Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Anke,  hè hè..ik had weer heel wat bij te lezen...

Je zult al wel weg zijn;  op weg naar je nieuwe baan maar ik wil je toch even succes wensen.  Ik las dat je weer op een kdv gaat werken maar nu op een babygroep; leuk joh.Ben benieuwd hoe je eerste dag bevalt.

en ja afscheid nemen valt niet mee. heb een aantal jaar als vrijwilligster gewerkt op een psz en ik hield het dus echt niet droog hoor op mijn laatste dag  ;) 

Het hele jonge grut is bij jou dus ook aan het wipwappen  :D...hier wipwapt onze Joep..net 4 mnd jong.

maar chico&james en jaco&mijntje wipwappen dus ook en zijn regelmatig te vinden in het blok...nu de eitjes nog  ::)  Hoop dat je gauw eitjes vindt!!
De ringen heb je iig alvast  ;)

Wat gaaf trouwens hè dat er een tweede albino meisje is geboren bij eros en perle;  jij ook gefeliciteerd daarmee hè..ze zijn zo schattig kleine indy en iris  :-*  ben benieuwd wie bij jou mag komen wonen.

Heb genoten van je foto's en wipwapfilmpje  :D en ik kom gauw weer een kijkje nemen.

Je hebt trouwens een hele vetcoole ( volgens sam en melle ) auto hoor  ;D

Gr Peggy  :D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het met de valkjes daar ?  Jaco en Mijntje ga je echt moeten in de gaten houden nu want daar komen binnenkort echt eitjes van hoor , hihi    ik hoop dat je het heel goed stelt op je nieuwe werk he ! Bij de babytjes he ,  en de valkjes hebben nu rustig de tijd om hun ding te doen  ::) ;D.

Heel veel succes met de nieuwe job nog eens en hopelijk maak je het heel goed op je eerste dag he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Er staan super foto's bij Caroline van onze albinomeisjes :D

En hier nog geen eitjes ???

Caroline



Indy & Iris,

01-04-2008.



Indy


Indy, lief kuifje  :-*


Iris


De meisjes, Indy en Iris.  :-*


Nog een keer Indy en Iris.


De 5 I-tjes.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe was de eerste dag op je nieuwe werk ? Was het niet te druk daar , al de babytjes of viel het een beetje mee ? Wat een mooie en lieve foto's heb je van Caroline gekregen zeg ! Het zijn stuk voor stuk schatjes he ! Hoe is het bij de blokken daar bij jou ? Zijn ze al een beetje meer......hoe zeg je dat nu ........geintresseerd in die blokken ?  En hoe zit het met Tino zijn versierkunsten ?
Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle succeswensen :)
Mijn nieuwe baan is erg leuk. De eerste dagen moet ik natuurlijk alle kinderen nog leren kennen en alle gewoontes daar.
Het is dus wel heel vermoeiend.

Met de valkjes gaat het allemaal goed. Ze mogen 's avonds lekker losvliegen.
Helaas, helaas nog geen eitjes.

Hoi Caroline,
Dank je wel voor de superlieve foto's :-* :-* :-*

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Helaas nog geen eitjes ?? WoW kon ik dat maar eens zeggen..  :) volgens mij waren ze weer aan de wip  :-\

Dierenfreackske

Hoi Anke , het is natuurlijk altijd vermoeiend he , met  babytjes , maar ik geloof als je een beetje de gewoontes en de mensen goed begint te kennen , het gewoon heel leuk is
en niet meer zo vermoeiend he , natuurlijk altijd een grote verantwoordelijkheid he met kindjes , maar dat ben je al gewoon van de opvang he ! Ik weet wat het is hoor ! , hihi

maar een hele leuke plezante job wel he ! Heel  tof van de het goed hebt gemaakt de eerste dagen he !  Aha , nog altijd geen eitjes te zien daar , wat spannend hoor ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Anke,

Fijn dat je nieuwe baan goed bevalt.

Nog steeds geen eitjes lees ik. Nogmaals goed werk heeft tijd nodig hè.

Wat een prachtige albinootjes zijn het toch.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: aad op  3 april 2008, 20:24:46
Helaas nog geen eitjes ?? WoW kon ik dat maar eens zeggen..  :) volgens mij waren ze weer aan de wip  :-\


Hoi Aad,
Wipwappen doen ze hier volop hoor... maar eitjes leggen....
Groetjes Anke

Citaat van: Dierenfreackske op  4 april 2008, 08:54:40
Hoi Anke , het is natuurlijk altijd vermoeiend he , met  babytjes , maar ik geloof als je een beetje de gewoontes en de mensen goed begint te kennen , het gewoon heel leuk is
en niet meer zo vermoeiend he , natuurlijk altijd een grote verantwoordelijkheid he met kindjes , maar dat ben je al gewoon van de opvang he ! Ik weet wat het is hoor ! , hihi

maar een hele leuke plezante job wel he ! Heel  tof van de het goed hebt gemaakt de eerste dagen he !  Aha , nog altijd geen eitjes te zien daar , wat spannend hoor ! Grtjs Ann


Hoi Ann,
Het is vooral vermoeiend omdat ik natuurlijk alle kinderen en hun gewoontes nog moet leren kennen.
Maar gelukkig is het wel heel gezellig en leuk!
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op  4 april 2008, 13:40:34
Hoi Anke,

Fijn dat je nieuwe baan goed bevalt.

Nog steeds geen eitjes lees ik. Nogmaals goed werk heeft tijd nodig hè.

Wat een prachtige albinootjes zijn het toch.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Gezellig om jou weer hier te zien!
Het wipwappen gaat er steeds proffessioneler uitzien  ;)
Het gaat vast goed komen met eitjes binnenkort :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Tijd voor weer eens een valkjes update.

Jaco en Mijntje hebben het heel gezellig samen. Ze wipwappen regelmatig en zitten veel in het blok.
Ook buiten de kooi doen ze alles samen.
(Beetje klef wel ;) )

Chico en James Wipwappen ook regelmatig, het gaat er ook steeds beter uitzien :)
James zit graag in het blok. Chico komt ook wat vaker kijken en erin zitten.

Timo en Tinka zitten nu dus sinds een paar dagen met zijn twee in het hok.
Ze zijn regelmatig op de grond te vinden waar ze dan lieve geluidjes naar elkaar maken.
Als het op kroelen aankomt dan doen ze allebei hun kopje naar beneden en uiteindelijk wordt er dan dus niemand gekroelt ::)

Rena zit nu bij Alex en Max in de kooi.
Ze kunnen het prima vinden zo samen.

Alex is een verhaal apart. Sinds Rena bij hem in de kooi woont taalt hij niet meer naar haar...
Nu zit hij tijdens het losvliegen hardnekkig Chico achterna ::)
Met uitgespreide vleugeltjes probeert hij indruk op haar te maken. Fluiten doet hij (nog) niet voor haar.
Chico, die erg zuinig is met haar valkjes liefde, moet er niks van hebben en gaat ergens anders zitten.
Dit weerhoudt Alex er niet van om het gewoon weer te proberen ::)

Max bemoeid zich niet met al dat liefdes gedoe, die komt lekker bij mij zitten. :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ... wat een stelletje valkjes zeg ,  en Alex is een vrouwenversierder  wacht maar , hij zal binnenkort niet meer weg te slaan zijn ! Gelukkig gaat het ook goed metde andere koppeltjes he
Suske en Wiske zijn hier net in mijn haar gevlogen hihi


Grtjs Ann



Sally

Hallo Anke,
Leuke foto's heeft Caroline van Indi en Iris gamaakt zeg, het zal denk ik wel moeilijk worden om daar een keuze uit te maken.
Wanneer mag je gaan kiezen?

Wel jammer dat er nog steeds geen eitjes zijn, maar het komt heus wel goed. Nu zijn ze vooral aan het oefenen lees ik wel. :D

Het verhaal van Timo en Tinka ken ik hier ook, Pietje en Kenji zitten ook dikwijls met hun 2 koppen naar beneden en dan wordt er ook niemand gekroelt. :P
Grappig om te zien toch. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske




Anke

Hoi Sally,
Als ze een week of 4 oud zijn gaat duidelijk worden welk valkje naar wie gaat.
Ze zijn allebei erg lief,leuk en schattig :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske