Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Leuk ....hey...laat ze maar zien hoor die klof als de foto erin zit !  Grtjs Ann



Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat zeg ik nou , die klof , in plaats van klok  ;D ;D :P....zo ,  dit is even rechtgezet !Grtjs Ann



Anke

15 maart 2008, 11:33:07 #2792 Last Edit: 15 maart 2008, 12:09:35 by *Anke*
Hallo allemaal,
Tijd voor weer eens en valkjes update...

Jaco gaat gewoon lekker zijn gangetje. Het lijkt alsof hij iets vertrouwder met mij wordt, maar op mijn vinger stappen wil hij nog lang niet...

Mijntje Houd ik natuurlijk als een havik in de gaten :)
Ze is wat onrustiger dan normaal en zit regelmatig met haar kontje boven de voerbak, koppie naar beneden.. alsof ze daar wil gaan poepen..
Maar er komt nog steeds niks :-\
Verder is ze vrolijk en alert en gaat ook gezellig mee losvliegen.

James heeft het ook prima naar zin.
Als hij losvliegt trekt hij veel met Timo op. Het is leuk om te zien dat die twee ventjes stoer aan het stuntvliegen zijn  :)

Ook Chico houd ik uiteraard extra in de gaten maar die is gewoon zoals  ze altijd is.
Behalve.. als het gaat om groenvoer eten.
Normaal heeft ze daar niet zoveel zin in. Maar op het moment wil ze 's ochtends liever groenvoer eten dan kroelen :o

Alex wordt een echte stoere man nu hij zo goed kan vliegen. Je ziet zijn zelfvertrouwen groeien ;D
Het lijkt er toch echt steeds meer op dat Alex verliefd is op de verkeerde lutino... namelijk Rena...
Hi hi dit stond niet in de kweekplannen ::)
Rena laat het zich aanleunen en reageert niet echt.

Max is aan de beurt om in de rui te zijn.
Gelukkig merk ik niet dat ze er last van heeft. Het is gewoon mijn lieve knuffelige Max :-*

Rena vermaakt zich prima. Ze vindt het gezellig samen met Timo en Tinka in de kooi.
Als ze losvliegt kom ze regelmatig even bij me zitten voor een kroel :)

Timo is nu ruim 1 jaar en je ziet dat de hormoontjes zich roeren.
Hij houdt hele fluitconcerten en probeert Tinka te versieren :)
Als die dan haar koppie naar beneden doet voor een kroel, dan is Timo sinds kort soms bereid om aan haar kuifje te friemelen, maar meestal fluit hij stug door ::)

Tinka is inmiddels klaar met ruien en heeft het prima naar haar zin.
Het is leuk om te zien dat ze de huiskamer steeds beter leert kennen en ook op steeds meer plekjes durft te komen :)
Zo... jullie zijn weer op de hoogte!

Straks nog foto's :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat een leuke update ...wat hebben ze het naar hun zin he daar allemaal , Chico wil veel groenvoer omdat ze vitaminen wil voor haar kroost ? Hihi ...James en Timo , leuk stel samen hoor ! , twee stoere binken he !

En Alex verliefd op Rena ?  Hihi...gekke valkjes tioch , ik hoop dat Timo niet jarloers wordt dan he , hihi ! En gelukkig zijn Tinka en de andere valkjes al uit hun rui periode , alleen Max nu nog ? Leuk ... lieve Tinka ook !

Probeert Timo Tinka te versieren ?  Dat komen eitjes van , hihi

Grtjs Ann



aad


•=Bonnie=•

Kan je niet wat foto's bij die namen hangen? Op Alex na weet ik echt niet waar het over gaat hoor!  >:(
;) ;) ;) ;D



Anke

Citaat van: Bonnie op 15 maart 2008, 15:42:28
Kan je niet wat foto's bij die namen hangen? Op Alex na weet ik echt niet waar het over gaat hoor!  >:(
;) ;) ;) ;D




;D ;D ;D ;D ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kaatje

Hoi Anke,

Helaas nog geen eitjes maar wel een klok las ik  ;) Echt meid, ... ik weet dat het nu wel leuk genoeg geweest is voor je maar de eitjes moeten deze maand gewoon vast komen !!

Misschien hebben ze wel pasen als streefdatum en heb je gelijk bijzondere eitjes !! Hele gave en leuke foto's en ja, ik zag ook gelijk valkje nr 6 hoor ... hihi wel in een schutkleur inderdaad !!

En dan straks ook nog eens foto's ... ik kom dan ook opnieuw kijken !! Ook jou wil ik bedanken voor je lieve, oprechte woorden en je steun voor Paco, ....hij is er nog lang niet bovenop maar daar gaan we keihard voor knokken in ieder geval !!!

Groetjes, Karin

trienke

Wat fijn zeg dat het goed met je valkjes gaat ;)
Jammer dat er nog gen eitjes zijn. Hier bij binkie en lucky ook nog niet.

Groetjes Trienke

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat alles goed gaat met de valkjes. Leuke update heb je geplaatst.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Kaatje op 15 maart 2008, 15:59:20
Hoi Anke,

Helaas nog geen eitjes maar wel een klok las ik  ;) Echt meid, ... ik weet dat het nu wel leuk genoeg geweest is voor je maar de eitjes moeten deze maand gewoon vast komen !!

Misschien hebben ze wel pasen als streefdatum en heb je gelijk bijzondere eitjes !! Hele gave en leuke foto's en ja, ik zag ook gelijk valkje nr 6 hoor ... hihi wel in een schutkleur inderdaad !!

En dan straks ook nog eens foto's ... ik kom dan ook opnieuw kijken !! Ook jou wil ik bedanken voor je lieve, oprechte woorden en je steun voor Paco, ....hij is er nog lang niet bovenop maar daar gaan we keihard voor knokken in ieder geval !!!

Groetjes, Karin


Hoi Karin,
We zijn hier op het forum 1 grote valkjes familie en uiteraard steunen we elkaar waar het kan :)
Ik blijf heel hard doorduimen voor Paco!!!

Ik ben het met je eens het wachten is nu lang genoeg geweest... Maar ja de valkjes denken daar duidelijk anders over ::)
Hi hi ja wie weet  komen er wel paaseitjes ;D
Groetjes Anke

Citaat van: trienke op 15 maart 2008, 17:50:34
Wat fijn zeg dat het goed met je valkjes gaat ;)
Jammer dat er nog gen eitjes zijn. Hier bij binkie en lucky ook nog niet.

Groetjes Trienke


Hoi Trienke,
De valkjes laten ons lekker wachten he...
Heeft het koppeltje dat jij binnen hebt zitten al eens eerder eitjes gehad?
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op 15 maart 2008, 18:32:47
Hoi Anke,

Fijn dat alles goed gaat met de valkjes. Leuke update heb je geplaatst.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Fijn dat je de update leuk vindt.
Jullie moeten wel op de hoogte blijven he van het wel en wee hier ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Echt een super leuke update.

Eitjes in een blok hadden het wel helemaal compleet gemaakt he?
Maar wat niet is kan nog komen  ;)

Anke

Hallo allemaal,
Tijd voor weer wat foto's :)

Timo


Tinka




Chico


Alex imponeert Rena..


Alex en Rena gezellig samen


Jaco en Mijntje


Alex


Chico en James


Tinka en Max


Mijntje




Jaco


Drie op een rij :)


Groetjes Anke







Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hoi allemaal,
Nog even een wipwap update... :)

Jaco en Mijntje doen het prachtig volgens het boekje. Eerst gaan ze in het blok zitten sjanzen. En vervolgens zoeken ze een plekje op om zich te vermaken ;)

Chico en James zitten ook af en toe in het blok (meestal niet samen) en wipwappen nog steeds op de voerbak...
Ook de kleinere bakjes helpen niet. Chico wurmt zich erin en James heeft de meeste keren plezier met de voerbak :-\
Hij gaat regelmatig ook nog eens scheef op Chico zitten en komt niet eens in de buurt van de juiste plek 8)
Zo komen er natuurlijk nooit (bevruchte) eitjes :(
Heeft er iemand nog een idee om die twee te stimuleren om hun gewipwap elders voort te zetten??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes