Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ...en Caroline ..wat een schatje zeg ! Je mag echt wel trots zijn op het lieve poppetje hoor ! Heel mooie foto's ook heb je gekregen van Caroline he Anke ! Ik hoop dat je vanavond on bent ! Mijn msn staat klaar hoor ! Grtjs Ann



caro

Hoi Anke,

Hoe zit het hier met de eieren, is er nu eindelijk een ei of nog steeds niet.

Gefeliciteerd met het goede nieuws van Caroline.




Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

danielle

HOi Anke,
Wat een dotje  :-*  :-*  :-*  :-*.
Gefeliciteerd, echt super!
Heb je weer wat leuks om naar uit te kijken.
En hoe staat het met de eitjes. Het is bijna pasen, dus ze moeten eigenlijk wel opschieten.

Groetjes Danielle

Anke

Hallo allemaal,
HIEPERDEPIEP..............  HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een albinomeisje ;D ;D ;D ;D ;D
En wat is ze liefffffff :-* :-* :-*
Dit is een heel goed begin van het paasweekend, wat overigens ook wit gaat worden ;)

Helaas nog geen eitjes hier....
Ik zal straks even op iedereen reageren.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor de felicitaties!!
Op het eierfront valt hier dus nog niks te melden.
Immiddels hebben Chico en James hun oude blok weer terug.
Chico ging er meteen lekker inzitten zo met haar staart omhoog. Alsof ze wilde zeggen.... he he hebben we het weer terug eindelijk.....

Nu het weekend is heb ik lekker de tijd om de valkjes eens uitgebreid te observeren.Toen ik vanavond thuis kwam hing het plankje scheef.. Zouden Chico en James er een wilde vrijpartij op gehouden hebben?? ::)

Ze kunnen prima boven op het blok een wipje maken :)
Ik ben echt heel benieuwd welke plek ze nu uitgekozen hebben....
Ik houd jullie op de hoogte ;D

Het afscheids etentje van het werk was erg gezellig.
Nu nog drie dagen werken en dan is het daar echt voorbij.
Op mijn laatste dag is er dan nog een afscheidsreceptie voor de ouders en kinderen.
Best spannend allemaal hoor.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja ...waarschijnlijk zullen ze hun oude blok willen Chico en James he ! En nu zal het toch wel eens goed komen he ! Wat gaaf van het donsje  Indy ! Jouw eerste albinopopje (donsje) ik hoop dat alles vlotjes verloopt en ze goed gevoerd wordt he ! Yes ...WEEKEND  ! Nu kan je valkjes observeren ! Tof !
Nou nog drie dage werken en dan is het helemaal afgelopen daar en leuk dat het gezellig was met het etentje !
Wanneer moet je dan beginnen op je ander werk ? Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Ik ga het hele weekend stiekum de valkjes begluren ;D
Op 2 april begin ik bij mijn nieuwe baan. Ik heb dus 5 dagen vrij tussendoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

ha die anke...ik loop hier heel veel blz achter maar ik wil je natuurlijk wel even feliciteren met Indy!  wat een superrrr nieuws hè.  Ik ben helemaal happy voor je.  Ik kom gauw weer even bijlezen hoor  :-[

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Dank je wel :)
Gelukkig ben je weer genoeg opgeknapt om weer het forum te lezen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...eindelijk is er een albinopopje voor je geboren he ! Wat ben ik superblij voor je ! Echt waar ...je keek er zo naar uit ! Nu hopen dat alles goed mee gaat met der maar ik denk het wel hoor ! Het zal niet altijd tegengaan he ! Je hebt in ieder geval een goede timing uitgekozen ....begin van paasweekend ...wat een geweldig nieuws ...je paasweekend kan zeker niet meer stuk zeg ! Leuk om te horen dat je 5 dagen vrij hebt dan kan je de valkjes even goed in de gaten houden he ! Grtjs Ann



Kaatje

21 maart 2008, 22:51:18 #2861 Last Edit: 21 maart 2008, 22:53:09 by Kaatje
Hoi Anke,

Super, super en nog eens super !! Het duimen heeft dus echt geholpen  :D !! van harte gefeliciteerd met je albino meisje Indy ... Ik hoop dat ze uit gaat groeien tot een prachtig gezond popje !!

Wat zal jij blij geweest zijn toen je het smsje van Caroline kreeg, hahaha !

Heerlijk hoor, nu 5 dagen vrij en dan lekker met een frisse start bij je nieuwe baan beginnen ... jammer dat je nog geen nieuws hebt van je eigen eier front,...maar goed, we zijn nu toch al heel blij en misschien valt er bij jou nu een spanning af vanwege Indy en vliegen straks echt de eieren om je oren  ;)

Geniet lekker van dit nieuws en ik wens je hele fijne en vruchtbare paasdagen toe, ... kom op Chico en James !! Genoeg lol gehad nu, ... nu op naar het echte werk  ;)

Groetjes, Karin

♪ Marlies

Hoi Anke, ;D

GEFELICITEERD MET JE ALBINO MEISJE!!!!!


Eindelijk is dit lange wachten dan beloond. Nu kan het lange wachten op haar thuiskomst beginnen. :P ::) ;D
Dan nog eitjes bij jouw eigen valkjes, en dan kan het niet meer stuk.....toch? ;D


Groetjes Marlies ;)

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ga je de valkjes begluren vandaag stiekem ?  Hihi...
prettig weekend alvast hoor ! Grtjs Ann