Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke ...nu nog effe afwachten he ! Leuk dat je een luchtbevochtiger hebt zeg ! Dat zal goed van pas komen nu !
En nu de eitjes he ! Laat ze maar komen , ::) ::) ::)


Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Zeg maar tegen Chico en James dat we er helemaal klaar voor zijn en met smart wachten op eitjes  :D ( misschien helpt dat !? )

De kraamkamer is in ieder geval helemaal klaar voor gebruik, wouw 60%, dat is heel mooi meid en wat zal je blij zijn daarmee !

Misschien is dit ook weer een nieuwe bijdrage en raakt James nog meer in de moed en gaat het misschien beter, .... toch weet ik zeker dat hij ondanks zijn "onhandige" standjes vast een keer raak schiet !!

En ja, van geduld moeten leren hebben weet ik nu ook alles af, ik hoop echt dat paco weer snel bij zijn meisjes zal zitten !!

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Karin,
Hi hi je moest eens weten wat ik James en Chico allemaal zeg ;)
Ik geef het op om te bekijken of ik wel of geen ei zie zitten.
Het ene moment denk ik jaa ik zie een bobbel en het andere moment denk ik.. nee toch niet ::)
Ik wordt gek van mezelf ;D
Ik duim heel hard voor Paco dat hij snel weer thuis zal zijn!!
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
De luchtbevochtiger doet goed zijn werk. Ik merk wel dat de valkjes hem 's nachts eng vinden. Dan is het natuurlijk erg stil en dan hoor je het motortje goed.
Vannacht heb ik hem uitgezet. De luchtvochtigheid daalt dan wel iets, maar niet dramatisch. Het kan dus prima om hem 's nachts niet te gebruiken.

Vanmiddag ga ik het ringbestel formulier van Euro Parrot op de bus doen.
Een spoedbestelling duurt een week of drie. Dat komt dus goed uit, dan heb ik de ringen optijd binnen :)
Hi hi ik vind het wel stoer hoor een eigen kweeknummer ;)

De valkjes vliegen gezellig los nu, ik ga eens even wat foto's maken ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat goed he dat je de luchtbevochtiger 's nachts kunt uitzetten zodat ze er niet te veel last van hebben van het geluid , en je dat is best wel eng he ! Wat super weer dat de valkjes nu los zijn ook en je FOTO'S  gaat maken ......joepie

ik ben echt al weer reuzebenieuwd hoor ! Nog geen eitjes want anders had je het ook al gezegd natuurlijk , maar geduld wordt beloond hoor , wacht maar , straks vind je nog overal eitjes....en worden het er heel veel , hihi ! Nee ...het belangrijkste is dat ze nu gewoon de kans hebben om rustig hun ding te doen en te broeden en hun jonkies gewoon gezond zijn en blijven leven hopelijk ! Ik hoop dat het lukt voor je , het is je echt gegunt he ! Hey ...het is slecht weer... ::) :P dus ....geen werken hier .... :P :(
Grtjs Ann



trienke

Hoi anke

ook ff snel wat sneupen in jou dagboekje, kan niet alles door lezen dat is te veel.

Dus jij hebt ook een koppel die maar geen eitjes wil leggen, hier heb ik er ook 1 binnen, al weken 2/3 keer daags paren maar geen eitjes. Malle beestje ook hihi ;)

Groetjes Trienke

Anja

Hoi Anke,

Goed werk heeft tijd nodig hè ;) ;) ;) ;)

Fijn dat de luchtbevochtiger werkt zeg. Super dat je een eigen kweeknummer krijgt.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: trienke op  9 maart 2008, 13:17:54
Hoi anke

ook ff snel wat sneupen in jou dagboekje, kan niet alles door lezen dat is te veel.

Dus jij hebt ook een koppel die maar geen eitjes wil leggen, hier heb ik er ook 1 binnen, al weken 2/3 keer daags paren maar geen eitjes. Malle beestje ook hihi ;)

Groetjes Trienke


Hoi Trienke,
Leuk dat je hier ook even komt buurten.
Het valt hier wel mee hoor, het is nu precies 15 dagen na de  eerste wipwap sessie die ik heb gezien :)
Er zou nu dus een eitje kunnen komen....
Groetjes Anke

Citaat van: Anja op  9 maart 2008, 15:17:09
Hoi Anke,

Goed werk heeft tijd nodig hè ;) ;) ;) ;)

Fijn dat de luchtbevochtiger werkt zeg. Super dat je een eigen kweeknummer krijgt.

Groetjes Anja



Hoi Anja,
Helemaal gelijk goed werk heeft tijd nodig ;D
Maar iets minder tijd mag van mij ook wel hoor ;)
De brief om de ringen te bestellen is de deur uit, nu staat er echt niets meer in de weg om te kweken. :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Super je eigen kweeknummer.
Nou nu mogen de eitjes helemaal komen :D
Het wordt nu onderhand toch wel tijd zeg.
Ik duim me te pletter :P

En echt super dat de eitjes bij Eros en Perle bevrucht zijn lekker veel kans op een albinomeisje.
Ik hoop het echt voor Anke.

En tuurlijk hoop ik dat Caroline nou ook lekker een nestje krijgt zonder al die kopzorgen erbij. Als iemand het verdient is Caroline het wel.

Maar we duimen vrolijk verder ;D
Voor alles en iedereen :D

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd met je kweeknummer, gaaf hoor!

Anke

Citaat van: Jeannine op  9 maart 2008, 16:46:13
Hoi Anke,

Super je eigen kweeknummer.
Nou nu mogen de eitjes helemaal komen :D
Het wordt nu onderhand toch wel tijd zeg.
Ik duim me te pletter :P

En echt super dat de eitjes bij Eros en Perle bevrucht zijn lekker veel kans op een albinomeisje.
Ik hoop het echt voor Anke.

En tuurlijk hoop ik dat Caroline nou ook lekker een nestje krijgt zonder al die kopzorgen erbij. Als iemand het verdient is Caroline het wel.

Maar we duimen vrolijk verder ;D
Voor alles en iedereen :D



Hoi Jeanine,
We duimen inderdaad vrolijk door :)
Ik hoop ook heel erg voor Caroline dat het nu eens een gewoon gezellig nestje zal zijn :)
Groetjes Anke

Citaat van: Bonnie op  9 maart 2008, 17:40:16
Gefeliciteerd met je kweeknummer, gaaf hoor!


Hoi Bonnie,
Ik vind het ook wel heel gaaf hoor :D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Ik moest erg lachen om Anja haar uitspraak en ik vind het dus echt supergaaf voor je dat je nu fijn je eigen kweeknummer krijgt, spannend lijkt me dat !!

Je hoort er nu dus officieel bij meid ... je staat straks mooi geregistreerd en je bent nog op tijd voor alles ook !! Super leuk !!

Helemaal klaar voor de grote klus, dus  ;)

Kom op Chico en James, .... niks staat er meer voor jullie mooie kindjes in de weg !! James, richt je pijlen mik op het doel en schiet !!

Knappe jongen ben je hoor  :-* :-*

Groetjes, Karin

Caroline

Ik hoop het ook hoor .... op dit moment 5 kansen. En .... eindelijk misschien uitsluitsel .... als de jongen deze keer wel allemaal gewoon uit hun eitje komen.  ;)

Groetjesssssssssssssss!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wa spannend is het hier ...binnenkort het eerste eitje ook bij jou ! ? Heel veel succes ! Grtjs Ann



Rianne

Welkom bij de club van mensen met een kweeknummer ;D
Kom maar op met die jongen haha :D

Anke

Citaat van: Kaatje op  9 maart 2008, 23:12:49
Hoi Anke,

Ik moest erg lachen om Anja haar uitspraak en ik vind het dus echt supergaaf voor je dat je nu fijn je eigen kweeknummer krijgt, spannend lijkt me dat !!

Je hoort er nu dus officieel bij meid ... je staat straks mooi geregistreerd en je bent nog op tijd voor alles ook !! Super leuk !!

Helemaal klaar voor de grote klus, dus  ;)

Kom op Chico en James, .... niks staat er meer voor jullie mooie kindjes in de weg !! James, richt je pijlen mik op het doel en schiet !!

Knappe jongen ben je hoor  :-* :-*

Groetjes, Karin


Hoi Karin,
Ik hoop dat je woorden Chico en James inspireren ;D
Groetjes Anke

Hoi Ann,
Geduld is een schone zaak, zeggen ze.... ;)
Groetjes Anke


Citaat van: Caroline op 10 maart 2008, 09:07:43
Ik hoop het ook hoor .... op dit moment 5 kansen. En .... eindelijk misschien uitsluitsel .... als de jongen deze keer wel allemaal gewoon uit hun eitje komen.  ;)

Groetjesssssssssssssss!!!!


Hoi Caroline,
5 kansen?? Is het vijfde eitje ook bevrucht? Ik ga zo vlug even in je boekje spieken ;D
Groetjes Anke

Citaat van: Rianne op 10 maart 2008, 13:40:11
Welkom bij de club van mensen met een kweeknummer ;D
Kom maar op met die jongen haha :D


Hoi Rianne,
Dank je wel ;D
Nu nog even eitjes en jongen... dat moet toch niet zo moeilijk zijn ;D
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Alles gaat hier zo zijn gangetje.
Ik ga zo even wat gezellige foto's plaatsen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes