Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Alex is in elk geval ook split bont he, zijn moeder is  Robijn, cinnamon-opaline bont witmasker :)

Anke

hi hi weer een nieuwe berekening :)
Thnx Bonnie!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....ik zou ook Max ,Ales en Rena dan samenzetten als je dat kan he ! Leuke mutaties hoor ! Grtjs Ann



Anke

31 maart 2008, 14:06:44 #2943 Last Edit: 31 maart 2008, 14:29:21 by Anke
Hallo allemaal,
Vanmiddag na het losvliegen heb ik Rena bij Max en Alex in het hok gezet.
Ze keken wel even raar, maar het was al vlug goed.
Rena ging meteen eten en drinken. Nu is het wel handig dat alle volieres vrijwel hetzelfde zijn ingericht.
Nu heb ik dus een week of 6 de tijd om te kijken of Alex echt interesse heeft in Rena.
Kiest Alex voor Rena dan gaat Max samen met het albinomeisje in afwachting van een echtgenoot.
Gebeurt er niks dan blijft Max gewoon bij Alex en gaat Rena samen met de albino.
En wie weet brengt dit Max en Alex wel dichter bij elkaar :)
We zullen het zien....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat goed he dat ze samen zitten en het is heel leuk dat je ze zo goed kan observeren ,zodat je ziet wie bij wie beter zit he ! Ik ben echt ook heel benieuwd hoe Chico en James en Nijntje en Jaco  het gaan doen binnenkort he ! Grtjs Ann



danielle

Hoi Anke,
Ik had weer heel wat bij te lezen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en auto! Een mooie auto hoor en dat werk lijkt me ook geweldig, ik wil na mijn studie ook iets met kinderen/babys doen.

Wou wat is Indy mooi zeg! En de andere donsjes van Carolien ook. Wel leuk he om op zo'n mooi valkje te wachten. En Carolien houdt je fijn op de hoogte van de ontwikkelingen en plaatst regelmatig foto's, dat is wel super.

Jij hebt ook echt super mooie foto's geplaatst van je valkjes. Leuk om ze allemaal weer te zien. Ze zijn echt mooi!
Maar dat filmpje wat een gezicht  :o. Schaam je je niet dood dat je kinder valkjes dat zomaar doen en dan ook nog op zo'n jonge leeftijd  :o ??? ::) ;D

groetjes danielle

Anke

Hoi Ann,
Het is erg rustig in de kooi. Alex fluit wel serenades maar meer in het algemeen :)
Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met de valkjes!!
Groetjes Anke

Hoi Danielle,
Dank je wel voor de felicitaties.
Fijn dat je van de foto's genoten hebt.
Hi hi het is inderdaad schandalig die kindvalkjes die wipwappen, zo heb ik ze niet opgevoed ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik zie nu pas dat je foto's had geplaatst , wat stom he

mooi mooi mooi ! Heerlijk met z'n viertjes op de speelstokken schommel he ! Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen Alex, Max en  Rena ;)

Dierenfreackske

Hoi Anke ....heel veel geluk met hen he , en zitten ze nog steeds in het blok daar Jaco en Mijntje ? En hoe zit het met Rena nu ? Gaat het in de andere kooi ? Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Jeannine op  1 april 2008, 09:35:47
Hoi Anke,

Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen Alex, Max en  Rena ;)



Hoi Jeanine en Ann
Het gaat prima hoor die drie zo bij elkaar. Hi hi Rena is een bazig dametje, ze heeft vannacht meteen de ring opgeëist om in te slapen :)
Alex lijkt onder de indruk van twee dames in de kooi, hij doet niet veel meer dan in het algemeen serenades fluiten ;)
Het is wel een raar gezicht ineens twee van die geeltjes in het hok :)
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Jaco en vooral Mijntje hebben gistern de hele middag in het blok gezeten.... Maar er is nog steeds niks :(
Vanmorgen vroeg hebben ze wel weer de sterren van de hemel gewipwapt....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hihi  ;D ;D  grtjs Ann



caro

Hoi Anke,

Waar blijven die eitjes nou toch :-\ ;). Wat jammer nou. Straks heb je ineens bij iedereen eitjes, dan krijg je een heuse babyboom.
Leuk filmpje ;D.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Hoi Anke,

10 bladzijdes bijgelezen  :o
Maar gefeliciteerd met het albinomeisje, het wachten is toch beloond dus hé!

En een nieuwe auto en een nieuwe baan, wat wil een mens nog meer... jahaaa eitjes!!

Ik hoop dat het wachten daarop ook snel beloond wordt.
Spannend is het wel.

Groetjes Manon

Caroline

Foto's van een albinomeisje misschien??  ;D ;D

ZIe alvast een voorproefje in mijn dagboekje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.