Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Anja op 24 maart 2008, 15:16:47
Hoi Anke,

spannend hier zeg. Ze doen het al op stok heb ik begrepen. Goed zo.

Gefeliciteerd nog met het albinomeisje. Wat zul je blij zijn zeg.
Als ze net zo lief wordt als mijn Yesni........................nou dan heb je een topvalkje hoor.

Groetejs Anja



Hoi Anja,
Fijn je weer in mijn boekje te zien :)
James en Chico doen het nu inderdaad op stok nu. Nu maar hopen dat er snel eitjes zullen komen :)

Dank je wel voor je felicitaties, uiteraard ben ik superblij dat er een albinomeisje is geboren bij Caroline!!!
En ik twijfel er niet aan dat Indy ook een topvalkje zal zijn ;)
Groetjes Anke

Hoi Sally,
Ik hoop ook dat er nu eitjes zullen komen :)
Groetjes Anke
Citaat van: Dierenfreackske op 25 maart 2008, 22:14:29
Hoi Anke ...ik vind het echt superspannend nu bij jou , want een van de dagen ligt daar zeker een eitje hoor ! Zoals ze blazen naar jou als je in de buurt van het blok was , dat zeg toch al iets he ! Grtjs Ann


Hoi Ann,
Nog steeds geen eitjes. Misschien was Mijntje gewoon een beetje chagerijnig dat ze naar me blies toen ze in het blok zat ;)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Met de valkjes  gaat  het hier allemaal zijn gangetje.
Wel leuk nieuws is dat ik vandaag de ringen heb binnen gekregen :)
Dus... laat de eitjes nu echt maar komen :)

Privé gebeurt er een hoop. Allemaal leuke dingen hoor ;
Even off topic......
Morgen vier ik  mijn afscheid op het kinderdagverblijf.
Dat zal best even emotioneel zijn denk ik.
Woensdag 2 april begin ik met mijn nieuwe baan.

Ennnn zaterdag kan ik eindelijk mijn nieuwe peugeot 207 gaan halen ;D ;D ;D

Zo jullie zijn zowel on als off topic weer op de hoogte :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Blijft ze ook Indy heten?

Wowie de ringen binnen....................nu nog eitjes gaan leggen :P :P :P

Het zal idd zwaar zijn om afscheid te nemen. Veel sterkte alvast.

Zo heeeee een nieuwe auto................geen wonder jij een andere baan hebt genomen ;D ;D ;D  Of kreeg je die kado bij je baan hahahahahahhahaha

Groetejs Anja

Anke

Citaat van: Anja op 26 maart 2008, 20:42:45
Hoi Anke,

Blijft ze ook Indy heten?

Wowie de ringen binnen....................nu nog eitjes gaan leggen :P :P :P

Het zal idd zwaar zijn om afscheid te nemen. Veel sterkte alvast.

Zo heeeee een nieuwe auto................geen wonder jij een andere baan hebt genomen ;D ;D ;D  Of kreeg je die kado bij je baan hahahahahahhahaha

Groetejs Anja



Hoi Anja,
Nee Indy gaat een andere naam krijgen. Maar welke dat is zeg ik lekker nog even niet ;D

Sterkte zal ik nodig hebben morgen. Ik wil graag naar mijn nieuwe baan hoor. Maar afscheid nemen van de kinderen.....
dat is toch altijd weer lastig....

Hi hi eh nee hoor de auto hoort niet bij de nieuwe baan ;D
Maar het komt inderdaad wel tegelijk :)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ik kom je even sterkte wensen voor morgen.





Liefs Indy.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat heb je weer schattige lieve foto's van Caroline gekregen in je dagboekje van Indy he ! Wat leuk dat je de ringen hebt gekregen hoor ! Ik denk wel dat het zal lukken hoor met Chico en James...ze houden het graag spannend die twee . Heel veel succes ook met je nieuwe baan en doe het goed he op 2 april , een nieuwe start , leuke uitdaging he !
Het zal heus meevallen hoor ! Enne ...zaterdag je nieuwe peugot halen ......heel veel geluk ook met je nieuwe wagen hoor ! Ik vind het een goede keuze die je gemaakt hebt als wagen hoor ! Een goed merk ook vind ik ! Hoe is het met Tinka en Timo en Alex en Max ? En blokkenbewoners daar , nog steeds aan het wipwappen daar ? Hihi.... Terusten daar hoor ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Ik hoop dat je ondanks het afscheid nemen toch een hele gezellige dag hebt gehad ! Ik denk dat de kinderen je vandaag extra zullen verwennen !!

Je kan natuurlijk altijd nog een keer langs gaan en je zult ze waarschijnlijk ook nog wel eens tegen het lijf lopen  :D

Caroline heeft in ieder geval een heerlijke foto voor je geplaatst, wat een dotje is Indy zeg !!

Groetjes, Karin

•=Bonnie=•

Hopelijk heb je een gezellige dag gehad en heb je er een goed gevoel bij :)

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het met je lieve schat , Indy ? En hoed is het in het valkjes blok ? Nog altijd niet te veel te beleven ? Ze hebben er wel al interesse in dus misschien is het nog een paar weken te vroeg voor ze het eigenlijk door hebben of misschien ook niet ....ze hangen er en dat is het voornaamste he , dat stimuleert wel denk ik ! Ik hoop echt dat er toch eens een eitje ligt daar bij jou , maar ze zijn toch wel volop aan het oefenen he ! Zet hem op he James ! Grtjs Ann



Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie succes wensen.
Vandaag had ik dus afscheid bij het kinderdagverblijf.
Het was een hele intense en ook wel emotionele dag.
Het zijn toch MIJN kindjes....
Aan het eind van de middag was er een receptie en alle ouders en kinderen zijn geweest.
Het was heel gezellig en ik ben gruwelijk verwend door iedereen.
Nu ga ik het allemaal eens rustig verwerken.
Groetjes Anke

Hoi Caroline,
Wat een lieve foto's van Indy :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Een albinomeisje, een nieuwe baan, nieuwe auto, mss eitjes.....mensenlief wat een nieuws hier zeg  :o

Afscheid nemen van de peuters zal niet meevallen, wat is je nieuwe baan eigenlijk  * schaam* (over  het hoofd gezien, denk ik ???)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anke ...afscheid nemen doet altijd pijn he ! En dan vooral met kindjes en de ouders vind ik !  Neem jij maar rustig de tijd om alles te verwerken he en dan een nieuwe start er volop voor te gaan hoor ! Hoe is het met de valkjes vandaag ?
Zijn ze weer bezig aan 't wipwappen daar ? En de broedblokken nog steeds leeg ? Dat is toch niet erg , kunnen ze nog leren eerst he ! En op een mooie dag ;D zie je plots een ei  ;D ;D
hihi   Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Wilma1 op 27 maart 2008, 21:33:58
Een albinomeisje, een nieuwe baan, nieuwe auto, mss eitjes.....mensenlief wat een nieuws hier zeg  :o

Afscheid nemen van de peuters zal niet meevallen, wat is je nieuwe baan eigenlijk  * schaam* (over  het hoofd gezien, denk ik ???)

;) Wilma



Hoi Wilma,
Hi hi het komt hier inderdaad op het moment allemaal tegelijk.... ::)
Enneh.... je kan niet alles bij houden hoor, ik ga weer op een kinderdagverblijf werken maar nu op een babygroep :)
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Met de valkjes gaat het prima. Ik was vandaag niet heel veel thuis en heb ze dus niet zo goed kunnen observeren.
Wel zijn ze lekker uit de kooi geweest vanmorgen.
De broedblokken zijn nog steeds leeg wat de eitjes betreft...
Wel lijkt Chico meer belangstelling te hebben voor het blok, ze gaat er nu uitgebreid inzitten.
Zodra James er dan gezellig bij komt, jaagt ze hem of weg of ze gaat zelf snel uit het blok.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Vandaag keken 2 mooie rode oogjes me aan.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Citaat van: Caroline op 28 maart 2008, 18:46:43
Vandaag keken 2 mooie rode oogjes me aan.  8)


Hoi Caroline,
De kleine dame wordt al groot :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Caroline op 28 maart 2008, 18:46:43
Vandaag keken 2 mooie rode oogjes me aan.  8)


Hoi Anke,

Laat alles maar even rustig bezinken want wat jij zegt ... het zijn toch wel al die jaren jouw kindjes geweest !! Probeer maar lekker van de gedachte te genieten dat Indy al een hele grote meid aan het worden is  ;)

En dan nu natuurlijk ook een paar dagen vrij, en dan met een nieuwe frisse start bij je nieuwe kindjes gaan werken, wel heel erg leuk hoor al die kleintjes  :D

Nou Caroline, ik zal straks eens snel in je boekje gaan kijken !! Want ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar die mooie, lieve, rode oogjes !!

Fijn weekend Anke,

Groetjes, Karin