Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

LOL ik zou dat gat wel dichtmaken, ze hebben al een eigen blok toch?

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik zou gewoon afwachten ,en het zal wel lukken denk ik ! Grtjs Ann ;D



*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's weer !!  ;D
Is zo'n langwerpig plastik voerbakje miss een idee ?
Die zijn een stuk smaller en hebben ze miss ook minder houvast aan.
Dat kleine broedblokje zou ik er zelf denk ik ook niet in laten hangen.
Het invlieggat zou best weleens groot genoeg kunnen zijn om erin en eruit te kunnen komen.
Je kan ook hun broedblok ophangen toch ?
2 Haakjes aan de achterkant en een stok eronder als extra steuntje.  ;)

En nog steeds geen eitje,wij ook niet.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

danielle

Hoi Anke,
Ik kwam erachter dat ik al heel lang geen berichtje meer heb geplaatst hier. Ik heb het wel gelezen.
Leuk dat je nu echt voor het eerst gaat kweken, lijkt me echt super spannend voor de eerste keer. En kan me voorstellen dat het wachten dan erg lang kan duren. Ze oefenen in ieder geval heel erg goed, want ja voor hun is het ook de eerste keer  :D .
Nou ik hoop dat je snel een eitje vindt. ALs je dadelijk donsjes hebt, ben je dan ook van plan om er een 'paar' te houden?
Je hebt trouwens elke keer hele mooie foto's geplaatst.

Groetjes Danielle

trienke

Jammer zeg dat er nog geen eitjes zijn.

Groetjes Trienke

Dierenfreackske

O...maar dat zal niet lang meer duren hoor !
Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Hoe gaat het hier bij jou??

Hoop dat er eindelijk een eitje is gekomen :D

Kaatje

Hoi Anke,

Mooie oplossing denk ik zelf ... en nu hopen en duimen dat er heel erg snel eitjes komen nu !! Het zal er toch een keer van moeten komen en ik hoop dat James bij de volgende wip dus echt de roos weet raak te schieten  :D :D

Succes met je geduld meid .... dit wordt nu toch wel heel erg op de proef gesteld met al die capriolen die Chico en James uithalen  ;)

Groetjes, Karin

Anke

Hallo allemaal,
James en Chico vinden hun nieuwe broedblok helemaal leuk.
Het past toch en ze huppelen de hele dag het blok in en uit.
Alleen..... is het echt wel een klein broedblok.... Er past net 1 valkje in :)
Dus is het gat nu dicht. En heb ik op de grond, waar eerst het andere broedblok stond een Rosella broedblok neergezet. Lekker groot gat en een een lekker groot blok.
Blijkbaar bevalt de bouw van dit soort blokken ze beter.
Eens kijken wat ze nu gaan doen...
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

18 maart 2008, 17:53:55 #2829 Last Edit: 18 maart 2008, 17:55:27 by Kaatje
Hoi Anke,

Je helpt Chico en James waar mogelijk, dus daar ligt het in ieder geval absoluut niet aan !! En nu afwachten wat ze gaan doen, ... meer dan dit kan je toch niet doen hè !?

Wel raar hoor, als ik een notificatie krijg en ik zie jouw naam staan denk ik gelijk, owhhh misschien wel eitjes ... ik duim zo ontzettend hard mee dat ik er zelf ook helemaal in op ga  ::)

Maar we blijven gewoon hard doorduimen en hopelijk vind Chico dit een heel geschikt blok en vliegen de eitjes je straks letterlijk om de oren  ;) Ik hoop het in ieder geval !!

Groetjes, Karin

Anke

18 maart 2008, 19:16:28 #2830 Last Edit: 18 maart 2008, 19:22:45 by *Anke*
Hallo allemaal,
Niets veranderlijker dan ik...
Ik stond nog eens naar dat te kleine blok te kijken... en toen dacht ik.. ik heb wel een plankje :)
Met wat bruut geweld heb ik het dekseltje eraf gewrikt en dat op alternatieve wijze aan de kooi bevestigd...
Et voila een plankje boven de voerbakken ;D
Voorlopig laat ik het Rosella blok even staan. James zat al nieuwsgierig naar binnen te gluren ;)
Nu ga ik eerst eens even iedereen beantwoorden.
Groetjes Anke

Citaat van: Bonnie op 16 maart 2008, 20:23:59
LOL ik zou dat gat wel dichtmaken, ze hebben al een eigen blok toch?


Hoi Bonnie,
Inmiddels het anti op de voerbak wip device dus weer aangepast ;)
Bedankt voor het meedenken, daar heb ik echt heel veel aan!
Groetjes Anke

Citaat van: *Yvon op 16 maart 2008, 23:10:17
Hoi hoi

Wat een leuke foto's weer !!  ;D
Is zo'n langwerpig plastik voerbakje miss een idee ?
Die zijn een stuk smaller en hebben ze miss ook minder houvast aan.
Dat kleine broedblokje zou ik er zelf denk ik ook niet in laten hangen.
Het invlieggat zou best weleens groot genoeg kunnen zijn om erin en eruit te kunnen komen.
Je kan ook hun broedblok ophangen toch ?
2 Haakjes aan de achterkant en een stok eronder als extra steuntje.  ;)

En nog steeds geen eitje,wij ook niet.  :-\

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,
Fijn dat je de foto's leuk vind!
Inmiddels heb ik dus een plankje gefabriekt :)
Het broedblok wat ik eigenlijk voor ze heb is een zeskant, dat is een mega gevaarte om in de kamervoliere te hangen.
Dat geldt trouwens ook voor het Rosella blok dat er nu staat ;)
Jammer he nog geen eitjes.... We wachten rustig door ;)
Jij ook bedankt voor het meedenken, dat is heel fijn!!
Groetjes Anke

Citaat van: danielle op 17 maart 2008, 12:58:00
Hoi Anke,
Ik kwam erachter dat ik al heel lang geen berichtje meer heb geplaatst hier. Ik heb het wel gelezen.
Leuk dat je nu echt voor het eerst gaat kweken, lijkt me echt super spannend voor de eerste keer. En kan me voorstellen dat het wachten dan erg lang kan duren. Ze oefenen in ieder geval heel erg goed, want ja voor hun is het ook de eerste keer  :D .
Nou ik hoop dat je snel een eitje vindt. ALs je dadelijk donsjes hebt, ben je dan ook van plan om er een 'paar' te houden?
Je hebt trouwens elke keer hele mooie foto's geplaatst.

Groetjes Danielle


Hoi Danielle,
Gezellig dat je weer even langskomt :)
Nee nog steeds geen eitjes...
En wachten duurt lang.....
Fijn dat je de foto's leuk vind.
Het is in principe niet de bedoeling om valkjes te houden.
Groetjes Anke

Citaat van: Kaatje op 17 maart 2008, 22:53:39
Hoi Anke,

Mooie oplossing denk ik zelf ... en nu hopen en duimen dat er heel erg snel eitjes komen nu !! Het zal er toch een keer van moeten komen en ik hoop dat James bij de volgende wip dus echt de roos weet raak te schieten  :D :D

Succes met je geduld meid .... dit wordt nu toch wel heel erg op de proef gesteld met al die capriolen die Chico en James uithalen  ;)

Groetjes, Karin
Citaat van: Kaatje op 18 maart 2008, 17:53:55
Hoi Anke,

Je helpt Chico en James waar mogelijk, dus daar ligt het in ieder geval absoluut niet aan !! En nu afwachten wat ze gaan doen, ... meer dan dit kan je toch niet doen hè !?

Wel raar hoor, als ik een notificatie krijg en ik zie jouw naam staan denk ik gelijk, owhhh misschien wel eitjes ... ik duim zo ontzettend hard mee dat ik er zelf ook helemaal in op ga  ::)

Maar we blijven gewoon hard doorduimen en hopelijk vind Chico dit een heel geschikt blok en vliegen de eitjes je straks letterlijk om de oren  ;) Ik hoop het in ieder geval !!

Groetjes, Karin


Hoi Karin,
Capriolen halen deze twee valkjes zeker uit :o
Ze bedenken steeds iets nieuws om mij lekker bezig te houden :)
Maar goed. Nu dus een plankje boven de voerbakken en een mooi blok beneden... ik ben benieuwd...
Ook ben ik nieuwsgierig waar ze nu zullen gaan wipwappen :)
Nu maar weer wachten.... ::)
Groetjes Anke

Hoi Trienke en Jeanine,
Nee helaas nog geen eitjes.... ze doen het hier rustig aan ::)
Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon


Citaat van: aad op 18 maart 2008, 19:30:01
hoi Anke

Als er dan toch geen eitjes komen dan maar zo  ;D ;D



groetjes aad

Zullen we dan maar de eitjes van Aad nemen ??
;D ;D ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Yvon,
Goed plan ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...jij hebt het heel druk met je vederbakken en plankjes en blokken he , ...aha ...hoor ik daar iets van ...het gaat goed ? Ik hoop dat je nu wel iets zal vinden binnenkort in die blokken van jouw valkjes he ! Dat komt echt goed hoor , nog een beetje geduld en dan begint het pas echt voor jou ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Alle aanpassing zijn gedaan, nu zijn Chico en James weer aan de beurt om eens wat te doen.
Helaas moet ik nu weer drie dagen werken. Dus kan ik ze niet goed observeren.

Oh ja morgen ben ik niet online ik heb dan alvast mijn afscheids etentje van mijn werk.
Dat gaat nu ook hard hoor. 27 maart is mijn laatste dag al!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes