, val ik hier ff binnen en wat zie ik Anke?


Mooie foto's van blije valkjes, gaaf en wat kijken ze ondeugend!!!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Anke ...alles kids daar met jou en de valkjes ? Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Met de Santpoortse valkjes gaat het prima.
Iemand gaf mij de tip om de valkjes een nepeitje in het blok te geven. Om hen te laten zien wat de bedoeling is van die leuke houten doos in hun hok :)

Ik dacht dat ze er niks van zouden willen weten. Maar tot mijn verbazing vinden ze het helemaal leuk. Ze leggen het eitje onder zich en gaan er gelukzalig op zitten ;D
Vooral Chico is fanantiek. James mag nu zelfs samen met haar in het blok zitten :)

Mijntje vindt het ei leuk maar duwt het wel wat wild door het blok,ik hoor het af en toe tegen de wand ketsen :o
Ik ben blij dat het nog maar een nepeitje is.

Ik heb geen idee of dit gaat helpen om hen te stimuleren zelf eitjes te gaan leggen. Maar omdat er hier nu al weken niks anders gebeurt dan wipwappen en geen eitjes leggen, probeer ik het maar eens.

Bij het topic kweken heb ik er een vraag over gesteld.
Ik houd jullie op de hoogte :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

trienke

Hoi Anke

wat heb je toch super mooie valkparkietjes zeg, en die speelplaats voor hun is ook helemaal te gek ;)

Groetjes Trienke

Anke

Hoi Trienke,
Ik ga er helemaal van blozen  :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes